Dark

what i actually do in a day.

emma chamberlain
Views 3 467 599
98% 172 777 3 498

i did NOT go grocery shopping
✩ MY PODCAST ✩
✭ listen on SPOTIFY: bit.ly/StupidGeniusShow
✭ listen on APPLE PODCASTS: bit.ly/StupidGeniusPod
✭ or just search "Stupid Genius" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
✭ podcast merch NOW AVAILABLE: shopemmachamberlain.com/products/stupid_genius_podcast_hoodie
✩ MERCH ✩
✭ shopemmachamberlain.com
✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
✭ instagram: instagram.com/emmachamberlain
✭ twitter: twitter.com/emmachamberlain
✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
✭ tik tok (lol): emmachambie
I LUV U,
-emma chamberlain

Entertainment

Published on

 

Nov 17, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 6 511
JVONTT
JVONTT 13 minutes ago
Emma sounds like my friends annoying grandmother
Alexandra Chacon
Alexandra Chacon 7 hours ago
10:36 is me
Maria Elena Álvarez
10:21 how tf did Decline get up the table and everything??
Natalia Monari
Natalia Monari 11 hours ago
could you say hello angie velasco is a very good youtuber arg.❤❤❤
Ayanna George
Ayanna George 11 hours ago
I’m dying as soon as she hit her cat in the head 😂 am I a bad person I don’t know but I love you Emma!
Tobster Oyster
Tobster Oyster 14 hours ago
Okay don’t get me wrong- I love cats but when I saw your cat on the counters and stove- all I could think is “germs. Poop. Cat litter.” And you’re eating it🤢
Izzie McGinley
Izzie McGinley 14 hours ago
second look>
gu3st.nam3
gu3st.nam3 14 hours ago
ITS EITHER HER VOICE OR HER FACE OR BOTH BUT SHE REMINDS ME OF nicky from orange is the new black
Hailey’s World101
Hailey’s World101 20 hours ago
Emma you should spend 24h outside
Amanda Sekh
Amanda Sekh 20 hours ago
is she working out in air force 1’s?
Charley J
Charley J Day ago
Why are you so funny? 🤣🤣
Roohi Gill
Roohi Gill Day ago
moral of the story: she didn't go grocery shopping
Peter Pan
Peter Pan Day ago
nice skin, bro
teadotcom
teadotcom Day ago
I thought it was “moeka” but she says mocha?
how many subs can i get without any vids?
Does anybody feel like her energy is kinda low compared to old emma? no hate.
sam wagner
sam wagner 2 days ago
i was dead when she said no one gives a fuck about ur Motorcycle
sam wagner
sam wagner 2 days ago
i miss these days......
AarontheGirl
AarontheGirl 2 days ago
*BTS?*
TimeIsBeautiful
TimeIsBeautiful 2 days ago
6:08 ♡
TimeIsBeautiful
TimeIsBeautiful 2 days ago
You're Awesome
Rosdely Ciprian
Rosdely Ciprian 2 days ago
ITS LEAKING GAS_
Sev k
Sev k 2 days ago
if this girl made it, ya'll gonna make it losers.. lol
vita zumer
vita zumer 3 days ago
I missed your vlogs❤️❤️
James Guildford
James Guildford 3 days ago
Can you not use atms to get out money
Stephani Travers
Stephani Travers 3 days ago
Omg I had the worst acne and after yrs of trying pills, creams and everything but a face transplant my dermatologist recommended spironolactone (helps block the male hormone). That was 1 yr ago and I'm 35 and finally have clear skin! Haha
Talicea King
Talicea King 3 days ago
10:36 I paused it at this exact moment and now I feel so bad for laughing😭
charlotte kohn
charlotte kohn 3 days ago
DECLAN IS LITERALLY WALKING ON THE STOVE TOP:)
Fanny Tegethoff
Fanny Tegethoff 3 days ago
no one: not a single soul: EVERYone in this comment section: "Emma - "I don’t do anything interesting" Also Emma- "just came out of a Louis Vuitton fitting"
jordana agius
jordana agius 4 days ago
Do a video grocery shopping with you
Adisyn Kohl
Adisyn Kohl 4 days ago
Where’s cat
Parlato
Parlato 4 days ago
I just discovered this child driving around LA in this SUV what is going on?
Sindri Sölvason
Sindri Sölvason 4 days ago
Vloging really fucked your day up
Anna Estruch
Anna Estruch 4 days ago
I am currently living alone as an "adult" in college and when she said I AM MY OWN MOM NOW... that shit really changed my perspective of life now
June Nelson
June Nelson 5 days ago
13:12 literally me every day but in a blanket burrito
June Nelson
June Nelson 5 days ago
10:16 awww cat. 🐈
June Nelson
June Nelson 5 days ago
3:54 awwwww
June Nelson
June Nelson 5 days ago
3:40 “ok ima go poop “ When I was watching the Dolan twins Types of RUvidrs I looked at the comments and it said “ that one is Emma “ cause it said the RUvidr that says exactly what there gonna do 😂
June Nelson
June Nelson 5 days ago
Wouldn’t it be really cute if Emma let her hair down ???? No Ok
June Nelson
June Nelson 7 hours ago
ّ lol I fixed it
June Nelson
June Nelson 7 hours ago
Lol
ّ
ّ 9 hours ago
"if Emma let ThEiR hair down".
June Nelson
June Nelson 5 days ago
1:06 rewinds the sEe what the text was The last thing I heard : cause I don’t want people looking at my viag- * rewinds
HannahNoelle2158
HannahNoelle2158 5 days ago
I *miss* my mom! 💔
Kaileigh Bolden
Kaileigh Bolden 5 days ago
no one: emma: lives off of tic tacs
Next videos
I'M PREGNANT????
11:53