Dark

The End.

NoahJ456
Subscribe
Views 1 079 320
97% 69 000 1 600

Why I'm Coming Back To RUvid: www.youtube.com/watch?v=eKvvX...

🥰 Help me reach 5,000,000 Subscribers: ruvid.net/show-UCP9t...
🤠 Subscribe to my Reaction Channel: ruvid.net/show-UCUuZ...

► SOCIAL MEDIAS
🐦 Twitter: twitter.com/NoahJ456
📷 Instagram: instagram.com/NoahJ456
📞 Discord: discord.gg/NoahJ456

👕 MERCH: www.NoahJ456Shop.com

🖥 Equipment I Use: www.amazon.com/shop/noahj456

All of my FULL video playlists: www.youtube.com/user/NoahJ456...

"No one need wait a single moment to improve the world."
Charity Raisings:
EE4C for St. Jude Children's Hospital - $100,017.19
EE4C 2 for St. Jude Children's Hospital - $202,904.26
Campaign Zero for BLM - $31,109.22
1st Place RUvid Warzone Tournament for Hire Heroes USA: $100,000
Total: $434,030.67

Music Supplied By: www.youtube.com/user/monsterc...

Business Inquiries: noahjbusiness@gmail.com

Thanks for watching, and much love!
-NoahJ456

Published on

 

May 1, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 8 304
NoahJ456
NoahJ456 3 months ago
All these comments have me tearing up. This is about to be the shortest RUvid break of all time.
MayShon
MayShon 3 months ago
^^^That's very reassuring. Thank you for all the amazing years! Just remember to take care of yourself and your mental health because you matter just as much anyone 💖. I think you're a fantastic guy! I will miss you and so will the 5mil. Congratulations and I hope you have a fantastic life wherever the journey takes you. 🥰💖
chaotic meta
chaotic meta 3 months ago
I dont know what to say...I've been around since the glory days of gta mods and black ops 2 easter egg hunts. There's only 2 other youtubers I've watched for that amount of time that haven't left or changed their content, for that, doing what you enjoyed for so long, I, we as fans truly appreciate that. I think I speak for all 5 million of us when I say, goodbye, goodluck and we eagerly await your return. Couldn't be more grateful for the memories. ~ This is Maine signing off o7
Alter
Alter 3 months ago
The end hit me bro ngl real gamer but the tears are there😢 Not from sadness but from happiness ❤️
Brenden Davis
Brenden Davis 3 months ago
youtube wont be the same without you homie thanks for all your time it kept me going through alot
ZRT PRODUCTIONS
ZRT PRODUCTIONS 3 months ago
Don’t leave us mannn,,,my whole childhood
Mando
Mando 8 days ago
You said you was quitting lmao and you back
Cooper Williams
Cooper Williams 10 days ago
what
Miserypop Mystery
Miserypop Mystery 13 days ago
You wish you can hide from us
محمد العتيبي
I love you noah , I really do , you do inspire me every day bc I go back and see every stream you do and finish it , My tears went like waterfall when This video popped up and I thought it was literally the end . I’m glad you came back brother keep up the good work I love you man
Memes
Memes 22 days ago
69k likes nice
Dawson H.
Dawson H. 23 days ago
Even though I knew you were still doing RUvid this got me in my feels
sad grunt
sad grunt 24 days ago
0:13 "I've been doing youtube for so many years man, and I have never seen- A TACTICAL NUKE! INCOMING!"
MeamesMeter
MeamesMeter Month ago
what is the last song played, the city pop one
Gohan Gomez
Gohan Gomez Month ago
That intro was sick though
traping god44 ✔
We know he just wants to get some fast money to buy another tesla
slay.
slay. Month ago
I love u Noah
TOMBSTONE SODA
TOMBSTONE SODA Month ago
That lasted long didn’t it
TatMan2k
TatMan2k Month ago
"Sad" -Me
Kelly Frenchy
Kelly Frenchy 2 months ago
Hey men you make me happy every time I see you so I love you GG 🤧😓💌💯🤲gg
Kelly Frenchy
Kelly Frenchy 2 months ago
Noooooooooo it's the end
Jötunn
Jötunn 2 months ago
I started crying when the destiny stuff happened. Wraith was better then kings fall :D
The odd gamer
The odd gamer 2 months ago
You made my child hood I'm happy for you but sad too see you go remember that you will always be the #1 RUvidr you helped me through hard times . Thank you Noah
MyNameIsSonGoku
MyNameIsSonGoku 2 months ago
He isn't leaving.
Jcor
Jcor 2 months ago
I miss him 😔
TOMBSTONE SODA
TOMBSTONE SODA Month ago
He’s back
MyNameIsSonGoku
MyNameIsSonGoku 2 months ago
Hes back ???? What u on about lmaooo
Shalek the Wise
Shalek the Wise 2 months ago
The der eisendrache stream was iconic!
Shinja
Shinja 2 months ago
Man says he was gonna leave but he knows he wasn’t gonna leave because he needs that revenue
Lilgguzman507
Lilgguzman507 2 months ago
What theme song is this in the beginning of the vid?
dazl
dazl 2 months ago
until next time brother.
@RavNastyonPSN
@RavNastyonPSN 2 months ago
The end of what?
Oeriam
Oeriam 2 months ago
seeing all these sad comments makes me wonder how they felt when he said he wasn't going 2 days later
Robert Haas
Robert Haas 2 months ago
damn bro its almost like i asked
TTV Glibby
TTV Glibby 2 months ago
this was very Poggers
weirdo
weirdo 2 months ago
But the chicken not done tho -noob boy 3410573
GTP APEX
GTP APEX 2 months ago
i grew up watching your videos, thank you for everything.
Z
Z 2 months ago
Thank you for all your hard work Noah! 💪
allstarme3000
allstarme3000 2 months ago
What’s the part at 0:57 where he’s in zombie makeup? Video link?
Lightnix
Lightnix 2 months ago
what an incredible life
Jonny Russo
Jonny Russo 2 months ago
that intro is so fire
CriTical Ace360
CriTical Ace360 2 months ago
5:25
tagru
tagru 2 months ago
I cant begin to fathom the fact I have been watching you for like 7 years now man... my first year of college starts this September and it's crazy to think that not only have I grown up this fast but I literally watched you go from so funny college kid to a full grown man and get married... Idk... time works in mysterious ways just glad I have the memories
Jj
Jj 2 months ago
😂😂😂😂
Official Chuk
Official Chuk 2 months ago
This intro should be in every vid on Noahj456 vids amazing amount of work and great quality and ngl iv watched this vid about 45 times
Aaron Gross
Aaron Gross 2 months ago
The man is back
antfbi
antfbi 2 months ago
Less then a week later he comes back. I hope your channel gets deleted
Rowan Mortensen
Rowan Mortensen 2 months ago
Some of the best streams were the flamingo squad ones 🤙👌👌
Truth Shroom
Truth Shroom 2 months ago
Spuddley did this lol then you...
l
l 2 months ago
I don’t know what this is bur im sad
BeardedFather
BeardedFather 2 months ago
The intro gave me dr disrespect vibes lol
sots 666
sots 666 2 months ago
RUvid recommended the video but I have never heard of him before.
Bedzcvd111
Bedzcvd111 2 months ago
Noah I love u so much with these vids
Bedzcvd111
Bedzcvd111 2 months ago
I love when she said “what in the world Noah” “Noah
Nameless Doctor
Nameless Doctor 2 months ago
"The same things that make us laugh, make us cry..." -Big Smoke
Erik
Erik 2 months ago
Thats one way to Farm views
Mr. Gallinz
Mr. Gallinz 2 months ago
This video looks more like a preview and less like an ending
Anthony Randazzo
Anthony Randazzo 2 months ago
:(
Potato CODM
Potato CODM 2 months ago
why what happened
Mr. Black0ut
Mr. Black0ut 2 months ago
To see a compilation of more than a decade’s worth of success isn’t enough. The raw joy and emotion and depth is what makes NoahJ an absolute legend. The skill and the novelty have been evident since day 0, but the genuine good nature, the selflessness, and the desire to make the world a better place are what makes NoahJ immortal. Here’s to the 5,000,001 and beyond 🔫🧟‍♂️🏆
Llama
Llama 2 months ago
He cane back 2 days later lol
Llama
Llama 2 months ago
Came*
Savage The Average
Savage The Average 2 months ago
He was cappin
Alejandro Gonzalez-Parra
Thank you for being part of my child hood Noah!!!! MUCH LOVE❤️❤️❤️❤️
Calmgoodfire
Calmgoodfire 2 months ago
He’s not taking a break
Elijah Jared
Elijah Jared 2 months ago
Well there goes my f****** childhood Jesus...
Mako
Mako 2 months ago
Man you're amazing, take your time!
Calmgoodfire
Calmgoodfire 2 months ago
Took him 2 days
Akari
Akari 2 months ago
"Its ok, ill see you on the other side"- Will irons
Thomas Langtry
Thomas Langtry 2 months ago
Why have I clicked on a vid saying the end but then I see many many more vids posted after this ? Publicity stunt lol
one eye Willy
one eye Willy 2 months ago
Your very existence makes me want to die
MrLilTay
MrLilTay 2 months ago
Yo this video is golden!!!! Hilarious and touching and so nostalgic!! Haha gotta applaud the snippet of the Fire Bow Tutorial.
MrLilTay
MrLilTay 2 months ago
Bruh BO4 era Noah with a Stache is so different 😂
Kyriakos Tziortzis
Kyriakos Tziortzis 2 months ago
I'm not crying you are
Phoenix Rose
Phoenix Rose 2 months ago
if noah ever makes a true firebow tutorial, then it means he has truly left youtube
XxLpro_
XxLpro_ 2 months ago
You need it that brake bro
Inquisitor Fuze Antatic
You are here.(void)
The banished
The banished 2 months ago
And then not even a week he comes back
zombie slayer
zombie slayer 2 months ago
I've watched this about about 6 times bro great freaking job on hitting 5 mill
Piranality -
Piranality - 2 months ago
*pulls a family guy and comes back 2 days later*
Is this legal
Is this legal 2 months ago
lol
Bacon Shotgun
Bacon Shotgun 2 months ago
"So that was a f*cking lie."
cHeeKo BandiT
cHeeKo BandiT 2 months ago
this was all just for fkn views🤣
IM THAT GUY LOL
IM THAT GUY LOL 2 months ago
For some reason this made me sad 18:35
Stelios Ks
Stelios Ks 2 months ago
Anyone know the song at 12:40?
lilmoojuice
lilmoojuice 2 months ago
Tunnel Vision by subtract on monstercat
matt lee
matt lee 2 months ago
this is cold wars fault
Sync Shot
Sync Shot 2 months ago
What song is that in the beginning?
Crypt Curse
Crypt Curse 2 months ago
Im looking for an explanation in the comments and I just see useless quotes
COD SUCKS
COD SUCKS 2 months ago
GOOD BYE AND GOOD RIDDANCE
COD SUCKS
COD SUCKS 2 months ago
GOOD BYE AND GOOD RIDDANCE
COD SUCKS
COD SUCKS 2 months ago
GOOD BYE AND GOOD RIDDANCE
COD SUCKS
COD SUCKS 2 months ago
GOOD BYE AND GOOD RIDDANCE
COD SUCKS
COD SUCKS 2 months ago
GOOD BYE AND GOOD RIDDANCE!!!
Yvng Tayy1333
Yvng Tayy1333 2 months ago
Bye tf
Fridgid
Fridgid 2 months ago
Bro u literally came back
Jacob Slate
Jacob Slate 2 months ago
yo im so sad i literally grew up with you love you ill miss you i remember when you where playing gta and you where going to inv stripers to you house but where wernt all 18 good times
Spoken
Spoken 2 months ago
He came back lmao
do me a favor and suck it for the flavor
Lmao I dont know you
Freshly Squeezed
Freshly Squeezed 2 months ago
Here before a million views .-.
Eskamo
Eskamo 2 months ago
Take care Noah, Thank you for all you’ve done for this community
Jesus christ
Jesus christ 2 months ago
Yeah he only said he was gone for views
Samuel7
Samuel7 2 months ago
He's already back brother
Brutus
Brutus 2 months ago
Imagine doing this for views😂😂😂
TANKTMNT23 2
TANKTMNT23 2 2 months ago
Someone needs to explain now!
AdamsMusic
AdamsMusic 2 months ago
Yeah whatever, it’s bullshit, lex turns around about 6 months ago goin “oh no more Cold War zombies on the channel” and then proceeds to upload cw zombies hahaha, 20 minute video about nothing bro cuz this is ur job nothing else, stop clickbaiting this title seriously because some people actually mean it when they whack it in the title
Dead Zone Gaming
Dead Zone Gaming 2 months ago
Congrats on all your success man. It's been cool to follow you over the years. I wish you the best. Stay safe man
Cub4tiger
Cub4tiger 2 months ago
congrats on 5m
Ryan Lucas
Ryan Lucas 2 months ago
Don’t make this into a Last online 5 years ago moment 😔
hikebush bmx
hikebush bmx 2 months ago
It's been a long day without you, my friend And I'll tell you all about it when I see you again We've come a long way from where we began Oh, I'll tell you all about it when I see you again When I see you again Damn, who knew? All the planes we flew, good things we been through That I'd be standing right here talking to you 'Bout another path, I know we loved to hit the road and laugh But something told me that it wouldn't last Had to switch up, look at things different, see the bigger picture Those were the days, hard work forever pays Now I see you in a better place (see you in a better place) Uh How can we not talk about family when family's all that we got? Everything I went through, you were standing there by my side And now you gon' be with me for the last ride It's been a long day without you, my friend And I'll tell you all about it when I see you again (I'll see you again) We've come a long way (yeah, we came a long way) From where we began (you know we started) Oh, I'll tell you all about it when I see you again (I'll tell you) When I see you again Aah oh, aah oh Wooooh-oh-oh-oh-oh-oh Yeah First, you both go out your way and the vibe is feeling strong And what's small turned to a friendship, a friendship turned to a bond And that bond will never be broken, the love will never get lost (the love will never get lost) And when brotherhood come first, then the line will never be crossed Established it on our own when that line had to be drawn And that line is what we reached, so remember me when I'm gone (remember me when I'm gone) How can we not talk about family when family's all that we got? Everything I went through you were standing there by my side And now you gon' be with me for the last ride So let the light guide your way, yeah Hold every memory as you go And every road you take Will always lead you home, home It's been a long day without you, my friend And I'll tell you all about it when I see you again We've come a long way from where we began Oh, I'll tell you all about it when I see you again When I see you again Aah oh, aah oh (uh) Yeah, yeah (yeah) Wooooh-oh-oh-oh-oh-oh (yeah) When I see you again (yeah, uh) See you again (yeah, yeah, yeah) Ooh-ooh (Uh-huh, yup) When I see you again
rayyski
rayyski 2 months ago
Anyone else thinking SONIC the whole vid?
LumpyBaconFace
LumpyBaconFace 2 months ago
I never stopped smiling watching this
toxic chemicals
toxic chemicals 2 months ago
Why is he leaving
ConCon
ConCon 2 months ago
he isnt he did all this for views and money.
PhonicDeath
PhonicDeath 2 months ago
What are you quitting YT or something?
Arcadia’s Ace
Arcadia’s Ace 2 months ago
Literally a legend to me. You inspire me.
cesar ayuso
cesar ayuso 2 months ago
My last memory of my childhood had left we love u noahj456 thanks for the great memories and i cant wait for you to comeback. Another call of duty legned has left
Lord Steve
Lord Steve 2 months ago
“Pick me” mike wazoski
Next
THE END...
27:29
Views 48 000