Dark
No video :(

Quavo - BUBBLE GUM

MigosVEVO
Подписаться
Просмотров 5 783 978
93% 182 152 12 112

Watch the official Music Video for “B U B B L E G U M"" by Quavo.
Directed by Daps & Quavo
Produced by Sara Lacombe
Creative Directed by Joseph Desrosiers
Stream or Download “B U B B L E G U M” Now: qualitycontrol.lnk.to/QuavoNewMusic
Listen to Culture II everywhere now: Migos.lnk.to/Culture2YD
Purchase exclusive Migos merch featured from their official store: Migos.lnk.to/StoreYD
Follow Quavo:
instagram.com/quavohuncho/
twitter.com/QuavoStuntin
facebook.com/migos.quavoyrn/
Follow Migos:
instagram.com/migos
twitter.com/migos
facebook.com/THEMigosAtl
Lyrics:
[Intro]
Buddah Bless this beat
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave
Pop, pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
[Verse 1]
Hey, you got it, drop, Ferrari ('Rari)
Hey, you got it, hoes, menagin'
Hey, you got it, woah, your wallet (woah)
Two falcon fifties back to back on autopilot (woah)
Jumped on her phone and put them bands on her
Everywhere we go we see some fans for her
The plug pulled up on me wanna convo with us
Had to triumph, finesse or gon' buy 'em
Hey, you got it, trust the process (process)
Hey, you got it, whip it, hibachi (hibachi)
Hey, you got it, probably goin' through college (college)
I'm tryna figure out the best way to feed your wallet (yeah, yeah)
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (yeah, yeah)
[Verse 2]
Hey, you got it, still got it poppin' (poppin')
Hey, you got it, freeze on the diamonds (freeze)
Hey, you got it, probably got somebody (body)
That won't sacrifice it (no)
That don't satisfy you, yeah, yeah
I let her park the Benz, yeah (skr skrt)
Drop one off then go shop with friends, yeah (shop)
This the type of life we live, yeah (can't stop)
Million dollar type of M's, yeah, yeah
Put her in the light and watch her eyes glow up (glow)
Locked in tight, she like the vibe on us (oh)
When she check the gram watch her likes go up (woah)
Woah, watch her likes go up (woah)
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (yeah, yeah)
Music video by Quavo performing B U B B L E G U M. © 2018 Quality Control Music, LLC, Under Exclusive License to UMG Recordings, Inc

vevo.ly/oha8lQ

Видеоклипы

Опубликовано:

 

10 окт 2018

Quality ControlQuality Control MusicMigosMigos YouTubeYouTube MigosQuavoQuavo YouTubeYoutube QuavoQuavo 2018Quavo BubblegumBubblegum QuavoBubblegumQuavo Music VideoBubblegum Music VideoBubblegum Video

Поделиться:

Ссылка:

Скачать:

Готовим ссылку...

Добавить в:

Мой плейлист
Посмотреть позже
Комментарии 12 124
Tyrone Hay
Tyrone Hay 2 часа назад
So he just gone go virtual and leave the girl there on her 1 😂😂😂 Ultimate side piece
Konan olivier Brou
Konan olivier Brou 2 часа назад
yes like thooh vod day
BasLifestyle
BasLifestyle 2 часа назад
Come and see MELANIN popping throughout the video. Love to see that
Cruz Dircio
Cruz Dircio 2 часа назад
quavo is literally fucking ass
Mateusz Kowalski
Mateusz Kowalski 2 часа назад
Żabson
Rico Joseph
Rico Joseph 3 часа назад
Straight 🔥🔥🔥🔥
Alexa Ravenclaw
Alexa Ravenclaw 3 часа назад
*Am i the only one that got an ad with a golden person singing in his undies?*
Giatre Den Klanw pia
Giatre Den Klanw pia 3 часа назад
This beat hit harder than my stepdad
SaifealdinSaife Saife
SaifealdinSaife Saife 3 часа назад
Migos$$$
Michael Dekio
Michael Dekio 2 часа назад
SaifealdinSaife Saife keep a real nigga
Adam
Adam 3 часа назад
Stfu
DAB SANTA
DAB SANTA 3 часа назад
*_Lil pump_* has watched this
Serge Exalus
Serge Exalus 3 часа назад
These niggas dont look like rappers at all
joemany castro
joemany castro 3 часа назад
u dont need no talent to make it in the rap game anymore #SaveTheHipHopCulture
joemany castro
joemany castro 3 часа назад
so this is what rap has become :(
Billy Breakaho
Billy Breakaho 4 часа назад
You know how bitches be using filters on they pictures to make them look better? Quavo out here catfishin muthafuckas with auto-tune...
Roger Charles
Roger Charles 5 часов назад
Waiting for the English version
Garcia Philip
Garcia Philip 5 часов назад
Lame ass song .
Lantonia Crowder
Lantonia Crowder 5 часов назад
Quavo❤
Dominque Sykes
Dominque Sykes 5 часов назад
These comments are hilarious as hell to me y’all added to this man views just to bash this man, but at the end of the day this video has 5 million views! And he’s doin better than all of you at life period! Let that me live goodness
*RICHCLOUT* *
*RICHCLOUT* * 6 часов назад
whos that girl?????????????
adriana hsjs
adriana hsjs 6 часов назад
Nicky has taken you out of poverty
JET LUCKY
JET LUCKY 6 часов назад
Żabson - Bubblegum HE WAS FIRST
Porcelain Beats ™ Official
Porcelain Beats ™ Official 6 часов назад
I JUST REALIZED THAT THEY R GENIUSES AND PPL JUST DONT GET IT YET. QUAVO IS ULTIMATE SUPERSTAR AND MIGOS IS THE NEW BEATLES. Ironically while everyone's tryina do what they do no1 sounds like Migos but them. Thats the reason while ppl still think all their songs sound the same. The same for yOU :)
Yosihiro Kai
Yosihiro Kai 6 часов назад
はいはいゴミ
Assad Burrell
Assad Burrell 7 часов назад
Huncho
DonilAndrew Sealquil
DonilAndrew Sealquil 7 часов назад
This reminds me of motorsport
J morgan
J morgan 7 часов назад
So many HATERS still rock to the Beat My G........ Keep Making Hits666
Cetic
Cetic 7 часов назад
Daaaamn 💯
Sundar Brahma
Sundar Brahma 7 часов назад
Hitttt
Toadski
Toadski 7 часов назад
all quavo's songs might sound the same but dang he spits bars
Tanatswa Mkeredzy
Tanatswa Mkeredzy 7 часов назад
Lit🔥 track
Miss Frankiee
Miss Frankiee 8 часов назад
Is it me or did he just diss Nicki minaj
LeeCoreManciaVEVO
LeeCoreManciaVEVO 8 часов назад
02:05 -02:07
Veronica Danquah
Veronica Danquah 8 часов назад
Cool look
KE MILLION
KE MILLION 8 часов назад
Dope music video, he did it again..
Jean Buledi
Jean Buledi 8 часов назад
You all need to listen Kunta - kraken ⚡
Jeff Abdul
Jeff Abdul 8 часов назад
Hey this song is Ma favorite 🔥
Brian Arori
Brian Arori 9 часов назад
Banger for days
Noel séraphin
Noel séraphin 9 часов назад
cool
Noel séraphin
Noel séraphin 9 часов назад
cool
Noel séraphin
Noel séraphin 9 часов назад
cool
AMP
AMP 10 часов назад
never even heard of this guy. But honestly, after i listened to this song i can't say i have anything to him, neither respect... if this is the future or 'rap' then please kill me or let me stay in the past
jessie form
jessie form 10 часов назад
it looks from an other planet
Kleopatra
Kleopatra 10 часов назад
What a boring song. Same shit, same subjects...Mumble rap.
Cornelia S
Cornelia S 10 часов назад
I hope nicki disses your lame autotune ass
Lil Davarchy
Lil Davarchy 10 часов назад
I showed this to my physic teacher and he flew out of the window
LGND
LGND 10 часов назад
Did anyone else think he was saying "while she thumb through her weed" ?
Ab Naderi
Ab Naderi 10 часов назад
Lyrics is trash not gon lie haha big fan tho
Dj Skinz
Dj Skinz 10 часов назад
I'm falling asleep 😴 #ThisTypeOfHipHopIsDead☠️
ThickChicks TV
ThickChicks TV 11 часов назад
Im tryna throw Draya in the Phantom
Devasto081
Devasto081 11 часов назад
Brazil🇧🇷
SLATEcaps
SLATEcaps 11 часов назад
This is awfool..
Desabian Boatwright
Desabian Boatwright 11 часов назад
REVELATION:18-17-18 FOR IN ONE HOUR SO GREAT RICHES IS COME TO NOUGHT.AND EVERY SHIPMASTER,AND ALL THE COMPANY IN SHIPS,AND SAILORS,AND AS MANY AS TRADE BY SEA,STOOD AFAR OFF, (18) AND CRIED WHEN THEY SAW THE SMOKE OF HER BURNING,SAYING,WHAT CITY IS LIKE UNTO THIS GREAT CITY!
Svilen Mavrev
Svilen Mavrev 12 часов назад
I don't have the best english in the world, but what the fuck did he say... wait even the subtitles don't help.
Terrance Johnson
Terrance Johnson 13 часов назад
Pimpin nigga!
Ogywar
Ogywar 13 часов назад
Hot
reign tats
reign tats 13 часов назад
I admit Quavo kinda sounds the same but, that's a hell of a beat there....
Jorge Bürchardt
Jorge Bürchardt 13 часов назад
OTRA VEZ LA MIERDA DEL MK ULTRA, SI SE DAN CUENTA ULTIMAMENTE ESTAN SALIENDO VIDEOS COMO PONIENDOLES CABLES EN LA CABEZA, ES OBVIO QUE LO CONTROLAN PARA QUE CANTE MEJOR Y ATRAIGA VISITAS.
Lya Gomes
Lya Gomes 13 часов назад
Love Love Love Love 😍😍😍
cudato solo cali
cudato solo cali 13 часов назад
2018?
Bobskido Official
Bobskido Official 13 часов назад
King
Itz Arvod
Itz Arvod 14 часов назад
Who are the fat assed girls?? (It’s for a school project)
deadmics
deadmics 14 часов назад
Trash
Paq Rat
Paq Rat 14 часов назад
But yall still view it tho so u must like it;)
KThiddencityking
KThiddencityking 14 часов назад
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 ruvid.net/video/видео-uPEnBBq4mpU.html
Gorilla Chilla
Gorilla Chilla 14 часов назад
this is real hip hop
Jazmin Arriaga
Jazmin Arriaga 14 часов назад
I think its pretty kool..whatever yall say
That Guy Eddie
That Guy Eddie 15 часов назад
Did anyone else have a quavo ad for a quavo song
Leticia Barbosa
Leticia Barbosa 15 часов назад
Bhadss bhabiess! Heloo!! hahaha 💜
SBTV O.G.
SBTV O.G. 15 часов назад
This beat could have been put to better use...
Cleveland Sifoni
Cleveland Sifoni 15 часов назад
Next song gonna be called chicken wings?
witel mayol
witel mayol 15 часов назад
Whats this? A rap or murmuring? Rappers nowadays had no talents...and Compare them to any Bone thugs-n-Harmony? Shame, shame, shame...
Mamtha Paul
Mamtha Paul 15 часов назад
Mr. Quavo change the title to apocalypse..😏
Tionna Bradford
Tionna Bradford 15 часов назад
I love this I think it's about saweetie
Morgan Taliyah
Morgan Taliyah 15 часов назад
COOL
Julia Antunes
Julia Antunes 15 часов назад
Hm
Apryl
Apryl 15 часов назад
Pay attention. This is deeper than you think they’re in an underground tunnel when America gets hit by a nuke and kills us off. Wake up pay attention. It’s subliminal messages out there
O BOSTA
O BOSTA 15 часов назад
Cadê os BR?
two money
two money 16 часов назад
yea
Haleigh Breen
Haleigh Breen 17 часов назад
Great song. I love all your songs. I like the beat.
Valdus Oswald
Valdus Oswald 17 часов назад
Ummmm..... Pop bubble gum why her thongs through the weed WHAAAAAAA.. The track was not worth the budget LOL
yeibel 777
yeibel 777 17 часов назад
Esta es la mejor canción del mundo
Leonardo Khalifa
Leonardo Khalifa 12 часов назад
Esta dura 🔥🔥🔥
Zakeem Whitfield
Zakeem Whitfield 17 часов назад
So y’all just gonna ignore the fact that my bae Jena Frumes is in the video ? Smh
Chas Buckner
Chas Buckner 17 часов назад
Fwm n get rich 💙🖤
ayo_ajm
ayo_ajm 17 часов назад
Ready player one
AquaLaPevch
AquaLaPevch 17 часов назад
I love the creativeness them effects are cold the video concept is cold. I wish you could have put a lil more energy into some scenes. And tried some different as far as having the standard vixen girls in the videos.
Hooyo1718
Hooyo1718 17 часов назад
What a song 🔥
Johnny Williams
Johnny Williams 18 часов назад
Quavo is a Beast
Assata Abdullahi
Assata Abdullahi 18 часов назад
I like the beat thow!!
chae monroe
chae monroe 18 часов назад
*on a serious note are yall even paying attention to all these videos* THEY ALL HAVE A MEANING
chae monroe
chae monroe 18 часов назад
*FUNNY HOW ALL U MOTHAFUCKS KEPT SAYING TAKEOFF WEAK QUAVO QUAVO BUT NOW YALL ALL COMPLAINING IT SOUND THE SAME*
Amir Kibila
Amir Kibila 18 часов назад
Fucked up
Destinee mercado
Destinee mercado 18 часов назад
Somehow it’s kool if lil pump repeat shit, but when quavo does it, it’s a problem
Sophia Roberts
Sophia Roberts 18 часов назад
🤔🤔🤔🤔what is this song really about ? I’m so lost lmao smh
Anderson Marques
Anderson Marques 18 часов назад
I'm here for Vitoria!
9GOAT THESAVAGE
9GOAT THESAVAGE 18 часов назад
Thai has to be nominated for best video of the year
Cristian Chavez
Cristian Chavez 18 часов назад
Quavo qloo le ponee caleta sjsjs
Ivy
Ivy 18 часов назад
Yeah they allll starting to sound the same .... mumble rap , lol 😂
Massimo Lortie
Massimo Lortie 18 часов назад
flop
Следующие видео
Eminem - Venom
12 дней назад
Tyga - Taste (Official Video) ft. Offset
5 месяцев назад
Friendos (featuring A$AP Rocky) - SNL
5 месяцев назад
Rich The Kid - Leave Me
Месяц назад
Tyga - SWISH (Official Video)
2 месяца назад
Quavo - WORKIN ME
Месяц назад
Quavo - LAMB TALK
2 месяца назад
Fire In The Booth - Migos
3 года назад
Nicki Minaj - Barbie Dreams
Месяц назад
KILLSHOT [Official Audio]
Месяц назад
DJ Durel, Migos - Hot Summer
Месяц назад
Migos - Narcos
3 месяца назад
Tyga ft. Offset - Taste
21 день назад
T.I. - Wraith ft. Yo Gotti
12 дней назад
Dave - Funky Friday (ft. Fredo)
12 дней назад