Dark

YouTubers React to Viral Videos Ep. #1 (Gangnam Style, Evolution of Dance, Catch the Ice Dude)

FBE
Subscribe
Views 12 721 090
98% 125 268 1 943

EXTRA REACTIONS - goo.gl/2qYlJa
NEW Videos Every Week! Subscribe: goo.gl/nxzGJv
Watch all main React episodes (Kids/Teens/Elders/RUvidrs): goo.gl/4iDVa
Watch all of our PSY Reactions!
Teens React to Gangnam Style: goo.gl/iaZkES
Kids React to Gentleman: goo.gl/FoanZA
Teens React to Gentleman: goo.gl/NIk0SN
SUBSCRIBE TO ALL THE RUvid STARS! (in channel name alphabetical order)
CaptainSparklez
ruvid.net/u-captainsparklez
Harley from Epic Meal Time
ruvid.net/u-epicmealtime
iJustine
ruvid.net/u-iJustine
Blair Fowler
ruvid.net/u-JuicyStar07
MysteryGuitarMan
ruvid.net/u-MysteryGuitarMan
Shane Dawson
ruvid.net/u-ShaneDawsonTV
ShayCarl
ruvid.net/u-shaytards
Ian & Anthony from Smosh
ruvid.net/u-Smosh
Tay Zonday
ruvid.net/u-tayzonday
TimothyDeLaghetto2
ruvid.net/u-TimothyDeLaghetto2
Created and Directed by Benny & Rafi Fine (The Fine Brothers)
Follow FBE:
MAIN CHANNEL: ruvid.net/u-FBE
SECOND CHANNEL: ruvid.net/u-FBE2
REACT CHANNEL: ruvid.net/u-REACT
FACEBOOK: facebook.com/FBE
FACEBOOK: facebook.com/FBEShows
TWITTER: twitter.com/fbe
INSTAGRAM: instagram.com/f/fbe
SNAPCHAT: fbereact.com/snapchat
SEND US STUFF:
FBE
P.O. BOX 4324
Valley Village, CA 91617-4324
----------------------------
Video Featured in this Episode:
Evolution of Dance - By Judson Laipply
ruvid.net/video/video-dMH0bHeiRNg.html
Catch the Ice Dude
ruvid.net/video/video-zd7c5tQCs1I.html
PSY - GANGNAM STYLE (강남스타일) M/V
ruvid.net/video/video-9bZkp7q19f0.html
Subscribe to all the channels featured!
-------------------------------------
RUvidrs React #1 - Evolution of Dance, Catch the Ice Dude, & Gangnam Style
© FBE, Inc

Entertainment

Published on

 

Dec 6, 2012

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 80
Hierony
Hierony Day ago
1:20 Nice. She looks so excited. 😁😁
Horror_Luca Horror_Luca
They should all react to this video again
Aqua Beast
Aqua Beast 24 days ago
these mother fu*kers didn't liked gangnam style
Salty Stick
Salty Stick 28 days ago
It's been 8 years and that hawk for the censor at 4:46 is the funniest thing to me
Ryan 1085
Ryan 1085 Month ago
0:25 "Old school RUvid" Me: This is 7 years ago. Isnt this old school RUvid?
Hairo Guerra
Hairo Guerra Month ago
I cant believe this video came out 8 years ago
Yubi K.
Yubi K. Month ago
Forreal
Irza Pengu
Irza Pengu Month ago
This is 2012 😳
Jack Mcgowan
Jack Mcgowan Month ago
Something I notice when I watch this video is all asian girls have my hair color. -shane Dawson 2011
BigBoot Playz
BigBoot Playz Month ago
click on my profile pic
TTS Bodyshot
TTS Bodyshot 2 months ago
Man you know its old when half of these reacters have really fallen off
SavedPhelps
SavedPhelps Month ago
I know right haha
trustfrated
trustfrated 2 months ago
“old school youtube” no...this is old school youtube lmao
Yubi K.
Yubi K. Month ago
Legends Law All the videos from 2005-2008 are now *vintage* RUvid videos. 😂
Yubi K.
Yubi K. Month ago
Legends Law This video itself now counts as an “old school RUvid” video.
Legends Law
Legends Law Month ago
Wht?
Kalena Comeau
Kalena Comeau 2 months ago
ijustine, u go girl; as for jordan, i love you please marry me
Luis Fregoso
Luis Fregoso 2 months ago
About to be 8 years 😬
yeoj banana
yeoj banana 2 months ago
Quarantined
Stebros Dela Cerna
Stebros Dela Cerna 2 months ago
This is the First video created by FBE back in 2012 Ahhh~ good o'l days~
Savannah Landgraf
Savannah Landgraf 2 months ago
Amazing simple times
Bob Thelob
Bob Thelob 3 months ago
Wow, first ever ytr, simpler times
Pinkflamytangopenguin
do not ask why i am here in 2020
Mercy Ortega
Mercy Ortega 3 months ago
simpler times
Khushi Pandit
Khushi Pandit 3 months ago
Man, Andy and Ian! OG SMOSH!!! 😫❤
lunes re
lunes re 3 months ago
the H A I R
Green 719
Green 719 3 months ago
The recommendations guided me here
Legends Law
Legends Law 3 months ago
Now this is Old schools youtube 😂😂😂
Legends Law
Legends Law Month ago
@G0ldenDiamond wow you are actually right
Legends Law
Legends Law 2 months ago
@G0ldenDiamond ohh really
G0ldenDiamond
G0ldenDiamond 2 months ago
Legends Law first comment in four years
ChéSnail The Abomination
believe it or not, my SCIENCE teacher showed our class this video.
archer badwolf
archer badwolf 4 years ago
I need to meet that man and give him a high five
Kristine Pak
Kristine Pak 5 years ago
"Koreans man, they're crazy." Yes. Yes I am.
Asian TimTam
Asian TimTam 5 years ago
so this is the first youtube react? reply if you think or not :)
H4RB HD
H4RB HD 5 years ago
Epic Meal Time is hilarious
Renato Tejeda
Renato Tejeda 5 years ago
Justine just got up and started twerking
HEY im Criss
HEY im Criss 5 years ago
I've seen this video more than 100 times and I NOW noticed Harley's badass deadpool shirt
VinnyDaQ
VinnyDaQ 5 years ago
"It Came From The Internet" is the name of my soon-to-be-released horror film ! : )
Charlie Allan
Charlie Allan 5 years ago
man does anyone even care about what tay zonday says
Jeslyn Chou
Jeslyn Chou 5 years ago
hmm, hmm hmm hmm, hmm hmm
Isabella Dillon
Isabella Dillon 5 years ago
On the catch the ice dude ian was just OMG
kai dion
kai dion 5 years ago
that dance
kai dion
kai dion 5 years ago
wow
Yujerian
Yujerian 5 years ago
funny
Spright
Spright 5 years ago
TayZondayyyey suym shine briight and otvers feel da pain TayZondayyyey!
Noah Alfano
Noah Alfano 5 years ago
Put popularmMmos
Banditø Nikøla
Banditø Nikøla 5 years ago
OMG that music "dooooom, dooooooooooom, doooooooom" XD
Shelli Shelby
Shelli Shelby 5 years ago
Smosh!!!!!!
Smosher27
Smosher27 5 years ago
SMOSH!!!❤️❤️❤️
Alex Peckham
Alex Peckham 5 years ago
I think Gangnam style became the top video because we wanted it to be the top over Bieber
Patricia T.
Patricia T. 5 years ago
and make them try it with boy and girl hahaha
Patricia T.
Patricia T. 5 years ago
ohhhh I know what they should react to next they should react to 50's dance
MercuryNSJ
MercuryNSJ 5 years ago
first one!
Cosmic Maniac
Cosmic Maniac 5 years ago
The dude with the dead pool shirt 😍 love the shirt is what im trying to say
Buttonz King
Buttonz King 5 years ago
youtubers react to bully pls
Tiger1888
Tiger1888 5 years ago
Did anyone else hear a crack when that dude jumped into the frozen pool?
Dominic Castillo
Dominic Castillo 5 years ago
Teens React to Family Force 5
Lol Nope
Lol Nope 5 years ago
CHOCOLATE RAIN not sure if that was the guy
Turkey Man
Turkey Man 5 years ago
It was.
Jessica Matthews
Jessica Matthews 5 years ago
React to Kylie Jenner lip challange😂
hiba ahmed
hiba ahmed 5 years ago
Perfection or Infection for the Gangnam style ?
Andy Vallejo
Andy Vallejo 5 years ago
1:19 Assdfghasddgsadfa
Finley Bentson
Finley Bentson 5 years ago
Wait! Shay Carl was on RUvidrs React! Why didn't I know this!!
TelepathicDonut Teledonut
What abo
Ellie
Ellie 5 years ago
DID ANYONE ELSE SEE THE L AND LIGHT COSPLAY OR WAS IT JUST ME
Jadi Gonzalez
Jadi Gonzalez 5 years ago
SHAY....
Discount Jesus
Discount Jesus 5 years ago
I did gangman style at a hockey game and ended up at the giant screen
zee bee chan
zee bee chan 5 years ago
im guessing gangnam style is still the most watched youtube video now...wow Psy!!!! Kudos YG!!!
Wow Lester
Wow Lester 5 years ago
SHAYCARL!!!!!!!
Ha Young K
Ha Young K 5 years ago
Did anyone else think that Anthony's jacket looked like the one Ryan Higa sometimes wears?
Clintonimous
Clintonimous 5 years ago
I find it really weird that all the books are turned around
Maddy Sweet
Maddy Sweet 5 years ago
SHAYCARL!!!!!!!!!!!!
Melck Nunes
Melck Nunes 5 years ago
Bom de Mais,
Marcus F.
Marcus F. 5 years ago
youtubers reaction to argentinian soccer
The Dude
The Dude 5 years ago
LOL Shay Carl's roflcopter shirt 11/10.
Archandon
Archandon 5 years ago
Did the ice dude think that was water?
LaughingOwlKiller
LaughingOwlKiller 5 years ago
@RockLock Animations He thought it was thin enough to break through
toma petrauskiene
toma petrauskiene 5 years ago
SMOSH OMG I KNOW THES GUYS
Enen Masbad
Enen Masbad 5 years ago
@SHAYTARDS Shay looks so young here
Hannah Davies
Hannah Davies 5 years ago
In Gangnam Style, when the Cosplay Concert takes place in the end, I keep looking out for a Hatsune Miku, but I never find one. ;c
The IPad records
The IPad records 5 years ago
Lol watched all of these And I am young
Filomena Smith
Filomena Smith 5 years ago
I liked the 2 other videos but right when it came to gangnam style I didn't like it oh well but 2 other and the video itself was great
julia lee
julia lee 5 years ago
Im korean and that is poupular in Korea.
Duck Derpy
Duck Derpy 5 years ago
SMOSH WAS HILARIOUS THROUGH THIS WHOLE VID! I think they're just naturally funny
Sozan Alasali
Sozan Alasali 5 years ago
RUvidrs react to llama song by twaimz!!!
Lorraine Teran
Lorraine Teran 5 years ago
shay carl send me lol
Destiny Tulowitzky
Destiny Tulowitzky 5 years ago
Pleasurable release?
Lexi Raye
Lexi Raye 5 years ago
We would to the chicken dance at the races
Sophie
Sophie 5 years ago
Make, any group you can get to do it, react to bad lip reading :p
Next videos
YOUTUBERS REACT TO ME!ME!ME!
09:53
YOUTUBERS REACT TO RICKROLL
09:20