Dark

Stranger Things 3 | Summer in Hawkins | Netflix

Netflix
Subscribe
Views 1 768 481
97% 17 215 470

It's summertime in Hawkins, Indiana. Stranger Things 3 premieres July 4. Only on Netflix.
Watch Stranger Things, only on Netflix: www.netflix.com/title/80057281
SUBSCRIBE: bit.ly/29qBUt7
About Netflix:
Netflix is the world's leading internet entertainment service with over 148 million paid memberships in over 190 countries enjoying TV series, documentaries and feature films across a wide variety of genres and languages. Members can watch as much as they want, anytime, anywhere, on any internet-connected screen. Members can play, pause and resume watching, all without commercials or commitments.
Connect with Netflix Online:
Visit Netflix WEBSITE: nflx.it/29BcWb5
Like Netflix Kids on FACEBOOK: bit.ly/NetflixFamily
Like Netflix on FACEBOOK: bit.ly/29kkAtN
Follow Netflix on TWITTER: bit.ly/29gswqd
Follow Netflix on INSTAGRAM: bit.ly/29oO4UP
Follow Netflix on TUMBLR: bit.ly/29kkemT
Stranger Things 3 | Summer in Hawkins | Netflix
ruvid.net/u-netflix
When a young boy vanishes, a small town uncovers a mystery involving secret experiments, terrifying supernatural forces and one strange little girl.

Published on

 

Stranger ThingsStranger Things 3NetflixDacre MontgromeryCara BuonoJuly 4HawkinsHawkins Indianalife guardpoolsummerseason 3stranger things netflixSTS3ElevenNoah SchnappMillie Bobby BrownDuffer BrothersFinn WolfhardCaleb MclaughlinGaten MatarazzoDavid HarbourSadie SinkShawn LevyWinona RyderNetflix Original SeriesNetflix Seriestelevisionstreamingtelevision onlinenetflix2019bpsmmr19

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100
Anna
Anna 12 minutes ago
WRiTiNg LiKe tHiS iS so AnNoYinG bUt I hAd tO tRy iT oUt JuSt oNe tiMe 👻
hiram castellanos
hiram castellanos 13 minutes ago
Kakyoin would be proud
Рома Падалко
Екатерина щщэщщээщэшэщэщэщэщххзхззщьььбл в
lil princess
lil princess 14 minutes ago
hopefully this season redeems the show. last season was so half ass.
shafiq AMIN
shafiq AMIN 14 minutes ago
Most overrated show on the planet
Gunner Jones
Gunner Jones 14 minutes ago
Billy a tool
Thanos
Thanos 15 minutes ago
Birds in the trap sing McKnight or astroworld?
alexandra aesthetic
alexandra aesthetic 15 minutes ago
I thought RUvid was drunk again recommending me a wrong video. The intro is lowkey Diary of a Wimpy Kid lol
Alyssa Lopez
Alyssa Lopez 16 minutes ago
Ted left the chat 😭😭😭
Classy Villain
Classy Villain 17 minutes ago
Dang Mrs. Wheeler
YeeYee
YeeYee 17 minutes ago
Should I watch this series?
rockoy House
rockoy House 18 minutes ago
Gayest shit I've seen in my whole entire life.
The J2 Podcast
The J2 Podcast 18 minutes ago
Season 1: Demogorgon Season 2 : MindFlayer Season 3 : MilfHunter
Bea Harrison
Bea Harrison 19 minutes ago
That’s irresponsible lifeguarding. To prevent injury or worse when switching shifts they are supposed to communicate that one of them is leaving. There is no room for error! Especially in a crowded pool like that!
Don't Worry
Don't Worry 19 minutes ago
This looks shit.
Rien rien
Rien rien 20 minutes ago
Amazing 🤩
AverageJoetwopoint0
AverageJoetwopoint0 22 minutes ago
Wait what.... What if that was a chick lifeguard and four grown ass men eye fucking her?
Thanos
Thanos 22 minutes ago
Season 1: Demogorgon Season 2: MindFlayer Season 3: MilfHunter
LumberPickle
LumberPickle 22 minutes ago
Endgame spoilers. 👇 Everyone figures out thanos's mom is a anti vaxxer, so they sneeze on him and he dies.
des mercene
des mercene 23 minutes ago
and i-oop
Ahmd Ahmd
Ahmd Ahmd 24 minutes ago
Zxc
HIGH LION
HIGH LION 24 minutes ago
This looks like some next level Cringefest
PandaUtopia
PandaUtopia 25 minutes ago
chris hansen come quick
Lain Iwaku
Lain Iwaku 25 minutes ago
50 shades of things
LeThanos
LeThanos 25 minutes ago
In Stranger Things 4 it'll be Winter Season
Peåchy
Peåchy 26 minutes ago
That's it? Just a bunch of cougars hitting on a minor?
QueenoftheNorth
QueenoftheNorth 26 minutes ago
This is super creepy and weird..
Zachary Arnold
Zachary Arnold 27 minutes ago
Moving in Stereo - The Cars
Anthony Banjak
Anthony Banjak 28 minutes ago
New Coke?? Hasn't she ever heard of the original?
《ʏʟᴜᴢɪᴏɴhs》
BR?
Mr. Horseshoe
Mr. Horseshoe 29 minutes ago
Mommy!
ScullKrusher 21
ScullKrusher 21 30 minutes ago
That man get lit pooosie
Lara Yıldırım
Lara Yıldırım 30 minutes ago
Do you know this song in this clip
;
; 31 minute ago
Has anyone else not seen this show?
Har-v Wf
Har-v Wf 31 minute ago
Wow mrs wheeler is crushing hard on billy
dank Dynasty
dank Dynasty 32 minutes ago
Man, fuck Billy.
Hi Please Subscribe Comment Share
Thanks Netflix !
UNKNOWN THINGY
UNKNOWN THINGY 32 minutes ago
I got moto moto likes you vibes from this scene
D0CK
D0CK 32 minutes ago
BEGONE THOTS
GeckoGamer05 -Fallout And Minecraft.
Saw this when it had 27 views on there twitter account thought it was the second trailer and looked on RUvid weren’t here lol. now it is.
Tony Ho
Tony Ho 33 minutes ago
LOL WTF
Robert G
Robert G 34 minutes ago
I'm ready!!! Are you ready? 🐲
Hey It’s Sian
Hey It’s Sian 34 minutes ago
Jesus Christ, Anthony Padilla from Smosh? Is that you?
Евана Лара
Евана Лара 35 minutes ago
Is mrs wheeler mike's mom?
Tomas’s Legendary Vids
Can someone give me the name of the song where Billy comes in
Brian Gonzalez
Brian Gonzalez 37 minutes ago
On The Next How to catch a Predator 3
Polly yeye
Polly yeye 37 minutes ago
Billy’s mullet 😍🙈😫😫
ilovethe80s Neo1987
ilovethe80s Neo1987 37 minutes ago
Can't wait!! 🔥🔥🔥
B-Rad
B-Rad 37 minutes ago
Let me guess, targeting “toxic” masculinity. Billy will be a monster...
Wacky Weasel
Wacky Weasel 38 minutes ago
MOVING IN STEREO OMG...Fast Times flashbacks...
Ashley king
Ashley king 39 minutes ago
Next month
Montana's life
Montana's life 39 minutes ago
No one: Literally no one on earth: Netflix: lets make are new theaser for st season 3 thirsty moms
ece _21p
ece _21p 40 minutes ago
He is just like *I'll make up with your mother and ruin your life* Boy
Hannah Joseph
Hannah Joseph 40 minutes ago
I hope this season will be fun and not as dark all the time
HML Pilot
HML Pilot 40 minutes ago
Ok, this is actually really creepy and gross. Imagine if it was a group of dads lusting over a teenage girl. ew.
Stephen Reed
Stephen Reed 41 minute ago
Cougars: *_watches steve_* Me, in the background watching steve But is holding a knife: “I swear to fucking god I’m watching you bitch”
Bianca Isabelly
Bianca Isabelly 41 minute ago
Eita Eita
Bloodthirstier
Bloodthirstier 41 minute ago
I thought I was gonna watch a stranger things trailer. Not a cougar documentary
Angxl
Angxl 41 minute ago
Ahhhh😱😱😱
CheeseRebel
CheeseRebel 42 minutes ago
This is not okay
J. Anthony Ashley
J. Anthony Ashley 42 minutes ago
Stranger Things 3: Revenge of the Cougar.
AlaBala
AlaBala 43 minutes ago
you can't ban him for life!!!
John G
John G 43 minutes ago
..women are sluts
Ninjabot1994
Ninjabot1994 43 minutes ago
Bizarre...didn't know Kakyoin would be in this?
your average meme
your average meme 44 minutes ago
Uh oh
jimin trash
jimin trash 44 minutes ago
i can’t believe mike’s mom is gonna have an affair with a teenager lmao 🤢
Steph Ss
Steph Ss 44 minutes ago
Is he still "under aged"? Do we need to have a chat about gender equality, and moral obligations?
Emma Braidot
Emma Braidot 45 minutes ago
change the genders, keep the ages, watch it again.
Deathcheat 666
Deathcheat 666 45 minutes ago
Subscribe to Chadtronic!
I'm enjoying the mayo
I'm enjoying the mayo 45 minutes ago
If they are gonna make billy and will's mother a thing im gonna be disgusted🤢
Supa Yurobito
Supa Yurobito 46 minutes ago
NETFLIX I LOVE YOU !!! DUFFER BROS I LOVE YOU !!! PLEAAASE GIVE US MORE STRANGER THINGS ❤❤❤❤❤❤❤❤
Shadowghostgirl
Shadowghostgirl 46 minutes ago
I legit hope they get married lol .
Bakonyi Dániel
Bakonyi Dániel 47 minutes ago
Milfhunter
Lee Aciar
Lee Aciar 47 minutes ago
Kakyoin would be proud of Billy.
Lianna S
Lianna S 47 minutes ago
uhhh 911??????
Big Mouth Strikes Again
Who else has forgotten what haooened and is going back to watch the first two seasons?
Kyle Syamken
Kyle Syamken 47 minutes ago
They're all sick fucks he's like 16. Fucking perverts.
supbrotv
supbrotv 48 minutes ago
Oh btw, for people who dont know what stranger things is, its a horror show.
Micah D.B
Micah D.B 48 minutes ago
Ms wheeler probably from the upside down
James Blonde2010
James Blonde2010 49 minutes ago
Y'all annoying as fuck. Delay season 3 for almost a year Over it
Trev
Trev 50 minutes ago
Never seen this show, so proud of myself.
Rajie Medina
Rajie Medina 50 minutes ago
Omg why Mrs. Wheeler so interested to Billy??????
ツ Mind Hunter
ツ Mind Hunter 50 minutes ago
‌🇨‌🇭‌🇺‌🇹‌🇮‌🇾‌🇦 ‌🇸‌🇹‌🇪‌🇦‌🇳‌🇬‌🇪‌🇷 ‌🇹‌🇭‌🇮‌🇳‌🇬‌🇸
Mochi!
Mochi! 50 minutes ago
Am I the only one who doesn’t find him attractive?
Arachnophilia
Arachnophilia 51 minute ago
The douche is back! Long live the douche.
Vesper Radiance
Vesper Radiance 52 minutes ago
Billy's gonna turn Mrs. Wheeler upside down
Skidians
Skidians 52 minutes ago
1:00 Lady in the blue on the left, somehow teleported to the right on scene of 1:02 ???
ExtremeAndy
ExtremeAndy 53 minutes ago
*Billy is my favorite Avenger*
ChampionChains
ChampionChains 54 minutes ago
Mrs Wheeler looking like a whole meal
TheSparkyWriter
TheSparkyWriter 54 minutes ago
Well I think I just threw up a little.
Jamie lee Mauguhan
Jamie lee Mauguhan 54 minutes ago
😍👨🏻‍🎤
TheSpineSplitter1990
TheSpineSplitter1990 55 minutes ago
I thought this show was about uncovering a government lab where there are portals to another world where sinister monsters live... I'm usually not the one to complain but seems like the show might steer into more sex appeal rather than good thriller/action..
namey mcnameface
namey mcnameface 55 minutes ago
Plus 100 points for Brian Setzer.
Nova Supreme
Nova Supreme 56 minutes ago
Man these moms are fucking creeps lol
xdorismx
xdorismx 57 minutes ago
Chris Hansen be like : ms wheeler , why don’t you have a seat ?
Susila 1d
Susila 1d 57 minutes ago
This is exactly what I need after GoT just shitted on me 😩
Danyyil Bun
Danyyil Bun 58 minutes ago
How that is Stranger Things? It is strange that a 30sh guy is interesting Granny's?
DaVinci 3
DaVinci 3 59 minutes ago
I hope your enjoying your chicken ted
Tosticlezz
Tosticlezz 59 minutes ago
Nobody: Samuel Jackson: Where is my super suit
Brandon Naatz
Brandon Naatz 59 minutes ago
Season 3 will be “stranger” than ever lol Can’t wait!! 😜🍵 Hey guys I explored a haunted abandoned mill in my last video. It would mean a lot if you checked it out.
Next videos
Westworld III - HBO 2020
1:41
STRANGERS ROAST THE SIDEMEN
32:09
CallMeKevin's Draw My Life
19:23