Dark

We Tested Viral Tik Tok Hacks to see if they worked - Merrell Twins

merrelltwins
Subscribe
Views 2 621 313
95% 25 124 1 089

We tried these viral Tik Tok hacks to see if they really work! What other hacks do you want to see us try?
SUBSCRIBE TO OUR CHANNEL ▶ bit.ly/2dSP9Fg
MERRELL TWINS LIVE ▶ ruvid.net/u-merrelltwinslive
OUR MERCH ▶ fanjoy.co/collections/merrell-twins
FOLLOW US ON SOCIAL MEDIA
MERRELL TWINS
INSTAGRAM:▶ instagram.com/MerrellTwins
TWITTER: ▶twitter.com/MerrellTwins
FACEBOOK: facebook.com/MerrellTwins
WEBSITE: www.merrelltwins.com

VANESSA MERRELL
INSTAGRAM: ▶instagram.com/vanessamerrell
TWITTER: ▶twitter.com/VanessaMerrell
TIKTOK: @vanessamerrell

VERONICA MERRELL
INSTAGRAM:▶instagram.com/veronicamerrell
TWITTER: ▶twitter.com/veronicamerrell
TIKTOK: @veronicamerrell

MORE VIDEOS!!!!!
OUR ROOM TOUR
ruvid.net/video/video-ihMYnsipT5E.html
GUACAMOLE SONG
ruvid.net/video/video-y8tAO3Ov8gs.html
WRONG TWIN PARODY
ruvid.net/video/video-RXSowM29eKg.html
7 RINGS PARODY
ruvid.net/video/video-n4qMVGox6mo.html
NORMAL PEOPLE vs INFLUENCERS
ruvid.net/video/video-CCi_H6s5ZKE.html
THE THIRD WHEEL
ruvid.net/video/video-uHYI42E8TKY.html
THAT ONE FRIEND
ruvid.net/video/video-aeOpNraDKy8.html
Merrell Twins Exposed ep1
ruvid.net/video/video-mWXurqWRA74.html
2 Sets of Twins Drive Thru Prank
ruvid.net/video/video-p15SVRulr58.html
Fans Write our Video
ruvid.net/video/video-WI0LYRZErjU.html
The Break Up
ruvid.net/video/video-MyS8AjVj9FQ.html
IF FOOD BABIES WERE REAL
ruvid.net/video/video-joMRNv0SlYE.html
THIS COULD BE YOU
ruvid.net/video/video-U9v_bUMqFHg.html
FIRST DATE
ruvid.net/video/video-IydaRQClUBY.html
We’re identical twin sisters who have been consistently making videos since 2013. We post videos showcasing our range in both comedy and music such as original comedy sketches, original scripted series, original songs, original music videos, gaming videos, weekly live streams, weekly gaming livestreams, twin swaps, twin sister vs twin sister, popular song parodies, popular song covers, original funny songs, 24 hour challenges, popular challenges, popular trends, lifestyle, fashion, and much more!


#tiktok #viral #hacks

among us live twinner gameplay

Comedy

Published on

 

Nov 24, 2020

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100
SincastAlex
SincastAlex 59 minutes ago
‘I feel like this is low-key easy’ *misses the jug* *slight laugh* ‘welllll...’
Mîlktêå Gâçhä
Is no one gonna talk about them cutting their hairs-
Naayaab Bhardwaja
Naayaab Bhardwaja 19 hours ago
Veronica - Pull it moreeeeeee Vanessa - i cant Me - HAHAHAHEHEHEHEHE u cant pull ur lip moree do u want ur lip to detach or what
Elena Valadez
“Yes”
Creatively Made
Who thought that the shirt that they made was cute
Lauren Ellis I love roblox and love my mummy
I think all the scittels are the best
Trezelle Ivy
Trezelle Ivy Day ago
It's Roni's unlucky day in this video
secret seeker
any one else notice nessa saying shut up many times i did like if you did
Vahida Khan
Vahida Khan 2 days ago
nay
I.maanne
I.maanne 2 days ago
Your voice ....🥴
Senuthmi Senevirathna
an even cooler thing then the skittles trick is putting milk in a bowl, then adding a few drops of food colouring randomly and then u dip a cotton bud in detergent and poke it in the milk. then the colour like flys out
sreya batchali
sreya batchali 3 days ago
Hi
Yvonne Marcos
Yvonne Marcos 3 days ago
It yay
Daniela Martinez
Daniela Martinez 4 days ago
1:04
Michael Wilson
Michael Wilson 4 days ago
Maybe it don't work because you did not do it right lol also was the throw up rainbow
Emaan Waseem
Emaan Waseem 4 days ago
8:43 : Roni ; I can't do it im soooo weak 😩😩😩😩😩😩😩 After Paul went away: roni ; Ohhhh I like this hack. 😁😁😁😁😁
Skye Hawley
Skye Hawley 5 days ago
My skittles 😔
Tara Wachenheim
Tara Wachenheim 5 days ago
All your videos are very funny
Tara Wachenheim
Tara Wachenheim 5 days ago
I love you guys you are so funny.I watch all your videos
Tara Wachenheim
Tara Wachenheim 5 days ago
you guys are the best RUvidrs eeeevvvvveve
Tara Wachenheim
Tara Wachenheim 5 days ago
I love all the hacks
Tara Wachenheim
Tara Wachenheim 5 days ago
I would not wear that shirt.I agree
TIARRIA KEARNEY
TIARRIA KEARNEY 6 days ago
Yes I would wear that
Callmehdani
Callmehdani 6 days ago
Do it with the small elastic bands it works with those I tried it! For first one lol!
Isabella Bruce
Isabella Bruce 6 days ago
those aren't tik tok hacks there 5 minute crafts me and my friend watch them all the time and laugh about them and how silly they are! we had seen the hair eyelash one before
Isabella Bruce
Isabella Bruce 6 days ago
no!
Isabella Bruce
Isabella Bruce 6 days ago
why did you cut your hair!!!!!!!
Isabella Bruce
Isabella Bruce 6 days ago
lol that shirt looks so funny
Isabella Bruce
Isabella Bruce 6 days ago
i tried the one where you draw a giy on it and it did not work
Rachel Mari
Rachel Mari 6 days ago
Nessa: “i folded it exactly how she did it” Roni: “we messed up” idk why it was so funny the way they said that😂😂
Lexi Jordyn
Lexi Jordyn 6 days ago
The five minute crafts videos DO NOT work, they are frod. You know whats also funny why Roni slapped Nessas but, it totally through her off
Vinche Andrea Alerta
Roni used purple and and green skittles! Her’s and Aaron’s favorite colors! 💜💚💜💚💜💚
Sav Noelle
Sav Noelle 7 days ago
20:18 twin moment
Jubilee Padilla
Jubilee Padilla 7 days ago
It is funny when thay have a twin moment
Aqib Ejaz
Aqib Ejaz 7 days ago
NAH
Bianca Brown
Bianca Brown 7 days ago
roni: you kinda did it nessa over here with the cup filled to the top roni: thinks she absolutely killed the challenge roni over here with the cup barely full I really do love their yt channel but idky roni was being rude to nessa just because she did better it wasn't even a competition
Abigayle Funkhouser
Very much wow -roni 2020
Pramila D
Pramila D 8 days ago
The first hack did not work
Ally Self
Ally Self 8 days ago
Yay
Mads_Maddy Davis
Mads_Maddy Davis 9 days ago
Vennese waiting an hour for Roni to give her a high five :| Veronica keeps doing what she was doing:
lola stacey
lola stacey 9 days ago
yayfor thw top
Lilani Pieterse
Lilani Pieterse 9 days ago
Tik tok hack 8 works because my brother and I did it and it works ❤ Ps love you guys ❣❣
Anna Banana
Anna Banana 10 days ago
Roni says “this is low key easy” then misses the handle
Help me get 30k with no vids can u do it ????
Roni: SHAKE IT!!! Nessa: I AM SHAKING IT !!! I love u guys so much your the prettiest girls ever and the prettiest twins in the whole entire world plz shout me out bc I’m a big fan and I am subscribed to all your channels and I turned on the post notifications and liked all of your vids bc I love u guys and I enjoy watching your videos
Elize Venter
Elize Venter 11 days ago
Roni you cut of so much hair
Katie Hughes
Katie Hughes 11 days ago
Yay
Reebecca Harris
Reebecca Harris 12 days ago
I can relate with the paper cups 😂❤️
Cloudysun13
Cloudysun13 13 days ago
Them:shut up it actually worked...1min later🤮🤮🥴....me dying laughing😂😂😂
Alidahir Qasim
Alidahir Qasim 13 days ago
AYESHA 5648
Hazel Aramburo
Hazel Aramburo 13 days ago
Sorry Nessa you're my favorite twin but I laughed when you tried to have a high five with roni but she did ignore you😂😂😂
Khalid Iqbal
Khalid Iqbal 14 days ago
Hi
Violy Perez
Violy Perez 14 days ago
Ummm nessa and roni tie it like your toying your hair and it worcks
Sxmply Bxsketball
Sxmply Bxsketball 14 days ago
It was a sad day for roni...
Ricardo Martinez
Ricardo Martinez 14 days ago
Use a ruber band for the lips it works better lol
Joyce Melody de Lacy
I try a ponytail hack and it worked!😮
Solo Lady
Solo Lady 14 days ago
Roni was so moody in half the video First her sickitles turned brown Second her drawing was broken Third her lemon 🍋 did squeeze a lot of juice Fourth her sister and her didn’t make a slushy I was still watching the video so I don’t know anything else
akhtarnimra
akhtarnimra 15 days ago
The shirt thing hack isn’t that bad. Honestly
Eva Mclaren
Eva Mclaren 15 days ago
It doesn’t lift my big LOL then roni is like just pull it up more then they say it works a little bit
Eva Mclaren
Eva Mclaren 15 days ago
Roni: pull it through moreee LOL 😂
Snickerdoodless
Snickerdoodless 15 days ago
On the short and tights one my soccer and Theater brain went... "you have to wear jeans over your shorts and dont want the bump to show?"
Sophie Schrider
Sophie Schrider 15 days ago
neigh
Tornado Twins
Tornado Twins 16 days ago
So funny I love this video
Sophia Jhugroo
Sophia Jhugroo 16 days ago
And at the start I started laughing🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
Sophia Jhugroo
Sophia Jhugroo 16 days ago
I love this video!❤️❤️❤️
Alice Murphy
Alice Murphy 16 days ago
Them: Why did she do it. Them: still doing it
Patricia Cecan
Patricia Cecan 16 days ago
Tbh i think nay for the shirt
Nayops 20
Nayops 20 17 days ago
12:32 , 14:15 , 17:51 , 18:30 So dramatic🤣
Dylan Massengale
Dylan Massengale 17 days ago
Nae
Sienna Hassy
Sienna Hassy 17 days ago
At public school me and my friends would stab an orange with a straw and we would get orange juice. But we left in the straw and drank of of that. Anyone else do that
tamara joseph
tamara joseph 18 days ago
the skittle one works because I have done it at school.
Curtis Jordan
Curtis Jordan 19 days ago
Yay I think you look fantastic on the shirt my name is Amelia by the way please can I have a shoutout in one of your vids please
Michael Downing
Michael Downing 19 days ago
You know daniel from CWC got a crush on you guys
Laura Ramirez
Laura Ramirez 19 days ago
THE LIP PLUMPPER DID WORK YOU JUST HAVE TO USE A SMALL HAIRTIE
Josue Menjivar
Josue Menjivar 20 days ago
Yay
Amelia's Channel
Amelia's Channel 20 days ago
i would prob wear that
Hallo_Puppies
Hallo_Puppies 20 days ago
I LOVE RONI'S NEW SHIRT THAT THEY DIYed!! Just telling y'all my opinion but I have weird taste
Grace Astudillo
Grace Astudillo 20 days ago
i love your video i love i am grace
Jessica Jack
Jessica Jack 20 days ago
LOL
Thembi Hlatshwayo
Nessa : aah Roni Roni : get the but throw 😂 Me 😂😂😂😂OMG
Ava Wafer15
Ava Wafer15 21 day ago
I have only found you the other day and I love you all ready
Payson Zernickow
Payson Zernickow 21 day ago
Roni: very much wow, now get the but through Nessa: I AM TRYING!
Payson Zernickow
Payson Zernickow 21 day ago
Personally I think that the shirt you guys made is cute just pul the sleeves down, leave the straps up and then your shoulders would show. That would be extra cute.
Priscila Lopez
Priscila Lopez 21 day ago
I LOVE Rony and nesa ish
Daisha Scott
Daisha Scott 21 day ago
Yay
Lijhaunna Reid
Lijhaunna Reid 21 day ago
Yes it cut right is matter the type of tights
Maleah coko and Chloe my two little dogs
Because you’re so cute you guys should don’t worry I’m a girl are you question make a live because I really want to be in your lives and make it on RUvid please please
Brooklyn Smith
Brooklyn Smith 21 day ago
The lemon skewer one works better if you roll the lemon on a flat surface to release the juices then insert the skewer ( just a friendly tip )
Bella Jones
Bella Jones 22 days ago
Yay
Mallory Marmet
Mallory Marmet 22 days ago
I tried the slushy bag one and it worked but it was a little salt because the bag wasn’t good and I did it again and it wasn’t salty because you need to double bag the juice...
GizmoTheBest
GizmoTheBest 22 days ago
Wow good vid.
girl boy
girl boy 22 days ago
i saw one of yall in a the movie switched
mohamed altenaiji
mohamed altenaiji 23 days ago
its a yay to me love youuuuu byee
Daveany Campos Morales
Before Polk tehotu the lemon you first have to roll it around the table and then put the hole and then squeeze it
Chloe Weaver
Chloe Weaver 23 days ago
For the first ones their rubber band was to small
Vheamay Vegas
Vheamay Vegas 23 days ago
the first hack works for me cuz i keep doing it on my bottom lips cuz i was fidgeting with a rubber band/headband
Ace !!!
Ace !!! 23 days ago
I tried the slushy one and it turned out just the same as theirs (I used fruit juice btw) and it was salty ugh 😩
AssaultReaper 233
AssaultReaper 233 24 days ago
What the Name of the tik tok Filter ?
Ice Moon
Ice Moon 24 days ago
I did the the stick man 1 and it worked but I used tin foil
B S
B S 24 days ago
Taste the rainbow,,, twice.
Amal
Amal 25 days ago
Beware that some fake eyelashes are mink fur taken brutally while the mink is alive.
Next videos
We are The WORST Imposters...
21:11
Our Room Tour! - Merrell Twins
26:55