Dark

Young Dolph, Key Glock - Water on Water on Water (Official Video)

YoungDolphVEVO
Subscribe
Views 9 683 846
94% 65 356 3 873

From the album "Dum and Dummer". Out now!
Stream: Empire.lnk.to/dummerYo
Official Music Video by Young Dolph, Key Glock performing Water on Water on Water © 2019 Paper Route EMPIRE
vevo.ly/nfwaYE

Music

Published on

 

Aug 16, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 3 128
HATE is a sign of ENVY
I gotta watch this at least 5 Times to catch all this eye candy man
HATE is a sign of ENVY
Maddy thick as FUCK!
Uncmn Perspective
WATER!
Soufend
Soufend Day ago
Got Damn!!!! water on water
Robert Bernard
Who been on that dolph movement since the blue dolphin mixtape
Bahamian Kid
Bahamian Kid Day ago
Dolph need to make another song finishing the very last verse with the same flow 🔥🔥 like & follow me if u agree @bahamian_kid 🤪
Haters Have Opinion
The Video Is Amazing But Song Was.....
Alexander
Alexander Day ago
chocolate on chocolate on chocolate
Straight Spittin
THeir butts wavy like water glugglugglug xD
Vycoe
Vycoe Day ago
It seem like yachty would be on this
Rayford Jones
Hot like fish grease 🔥🔥🔥🔥💯
Mr Jede Mark
Mr Jede Mark Day ago
A wow!
Zackory Troy Anton Ursic
Thus song us fukin shit
Derrick Whitsy Jr
Who else came outside today just for that chorus???!!!???
Mr Pete Beats
shit fire
H_ G.B.
H_ G.B. Day ago
Dolph, this your best video yet! Whoever shot this has a great future!
Keith Hull
Keith Hull Day ago
Jus say baddies, stop saying chocolate, they live period
Kobren Frederick
That flow at 0:47 is HOT
victor evans
victor evans 2 days ago
Key glock just wanna be rich
Caio Rodrigues
Caio Rodrigues 2 days ago
1:55 damn that must require some talent
Demetrius Tapia
Demetrius Tapia 2 days ago
dolph a skinny ass nigga
Oula Savolainen
Oula Savolainen 2 days ago
Came here from a walking blue horned dude
Osiris G
Osiris G 2 days ago
“100 million from this rap shit then I’m done” ... * nicki minaj leaves chat *
Drukkid Kidddn
Drukkid Kidddn 2 days ago
If you did that solo you’d had more views
Hennessy *
Hennessy * 2 days ago
Dis song gots lots of bass 🙃 I got two 12" memphis audio Bass reference subwoofers
Vj Johnson
Vj Johnson 2 days ago
Dolphins
Bad_Muh_ Fka
Bad_Muh_ Fka 2 days ago
yall best quit sleepin on dolph! yuh!
johny blaze
johny blaze 2 days ago
This vid go hard asf dawg, who’s behind the 🎥
N0ir i am N0ir
N0ir i am N0ir 3 days ago
God damn bruh that their some good females 😍,young dolph and glock done said fuck the budget meing!! Know what am tah bout? This song fyre dough.
oskee305
oskee305 3 days ago
THIS SHIT HARD ASF!
Kevin Arrington
Kevin Arrington 3 days ago
Straight 🔥
Joshua Martinez
Joshua Martinez 3 days ago
This video clean af #PRE
Outdawayfool P
Outdawayfool P 3 days ago
WatahNwatahNwatah
E'lester payne
E'lester payne 3 days ago
Best video ever.
Signs Signss
Signs Signss 3 days ago
Doplh
Pull Up
Pull Up 3 days ago
Key glock and young dolph = best friends
Rellydagod G.O.D
Rellydagod G.O.D 3 days ago
They got some bad ones in this video 😍
Slimey Beatz
Slimey Beatz 3 days ago
ruvid.net/video/video-OgfOuB33wXg.html
Electrical Planet
I just keep seeing that power puff girls villain coming out of that limo😂
Zxch Attxck
Zxch Attxck 3 days ago
Electrical Planet right ☠️
Jonathan Pineda
Jonathan Pineda 4 days ago
Sheeeesh 🐍🐍
Chobani Yogurt
Chobani Yogurt 4 days ago
This song turned my dog into my dawg 🔥
Rodney Palmer
Rodney Palmer 4 days ago
That boy had sum hoes in that video!!!!
celli351
celli351 4 days ago
.......
mr I
mr I 5 days ago
Dolph?? That short for dolphin??? WTF man, no gangster from the 90's ever going to name them selves after a god dam fish, WTF happened to this music these days....
N0ir i am N0ir
N0ir i am N0ir 3 days ago
mr I you dumb af bro idk why am even acknowledging you’re dummy ass lol, his name is Adolph so he shortened it, he’s been shot like five times and pushed work, the budget for this video is insane. Can you do better?
Duke Childers
Duke Childers 5 days ago
If I ever had the chance to rap it be wit "dolph" poried... No one else. And its fuxked up how he worked for everything he has... and the fuxking boys wont leave him alone..dolph can't stop wont stop...
Stephanie Smith
Stephanie Smith 5 days ago
Dolp always droppin sum 🔥🔥💯💯
SycON Krapt Official
ruvid.net/video/video-RIdYRlnrxNw.html
Sammie Dingle
Sammie Dingle 5 days ago
The women in this video, is why a lot of other women be jealous.
Jazzie Relentless
😍😍😍😍😍 BLACK WOMAN AND ALL SHADES
Clinton Stewart
Clinton Stewart 5 days ago
Them some bad nasty ass darkin skin video chickens, I love em. That nigga showed love to em
wax on wax off
wax on wax off 5 days ago
DA BEST FATHER & SON COMBO..... BYE WEEZY & BIRDMAN
Insanedemolisher V
Thats Myyy Shhhiiiiiiitttttt!!!!!!
Ad0pted Black kid
Dat ass is so fkn disgusting fat af
Bay Biz
Bay Biz 6 days ago
Ina camouflage thong supa thicc
Go6e
Go6e 6 days ago
*T O O T H I C C*
highway hero
highway hero 6 days ago
Dolph got flavor... But he been on an "ugly pants" streak
Clinton Stewart
Clinton Stewart 5 days ago
yeh and loosen them them ugly mfers up
MR NICE
MR NICE 6 days ago
Slappin
THE TRACK ENTHUSIAST
GAWD DAMN !!!!
Arturo Williams
Arturo Williams 6 days ago
🌴✈️🔥
Gerod Deleon
Gerod Deleon 6 days ago
The meme brought me here from ig 😂 boogy man
Next videos
2 типа людей
4:16
Views 3 099 236