Dark

Playing Among Us In Real Life!

James Charles
Subscribe
Views 25 842 245
98% 253 740 4 682

HI SISTERS! In today's video, I played Among Us In Real Life with my friends! Larray, Quen Blackwell, Noah Beck, Alex & Kouvr, Nailea, Ravon, Mario, & Curtis Newbill joined me for a 9000 IQ strategy game as we competed to see if we could figure out who the impostors were among us. Enjoy!
🎥 PREVIOUS VIDEO » ruvid.net/video/video-gmo38NfXZoU.html
👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood & hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!
💞 LET'S BE BFFS
TEXT ME! » 310-905-8746
INSTAGRAM » instagram.com/jamescharles
FACEBOOK » facebook.com/jcharlesbeauty
TWITTER » twitter.com/jamescharles
SNAPCHAT » jamescharless
TIKTOK » jamescharles
💌 Business Inquiries » business@spinandco.com
💸 COUPON CODES 💸
USE CODE JAMES FOR MONEY OFF YOUR ORDER!
MORPHE » morphebrushes.com
LILLY LASHES » lillylashes.com/
LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com
🔥 MY AMAZING TEAM
DIRECTOR OF CONTENT: Louis Gargiula
instagram.com/louisgargiula
EDITOR: Ryan Allen
ruvid.net/u-helloxryan
GRAPHICS: Michael Rusakov
instagram.com/michael.ny

Entertainment

Published on

 

Nov 27, 2020

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100
Clove. .Awesome
Clove. .Awesome 23 minutes ago
I love these do more
Riley Rook
Riley Rook 2 hours ago
james is a good imposter
su sultan
su sultan 2 hours ago
i like this viod
Alessia Agus
Alessia Agus 3 hours ago
😹😹
itz Rain Toggle
itz Rain Toggle 4 hours ago
This is beautiful OuO
Aivis Kalniņs
Aivis Kalniņs 5 hours ago
i play among us too
Hafsa Ahsan
Hafsa Ahsan 6 hours ago
I wish i had this many friends
Arun Singh
Arun Singh 6 hours ago
It seems so cool, to be even get killed, atleast that fortunate y'all guys are to be a part of this whole thing, wish if I could probably also be a part of something like this
Grace Lythe
Grace Lythe 6 hours ago
James: tell queen not to cause Queen:okay James: cusses at Larry trying to kill him
Marvin Tabios
Marvin Tabios 7 hours ago
The orange girl has a knife in her head is it real
Grace Olusegun Year 08
Imagine how long it must've took to set this up
Laken Onyt
Laken Onyt 9 hours ago
I love all of your videos
Irene Jacob
Irene Jacob 10 hours ago
i watched this just because nailea was in it
Black Jack
Black Jack 14 hours ago
Their neighbors must think they're insane.
Caleb Chalco
Caleb Chalco 15 hours ago
Curtis is such a gamer I cant
SAMANTHA ARIADNE G. SANTIAGO
james i love youuuuu
JLProduction
JLProduction 16 hours ago
Idk why. I ship larray and James
Edith Ealey
Edith Ealey 17 hours ago
do not cus
wander davis
wander davis 17 hours ago
can you make more among us vidoes
Haugens73
Haugens73 19 hours ago
Quen: I’m imposter >:D Seconds later* aww man I hate being crew mate :c”
Aaliyah Ford
Aaliyah Ford 19 hours ago
U should play with fidgets and rate them bc u and larray are so funny y’all should both do it 😂😂😂😂😂😂
Taylor Tarver
Taylor Tarver 19 hours ago
James you inspired me to make my first youtube video! I tried eating 6 SPICY noodle packets and I would love it if you watched thx!🔥
Kierstin Buzbee
Kierstin Buzbee 19 hours ago
8:16 first day of u being hit women be like
esmeralda andrade
esmeralda andrade 19 hours ago
Noah beck was never in the vide
Juguetes cool
Juguetes cool 20 hours ago
13:03 Doble Kilo Epic!😹😹😭😭😻😻🌈🌈👍👍
tanda0410 yo
tanda0410 yo 21 hour ago
Cringe
Gabrielle LeGault
Gabrielle LeGault 21 hour ago
I love how in one part of the video is everyone just starts screaming😅😂😅😂😂😅😂😂
eios 4
eios 4 21 hour ago
tf is this shit lmao
Kaylee Gamez
Kaylee Gamez 22 hours ago
Amazing
Mila Clutterbuck
Mila Clutterbuck 22 hours ago
james you need to invite jojo siwa to play among us
Mozzarella Unicorn
Mozzarella Unicorn 23 hours ago
𝘐𝘭𝘺 𝘫𝘢𝘮𝘦𝘴
Mayann Al-Khazaal
Mayann Al-Khazaal 23 hours ago
I swear larray always makes me laugh
Demi Charnock
I love watching you!!!!
Demi Charnock
Omgg haha Larry-pay back bitch😂😂😂😂😂
Sieanna-gaming .lovetianna.
Lol so funny
Iman Dayana
Iman Dayana Day ago
Wait where charlie
Daisy: The Drama Queen
Very nice video
Jasmine Acosta
Kovur is like: I'm alive but I'm dead
Aleqsandre Alelishvili
i dont like that video i hate that ur wearing boys clothes and your girl!
wandsthxtic
wandsthxtic 23 hours ago
It’s just clothes
recw fabroa
recw fabroa Day ago
damn i hate being a creawmate , hahahahahahhahahahaha lol
Anna O Kane
Anna O Kane Day ago
*YOU SAW SOME SUSPICIOUS BEHAVIOUR FOR SHORE* -James Charles
Bupis Dawg
Bupis Dawg Day ago
" a murder has been discovered " -Larray
Miami Stillwell
hahahahahahahahahahaha
Ryan Mchugh
Ryan Mchugh Day ago
Sidemen did it better
Vince suzane Ogayre
I love this video 😊
Sophia &sacha
Her saying: u can’t kill me im imposter. Me thinking: you can’t kill me ima bad bich
Enkhriimaa Enkhtaivan
LOL!!!
waylon plemmons
The rainy postage collectively sail because surgeon subjectively peel of a faithful stitch. wistful, sad farmer
Bee Smart
Bee Smart Day ago
I love this video I liked you know but I didn’t subscribe
Ty Ro
Ty Ro Day ago
I luv do vid to funny with meh fav Pink
tommey clark
tommey clark Day ago
When he put the wig on hun I died
Always Alexis!
Imposter is the best
Shibe
Shibe Day ago
looks cringe but entertaining to watch. epic
Amanda Perez
Amanda Perez Day ago
I hate james 😂😂
Lauryn Young
Lauryn Young Day ago
Is that the pickles girl?? 🤍🤍😂
Chingun Uba
Chingun Uba Day ago
HI SISTERS
Vanessa Maier 2.0
I love this Video its so cool
LIM ZI YAO Moe
These sisters are funny 😂
Ira Jain
Ira Jain Day ago
James is best
Jenny De Aquino
Mario: "aww Ravon u look so cute"🥰 Mario 2 seconds later: "Ur dead b!tch"☠️
reima s
reima s Day ago
curtis gets so pressed 😭😭
Devin Williams
Where's the masks and distancing..
Mini Crewmate
I don’t know why but 2:36 got me
Zoya Alfred
Zoya Alfred Day ago
Larry: "Stay away from me...ithes , family-friendly" LOL🤣
s4kuraheroin
s4kuraheroin Day ago
curtis is nikocado avocado
Ximena Fernandez Posada
When Larry and James one Alex look so mad
Rafaylla Susan
lmao
Spill the tea
His videos are always amazing
Charlotte Friel
Dang Curtis was never wrong
Mariel Ibrahim
Chase:Hey Charli Charli: dOnT tAlK tO mE, iM oN a MiSsIoN🙄✋
Iris Parker
Iris Parker Day ago
Hey, just a reminder that everyone who decided to come and do this challenge are wrecklessly killing others and are probably becoming superspreaders at this point :)
Fayth McMaster
Hey sisters Welcome back to my spaceship?
Princess ._. Emmy
Haha now ilove u
Joseline De La O'Garcia
I feel like kouver and noah keep dying and not getting imposter.
Victor Vega
Victor Vega Day ago
I hope Noah gets Impostor in the third version of this.
Brenda Waller
How does the girl with the knife not scream with it through her head
adela XD
adela XD Day ago
★†‡♪↑↓←→≠∞≈·± »:( DONT COPY THIS ORIGINAL COMENT ! ›:(
Izzy Dwyer
Izzy Dwyer Day ago
i love ur video
Stacy Zuniga
Stacy Zuniga Day ago
😬😬😬
Hailey Kuhn(ST)
I cant with Larry and the wig and I can't imagine how James was reacting to him using the wig and how larry was feeling himself. James Charles has the funniest videos and collabs.
D Ford
D Ford Day ago
Purple cus to much
Runaway Raider
this sucks
Preetika Chawla
I’m laughing like crazy right now 🤣😂. It’s just so hilarious 😆. Btw loved it!
ous sand
ous sand 2 days ago
James has a spaceship.... me: LET ME IN James: nU ME: BREAKING IN JAMES: UH DID YOU HEAR THAT EVERYONE: NO. JAMES: BOY YOU BETTER ME: uhm t f
Sophie Annabelle Fedenkoff
We love you James
Carmela Sinchi
Carmela Sinchi 2 days ago
Are you a girl James
McKinley Haney
McKinley Haney 2 days ago
Do what you need to do James
Chloe Shehayeb666
Omg this vud is so funnyyy
Crimson couch
Crimson couch 2 days ago
Hiok
Max Miranda
Max Miranda 2 days ago
I literally love James he is like my favorite RUvidr 😍
Ava's Adventures
Ava's Adventures 2 days ago
Did anyone else see Alex’s face at 13:13? 😂😂😂 kinda sus man
Craig Hinchen
Craig Hinchen 2 days ago
When I get crewmate I get voted out First When I get Imposter everyone knows somehow I'm it!
Ariana Grande fan!! !
OMG I MUDER HAS BEEN Discover
Donovan Matthew
Donovan Matthew 2 days ago
Brothers instead because I'm a boy
ucnauri qalaqi
ucnauri qalaqi 2 days ago
😍😍😍
Rylee Clark
Rylee Clark 2 days ago
When Larry Died and was still feeling himself so much🤣😚
ALEXIA KRISTEN SANTOS
Larry's hair looks like Niki manj❤️
Clotilde A.
Clotilde A. 2 days ago
Mario il me fait grave penser à Sulivan Gwed mdrr
Nicole Loved by Jesus
𝑯𝒆𝒚! 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚 𝑱𝒆𝒔𝒖𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒊𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒔, 𝑱𝒐𝒉𝒏 3:16,
Meizy Visco
Meizy Visco 2 days ago
I LOVE JAMES I LIKE HER VID IS SO PRETTY I LOVE YOU JAMES🥺❤😚🥰😍
• B o b a •
• B o b a • 2 days ago
•   ゚  。   .   .      .     。   。 .  .   。  ඞ 。  . • ° • James was not the imposter. °
Next videos
SIDEMEN AMONG US IN REAL LIFE
40:32
Drunk Makeup Tutorial!
16:43
Views 25 000 000
I Adopted a Child for a Day!
18:37