Dark

Real Madrid vs Galatasaray 4-2 - Highlights and Goals Résumé & Golleri (Friendly Last Matches) HD

LIUBCHENKO
Subscribe
Views 1 186 453
81% 5 446 1 202

10 000 Likes For Real Madrid & Cristiano Ronaldo?
Subscribe: goo.gl/4BxHNn - LIUBCHENKO
Real Madrid vs Galatasaray 9-1 - All Goals & Highlights Résumé & Goles (Last 2 Matches) HD

Galatasaray 3-2 Real Madrid Türkce

Real Madrid Vs Galatasaray 6-1 2013/14~Galatasaray Vs Real Madrid 1-6 2013/14 [HD
Galatasaray - Real Madrid. UEFA Super Cup-2000 (2-1)

REAL MADRID 2 - 1 GALATASARAY. Galatasaray 1 - 6 Real Madrid.. (Maçın Geniş Özeti) 17.09.2013. Real Madrid survive a late onslaught from Galatasaray to reach the Champions League semi-finals with a 5-3 aggregate win.
Real Madrid vs Galatasaray 2:1 All Goals & Full Highlights Trofeo Santiago Bernabeu 18/08/2015. Gareth Bale came off the bench and played a key role in two goals in Real Madrid's hammering of Galatasaray in Istanbul as Cristiano Ronaldo struck his 21st hat-trick for the Bernabeu club.
Galatasaray AŞ 1-6 Real Madrid CF The Merengues recorded their biggest UEFA Champions League away win thanks partly to a second-half hat-trick from Cristiano Ronaldo.
Final score and result:- Galatasaray vs Real Madrid 1-6 ( Bulut/ Isco, Benzema*2, Ronaldo*3). Galatasaray 3-2 Real Madrid | Mesut Özil maç sonu yorumu | 09.04.2013
Turk Telecom Arena, Istanbul- 17 September, 2013- Champions League- 17/9/13. Cristiano Ronaldo stars for Real Madrid as they get their Champions League campaign up and running with a 6-1 win over Galatasaray.
Cristiano Ronaldo Galatasaray vs Real Madrid 3-2 Champions League 09-04-2013. Galatasaray - Real Madrid. UEFA Super Cup-2000 (2-1). Maç Sonucu | Galatasaray 1 - 6 Real Madrid.
Champions League: Cristiano Ronaldo hits hat-trick as Real Madrid hammer Galatasaray
Cristiano Ronaldo hit a hat-trick as Real Madrid ran riot in the second half to seal a 6-1 over Galatasaray in Istanbul.
Galatasaray 3 Real Madrid 2 (agg 3-5): Drogba and Sneijder give Jose a scare as Spaniards make the semis. Galatasaray AŞ 1-6 Real Madrid CF
The Merengues recorded their biggest UEFA Champions League away win thanks partly to a second-half hat-trick from Cristiano Ronaldo.
Galatasaray 3 Real Madrid 2; agg 3-5: match report
Read a full match report of the Champions League quarter final first leg game between Galatasaray and Real Madrid at the Türk Telekom Arena on Wednesday Apr 9 2013.

Sports

Published on

 

Jan 11, 2018

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 758
LIUBCHENKO
LIUBCHENKO 2 years ago
10 000 Likes For *Real Madrid* & *Cristiano Ronaldo* ? *
Ismail Umut
Ismail Umut Month ago
Konuşma ronaldo galatasaray kazandı
melis bilge güngör
😍
melis bilge güngör
😚😚😚😚😚🤔
Şeyma Atar
Şeyma Atar Year ago
@Dugagjin Colaj .
Buket Cokük
Buket Cokük 15 days ago
V
utku ayranci
utku ayranci Month ago
❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛
utku ayranci
utku ayranci Month ago
Ökm real madrid pic 4-2 yazıyor yalan ama garatasaray herkesi yener olm anladiniz mi kim yener garatasaray duydunuz mu laaaaaaaan !!!!!
mesut önder
mesut önder 2 months ago
Yes
Ibrahim Taifor
Ibrahim Taifor 2 months ago
Seviyorum Seviyorum Galatasaray'ı güzelsin
Emre Aydoğan
Emre Aydoğan 2 months ago
fak
Sibel Seker
Sibel Seker 3 months ago
Çok güzel
Mertcan -MONTAGE ❶
Şşş şampiyonlar liginde size koyan bizdik ne ayak
Zeynep Gökçen
Zeynep Gökçen 4 months ago
Hepsini nasıl atıyorlar
Feyzullah Hasar
Feyzullah Hasar 4 months ago
AMK gs nin 2 penaltısını yediler
Sultan Gönül Arslan
Ronaldo var tabi amk
Yusuf Altunyurt
Yusuf Altunyurt 6 months ago
Şu kadroyla oynasak reali şimdi yeneriz işte
Furkan Ay
Furkan Ay 6 months ago
Si. Si.si Reallll Madrid
Timsah Celil
Timsah Celil 6 months ago
Galatasarayın diğer uşakları bile Real Madride gol atmaya yetmiş
Aydın Kaplan
Aydın Kaplan 7 months ago
Ulan takıma bak ya muslera sneijder podolski dışında çöp buna rağmen 2-1
Roman Bellic
Roman Bellic 7 months ago
So you think it's right to fill 7 ads in a 13 minute video?!?! Disgusting
arda tek teker
arda tek teker 7 months ago
Sik
Mehmet Murat Gencer
Mehmet Murat Gencer 7 months ago
İki tane 2-1'lik maçı koymuş. Toplamış 4-2 demiş. Karadenizli bir kardeşimiz yapmış olmalı videoyu...
filiznur pamuk
filiznur pamuk 8 months ago
Yaa olum gs bizim kalbimizin şampiyonu... Hem biz kupa aldık... Realmadrid kimmiş biz ronaldonun oynadığı takımla maç yaptık... Yani bizim gs miz çesurdur...💛❤💛❤💛❤ ama bjk fb çesurmu çesur olsalardı realmadrid ile maç yapardı ama biz yaptık çesur oldumuzu gösterdik...aslan💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛
İzmir Efe35
İzmir Efe35 8 months ago
Olum TÜRKÇE konuş
yunus gamer
yunus gamer 8 months ago
Gs 3 real 2
Rahat Ol
Rahat Ol 8 days ago
Bayern münih in gol müziğini çok severdim fakat FB ye karşı 5 kez çalıncaya kadar
W0LF K1NG
W0LF K1NG 8 days ago
@Komik Derlemeler fb ile bjkli karıştırdım sanırım
Komik Derlemeler
Komik Derlemeler 22 days ago
Bayern 5 fb -0
MEVZUDERİN HGG
MEVZUDERİN HGG Month ago
@HASTA FENERLİ galatasaray 7-0 fenerbahçe
HASTA FENERLİ
HASTA FENERLİ 3 months ago
Yunus sportsYT real madrid 6-0 galatasary 6 kasım :)))))
ozan Isu
ozan Isu 8 months ago
AMK YORUMDA TÜRKTEN BAŞKA YOKaq
Gacha Troy
Gacha Troy 8 months ago
ben real madrid tutuyom şimdi o galatasaraycılar gelcek dicek ki ulan amına kodum sen türk değilmisin e size ne istedim takımı tutmaya hakkım var ben real madridi seviyom galatasaray değil
Gacha Troy
Gacha Troy 8 months ago
herkezin kendi kararı yani şimdi
Murat Degismen
Murat Degismen 8 months ago
@Gacha Troy ben senin yerinde olsam Reali tutmazdım
Gacha Troy
Gacha Troy 8 months ago
gene realı tutarım ne fark var ki galatasaraydada yabancılar var :p
Murat Degismen
Murat Degismen 8 months ago
Galatasarayı sevmiyon ama avrupada Galatasaray Realle oynasa kimi tutarsın bende Avrupadan Manchester Unitedlıyım Feneri falan sevmem ama Fener Manchester Unitedla maç yapsa Feneri tutarım
bilinmeyen adam
bilinmeyen adam 8 months ago
bj barcelonayı 3-0 yendi benficaylada 3 -0 dönerek 3-3 yaptı yani bjkli olarak gsyi tebrik ediyorum
duhan boyukcam
duhan boyukcam 9 months ago
BIZE SIKE YAPARAK MJAC KAZANIYOLAR DIYOLAR TAM TERSI SIKE SIKE KIZANIYORUZ:)
gaziantep baklava
gaziantep baklava 9 months ago
Gs adamdır laaannn
POYRAZ BABA
POYRAZ BABA 9 months ago
888ì
Владос Примос
*Cr.Ronaldo Juventus*
GULCAN YILMAZ
GULCAN YILMAZ 9 months ago
Nasılda koymuşlar
Fernando Muslera
Fernando Muslera 10 months ago
AKLINIZDAN ÇIKARMAYIN TÜRKİYE DİR GALATASARAY
PUTING DR. OETKER
PUTING DR. OETKER 10 months ago
Bu maçta fazla atarlardi da acımışlar
Haley Games
Haley Games 10 months ago
Fakj ands
Tuğhan Büyükişler
Tuğhan Büyükişler 10 months ago
Yalan atıyorsun Maç 2-1 bitti
MORUQ BS
MORUQ BS 11 months ago
Agla real madrid
İSMAİL BERKAY
İSMAİL BERKAY 11 months ago
HEE 1 MAÇTA YENDİ YA ABARTIN UEFA SÜPER KUPAYI TRABZONA KARŞI ALDI YA DEMİ SALAKLAR REAL MADRİD E KARŞI ALDI
İSMAİL BERKAY
İSMAİL BERKAY 9 months ago
Benim babam ın mesleği futbolcu luk Paris - Sean - Germany da oynuyor
Why Not
Why Not 10 months ago
@İSMAİL BERKAY bide en sevmediğin takım
İSMAİL BERKAY
İSMAİL BERKAY 10 months ago
BEŞİKTAŞ sen
Why Not
Why Not 10 months ago
Hangi takımı tutuyon
Turco Mongolian
Turco Mongolian 11 months ago
2 match is Bernabeu Cup amical match
Turco Mongolian
Turco Mongolian 11 months ago
Adamlar bizi 2 kere Bernabeu özel kupasina davet etti ve simdiye kadar tekiz , baska klupmu bulamadilar bi davetle 20 klup kosar prestije icin , Adamlar seviyor Gsyi , diyer kuslar ancak ruyanizda gorursunuz Bernabeu cupasini
İsmail. Bulut
İsmail. Bulut 11 months ago
Galatasar 2. Srada
Tural Memmedov
Tural Memmedov 11 months ago
Galatasaray Dünyanın En Güclü Real Madridi Le Oynamış Ama Karabağ Da Atletico Madrid Le 0 - 0 Deplasmanda İse 1 - 1 Bereabere Kaldık Umarım Karabağ Ve Galatasaray Oynar
Rehman Qasımlı
Rehman Qasımlı 3 months ago
Evet bir bire kaldı ben Azerbaycanlıyım
Furkan Er
Furkan Er Year ago
gs 10real 0
W0LF K1NG
W0LF K1NG 8 days ago
At yalanı sikim inanı
Meryem Taskin
Meryem Taskin Year ago
En kırıstiyado enbüýü
hafize kaplan
hafize kaplan Year ago
resat
LORD REİN
LORD REİN Year ago
ronaldo ♥
King Turkey 1905
Şu fenevli 8taşlilar susun real evinde yenilmez 8taslilar aglma diyo size uefa dream real fıstık
Efe Çoker
Efe Çoker Year ago
CİMBOM AĞLAMA (beşiktaşlıyım)
Atay Can
Atay Can Year ago
2 maçın birbirinle alakası yok
HyPeRsS -_-
HyPeRsS -_- Year ago
2013 YENEN KIMSI MORUQ
akıllanmaz oyuncu
Lan böyle video olmaz şerefsizlik 2 maçı birleştirilmiş hack
Batuhan ACIDEMIR
4 2 deyil bi gol ofsayt 3 2
Bahçeşehir Ataşehir2
Los real madrid
GAME_TR OYUN
GAME_TR OYUN Year ago
Alemin kralı geliyor
RWBY- Ahmet
RWBY- Ahmet Year ago
10 dk da 3 gol yiyo salak bunlar aq
Memduh Kirnapci
şereftir seni sevmek 💟gs
MASKELİ adam
MASKELİ adam Year ago
Real madrid buyuk takim
Ç U K U R Bi Mahalle Değildir
mallara bak eski mac yazmislar. yeni mac olsa zannediyolarki 6s real madride 6 atcak amk :D. olm hayallerle yasamak ne guzel lan. nasil bi kafaniz var amk.
Furkan Tekinarslan
1yıl önceki atılan videoya yorum yapmak nasıl bir kuyruk acısıdır amk tuttuğun takımın real madridle maçı bile yok zaten bide 6s yazmış 8taşlı kesin 😂
Cantr Can
Cantr Can Year ago
Böyl maç yok
YİĞİT ve ÇINAR
Siz pes mi oynuyorsunuz belli değil
ljhlişjhkşkggfkdkkd a
Marcelo yargı dağıtıyor
Selçuk Güler
maç 2016 da hazırlık maçı ve 2-1 yeniyor real
Turco Mongolian
Turco Mongolian 11 months ago
Selçuk Güler hazirlik maci diyil Bernabeu özel kupa maci , hemde 2 kere davet ettiler
Next videos