Dark

Switching Lives With Jeffree Star

Dolan Twins
Subscribe
Views 4 881 697
98% 379 275 7 009

We switched lives with Jeffree Star.... We live complete opposite lifestyles
SUBSCRIBE - ruvid.net/u-TheDolan...
Watch the video we did on Jeffree's channel!! - ruvid.net/video/video-Fzz6C5rXNTk.html
Last Week's Video - ruvid.net/video/video-xnRnM_9Xn-0.html
Merch - dolantwins.com
Ethan’s Stuff
INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
TWITTER - twitter.com/EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan
Grayson’s Things
INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan

Comedy

Published on

 

Sep 17, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 27 479
AriPainter 101
AriPainter 101 23 minutes ago
I thought that was Kazuichi Soda
victoria rognerud
victoria rognerud 23 minutes ago
did anyone else see ricky dillon as a camera man or is that just me at 33:30
blanka
blanka 23 minutes ago
This made me feel ways.....that's it
ARMY BTS
ARMY BTS 23 minutes ago
when I saw the twins after taking off their make ups. I fell in love with their visuals lmao. I don't know why but they looked 3times hotter than normal.
Sam White
Sam White 23 minutes ago
HOW DID YOU GET CHEESE BURGERS BEORE LUNCH STARTS!!!
Venus Leoz
Venus Leoz 23 minutes ago
Can you really get this rich from yt. a makeup companie with some shipping..whats in those bags your shipping?
Gabby
Gabby 24 minutes ago
#1&2 on trending
Vicente Manzano
Vicente Manzano 24 minutes ago
jeffree: *handles bags very carefuly* also jefree: "trash" *throws really expensive bag to the floor*
Walt Jermae Vlogs
Walt Jermae Vlogs 24 minutes ago
need to know if Ricky Dillon just casually walked in the background @ 33:24 I am.. confused
glenda
glenda 24 minutes ago
Oof when he was shirtless I got the wind knocked out of me
Eli :]
Eli :] 24 minutes ago
Omg yes🤣
Sophia Mari
Sophia Mari 24 minutes ago
*knowing damn well Nate would bang all 3*
Alyssa Brown-Carleton
Alyssa Brown-Carleton 25 minutes ago
Most of those bags are worth more than my house
Constance
Constance 25 minutes ago
lmao Jeffree can you pay off my $300 to go back to school that ive been trying to pay off for over a year and also trying to live
Sierra Vera
Sierra Vera 25 minutes ago
“AhhhhHh It’s coming!” “Don’t say that. I’m gonna get out of the bathroom now.” 😂😂😂😂😂😂
MaDeInSanPabLo
MaDeInSanPabLo 25 minutes ago
This was freakin hilarious
Lo
Lo 25 minutes ago
Literally can’t tell which twin is which without their own hair
Akia W
Akia W 25 minutes ago
Jeffree throwing that $300k bag 😂🙄. I would have sued and it isn’t even my bag 😂😂.
PINK BITCH
PINK BITCH 25 minutes ago
JAMES CHARLES COULD NEVER
sarah Harris with love
sarah Harris with love 26 minutes ago
omg its the jeffry star click lol love it
Ravens Logoless
Ravens Logoless 26 minutes ago
Did anybody low-key notice that Grayson looked really sad when Ethan said that he called Dibs on the pink shorts first
Cotton Candyyy
Cotton Candyyy 26 minutes ago
I’m waiting for Antonio Garza and Dolan Twins collab! Like so they’ll see this because Antonio been talking about it for the longest time
moonnu chamling
moonnu chamling 26 minutes ago
Jeffree life is more fun than dolan twins. So,this was more entertaining video than the other
Madam_Meow99
Madam_Meow99 26 minutes ago
So Jeffree Star is going to die by a heart attack from eating crap food. However, I too, love a McDonald's hamburger with no cheese, extra onion and a small fry.
Rachel Rojas
Rachel Rojas 26 minutes ago
They look GORGEOUS!!!!!
Jordan Alexander
Jordan Alexander 26 minutes ago
This was good quality content!!! 💗
t s
t s 26 minutes ago
It taste like cinnamon, mixed with air Jeffery: yeah 😁😁🥰
100 subs non videos
100 subs non videos 26 minutes ago
*dude, dude I look like Mona Lisa look 👀* Only the real ones know
Gabriela Sanchez
Gabriela Sanchez 27 minutes ago
that laugh and the hair flip tho 15:07
Sandra Brooke
Sandra Brooke 27 minutes ago
this is the most entertaining video ive seen in a long time, well done ladies
Yahhh V
Yahhh V 27 minutes ago
The bag jefree star bought lowkey wasnt even nice it’s so basic and for the price. He lowkey just got it to flex
Liv Star
Liv Star 27 minutes ago
Triple threat 🔥🔥🔥
Tay __
Tay __ 27 minutes ago
Lol @ 5:17 “why do you own a Dave and busters?” 😂😂😂
Lauren Brackbill
Lauren Brackbill 27 minutes ago
not to be a hater but this is so weird to me. its just bizarre. wearing womens clothing and that ridiculous makeup?! it looks ludicrous and attention-seeking and shallow and horrid. how insecure do you have to be to dress like that?!? and when he talked about money, what a f****** douche bag full of self-absorbed sh**. get a friking life and live it for anyone but yourself! I've never wanted to tear off my own ears before until i heard him (her? what the heck is this person?) talk about eating seven cookies and fast food all day and red bull like its the most normal thing as putting on shoes! DONT EVEN GET ME STARTED ON THE MONEY YOU PEICE OF SH**
Perla Garcia
Perla Garcia 27 minutes ago
Dolan twins are such good sports.. this is a great collaboration.
Jon Casse
Jon Casse 27 minutes ago
Maybe we should be teaching youth boys how to be MEN not women. Seems logical but social engineers want the .0001% to be 20%. Why? It makes men docile.
Jenika Main
Jenika Main 27 minutes ago
I wanna live his life stg 😭 I would kill to eat McDonald’s everyday but I’m a broke bi*** 😭🤣
Kylee Sparklez
Kylee Sparklez 28 minutes ago
i feel bad because i cant tell the difference between them
Miri
Miri 28 minutes ago
I'm pretty sure we're all thinking of "White Chicks" this entire time 😂
Jaysus Arevir Vlogs
Jaysus Arevir Vlogs 28 minutes ago
Mc Donald’s fries have dairy too I checked the ingredients on the box it comes in 😂
t s
t s 28 minutes ago
Omg which twin is that really feeling it??? 😂😭 I can never tell them apart 😭😭
Nancy Mwayi
Nancy Mwayi 28 minutes ago
Grayson is extra cute
Jaquelyn Chrisdon
Jaquelyn Chrisdon 28 minutes ago
“If it’s not a cookie in the morning what is it?” *SIGH* “depression” I died
Ashlyn Johnson
Ashlyn Johnson 29 minutes ago
Is it just me or did after they got back to their house and they were talking Bakhtaran hair day. GREY LOOKED SO HOT
Eric Cartman
Eric Cartman 29 minutes ago
Excuse me...Why isn’t Eric Cartman #1 on trending yet? 😡
CICI
CICI 29 minutes ago
This video called me BROKE
حرفة أبداعية Daily craft
See my video and give me Like and SUBSC. I NEED YOUR HELP PLEASE
PotatoCatBella 2019
PotatoCatBella 2019 29 minutes ago
Dang... they weren't wrong. Poor Ethan's forehead looks huge. 😭😂
lil 3rey ASMR
lil 3rey ASMR 29 minutes ago
So disgusting
Seana Monroy
Seana Monroy 29 minutes ago
😬😬i work at mcdonalds and right when I saw the smoothies I was like oh nooooooooo they’re made with yogurt
Pain Free
Pain Free 30 minutes ago
Sad generation
DARTrosales
DARTrosales 30 minutes ago
Jeffree flexed so hard and the twins are shooketh
Alisha Castro
Alisha Castro 30 minutes ago
Wtf so retarded
LIVIN DA VIDA LOCA
LIVIN DA VIDA LOCA 30 minutes ago
James is *quaking*
Carly Jane
Carly Jane 30 minutes ago
HAHA GRAYSON “I like Barbie Lizard”
Brittany Blankenship
Brittany Blankenship 30 minutes ago
The video we didn’t know we needed 🙌🏼
KatHates You
KatHates You 30 minutes ago
Y’all look like my aunties
Destiny Meek
Destiny Meek 30 minutes ago
"if it not a cookie in the morning, what is it?" JEFREE: "depression" HAHAHAHAHAHA
Tammy Green
Tammy Green 30 minutes ago
I love these 2 videos!!!
Next videos
We Made Home Alone R-Rated
17:25