Dark

Phora - No Love Freestyle [Official Lyric Video]

Phora
Subscribe
Views 379 529
99% 3 773 22

With Love 2, the album, coming soon.
For Phora Merch, Tour tickets, and music, visit : www.officialphora.com/

CONNECT WITH PHORA :
Twitter: twitter.com/phoraone
Facebook: facebook.com/phoraone
Instagram: instagram.com/phora

Spotify: open.spotify.com/artist/5XDJlfdfbGNJrOJJNxTcdq

Music video by Phora performing under Yours Truly Records.

LYRICS :


Phora
Yours Truly
Phoraone
Phora Songs
Phora Music
#Phora #Yourstruly #Phoramusic #Phoraone #Yourstrulyforever #phorayourstruly #nolove #nolovefreestyle

Music

Published on

 

Apr 2, 2020

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 80
Supreme Legit Music
"Um so tired I can't take it I can't fake it" "I will have all these friends if I begged them to stay" That's Real music right there
Grace Auta
Grace Auta 3 days ago
I LOVE THIS!!!!
D
D 7 days ago
Much love and respect i feel like I’m going thru the same story as you in a way ... ima keep bumping your music and keep pushing forward 🙏🏼
SIMISO OCEAN
SIMISO OCEAN 7 days ago
🙂Yo Phora. If You Seeing This. One Day You'll See Me Saying You Were My One In Two Inspirations(J. COLE too) TO be A Rapper In A Interview.
10amazingme1
10amazingme1 19 days ago
Just found him, now I'm going through all his music
Zaayyuh X
Zaayyuh X 19 days ago
1:35 💯
Parrie Campbell
Parrie Campbell 19 days ago
Effortless 🔥🔥🔥🔥🔥....... Love it. RELATE TO THIS ALOT
da spooks Casper
da spooks Casper 19 days ago
UPDATE "NO MONEY IN MY POCKETS I COULD AFFORD SHIT" I COULD RELATE DEEP SHIT IT WAS 2017 I WAS IN MIDDLE SCHOOL MY FAMILY WAS SO BROKE WE GOT NOTHING THE HOUSE WATER AND POWER WAS OFF FOR 2 YEARS EVERY DAY I USED TO BRING FOOD FROM SCHOOL TO FEED THEM IT HURT ME WE COULD WASH CLOTHES AND MOST OF THE TIME WE DON'T EAT AND SHOWER EVERY DAY I PRAYED FOR THIS TO END THEN A BLESSING HAPPENED MY DAD GOT NEW JOB AND WE GOT BACK ON OUR FEET AND WE JUST THANKED GOD FOR THE ROOF OVER OUR HEAD THEN IN 2019 NEW JOB MONEY WAS COMING IN ME AND MY BROTHER STOPPED SELLING 🍁 TO FEED THEM WE SOLD OUR HOUSE TO BUY A 1.2 MILLION DOLLAR HOUSE GOD IS REAL IT'S A BLESSING TO WAKE UP AND STOP WORRYING ABOUT WHAT'S GONNA HAPPEN TOMORROW BECAUSE TOMORROW AIN'T PROMISED IM JUST THANKFUL TO WAKE UP AND IM STILL ALIVE 🙏🏽🙏🏽🙏🏽💯💯💯
da spooks Casper
da spooks Casper 19 days ago
"CAUSE I'M, OVER YOU NIGGAS, I DISOWNED ALL YOU NIGGAS" THIS HIT ME IN A MENTALITY WAY LIKE I COULD RELATE NO SHIT PEOPLE HATE ON ME CAUSE I'M BETTER I GOT AN D2 OFFER FROM FRESNO STATE UNIVERSITY AND THEY GOT SALTY THEY TRYED TO BRAKE MY KNEE BUT LOVE THIS SONG NEW DAY CUZ TOMORROW ISN'T PROMISED 💪🏾💯💯💯🙏🏽🙏🏽🙏🏽💎🤯
King Kennedy
King Kennedy 21 day ago
Phora is underrated honestly an after this it shows he deserves it by now .
Susana Montoya
Susana Montoya 23 days ago
Lemme listen to Eminem instead this ain't helping me with my ptsd
Susana Montoya
Susana Montoya 23 days ago
Honda accord no money in his pockets but the beezys on deck hmmmm
Goku BlackSSR4
Goku BlackSSR4 23 days ago
Wish I had some one to stop me from hanging in a basement
IceflAme 7h3 iconic
I feel like he is lying sometimes
Brianna Ramos
Brianna Ramos 25 days ago
Lyrics: Yeah, rest in peace to my brothers, hope it ain't me next Niggas, they talkin' on me, just a bunch of rejects Look, I told you in 2012, Keep a small circle Now I'm learning the people closest, they'll all hurt you, uh So I stopped trying to understand Or maybe, I got sick of holdin' other people's hands But, shout out to the family, and, shout out to the fans And, shout out to my lawyer for executing these plans, but Niggas get complacent then get mad When they replaced I need you for the energy I need you for the hate You and I are not the same I found out you a snake Thought that we was family But you cannot relate, yeah I know they tryna get at me Hopin' karma would catch me Thought that you had my back Turned around, found out you stabbed me That's why it's hard for me to love somebody And they wonder why I never fuckin' trust nobody 'Cause I'm, over you niggas, I disowned all you niggas I paid the motherfuckin' rent and used to home all you niggas Paid for the groceries and put food on the stove for you niggas Funny, I'm rich without you, almost went broke for you niggas But why am I the only one to never leave and forgive Why am I the lonely one to always deal with this shit I'm so tired, I can't take it, I can't fake it I'm makin' sure the album is perfect, no time wasted Domino effect, chain reaction I see 'em leavin' now Changin' like seasons now, they use me and I see it now They say the fakest people the ones that you be around Gave 'em eνerythin' that they wanted So they don't need me now Fuck it, that's my mistake I see 'em tryna hate I'm in the studio daily Bitch I ain't got no brakes I had a girl, you might've heard But that got in the way And I would have all these friends If I begged them to stay, yeah Yeah, they tried to take me down But it's yours truly, and I'll never forfeit Now I just think back to the days Before I made the Forbes list When I was ridin' down your block On the Honda Accord shit No money in my pockets I couldn't afford shit But shout out to EG for settin' up the plays, and Shout out to six, for being there when I'm wasted Shout out G-Eazy for our last conversation If it wasn't for him, I'd be hanging in the basement Anthro in the stu', loadin' the beat up Coffin in the cut, getting' faded, rollin' the weed up They try to imitate what we doing, they'll neνer be us Yours truly 'til the day I die, fuck who don't need us Southern California hustler, raised from the dirt, uh Shout out to my mama, 'cause she always put me first Rest in peace to Nipsey Hussle, he showed me my worth When Kobe passed away, I swear to God, I felt the earth just Stop for a minute, I was lost for a minute Prayed to God, and I swear I heard him talk for a minute He told me, Pray for my enemies, 'cause they ain't so different And he told me Pray for the world, 'cause all of us in it, yeah 4 A.M. drives in the streets that I used to sleep in I see a couple faces of people that's in the deep end Drownin', partyin' nightly, Monday through weekends While I be in the studio workin' late while they sleep in But really, I started rappin' to help the fam out Now I drop a hoodie, my city they come and camp out Used to sit in my bucket, dreamin' how shit would pan out Now she say she miss me, I pull up and pull the Lamb' out Album almost done, and I'm stressin' locked in my room I really came from nothing my nigga, how can I lose I wrote this song for anyone hurtin', this one's for you All you need to know is With Love 2's coming soon Yours truly, yeah...
G Mochomo
G Mochomo 25 days ago
I wish he still made some songs like how he use to like deeper than blood , reflections or secrets as for the underground graff Music was dope asf as well shit 2010 shit crazy how far he’s came takes me back to my middle school days
Music 4TheReal
Music 4TheReal 28 days ago
God bless you O.G you like Pac to me in a different Form I can relate the last several months stay blessed Love you Bruh
Arellano David
Arellano David 29 days ago
Coldest shit I never wrote
BbRA Cordingley
BbRA Cordingley 29 days ago
Raul needs to aim higher next time. With that gun
Chuy Hernandez
Chuy Hernandez Month ago
Damn homie I felt that n tbh that love shit is played out im tired of trusting the wrong female like where the real ones at tho smh 😪
JAKEPADILLAMUSIC
Chuy Hernandez ruvid.net/video/video-wx3Z7Om1NzE.html
Adan Sanchez
Adan Sanchez Month ago
🥺 Anda
JAKEPADILLAMUSIC
Adan Sanchez ruvid.net/video/video-wx3Z7Om1NzE.html
Long Live Jahseh D. Onfroy
I need this on SoundCloud ASAP 💯🖤
JAKEPADILLAMUSIC
Long Live Jahseh D. Onfroy ruvid.net/video/video-wx3Z7Om1NzE.html
JStayOne Eternal Music
Just trying to get to 100k views! Check it out one time! ruvid.net/video/video-Ugiym86xX1Q.html
JAKEPADILLAMUSIC
JStayOne Eternal Music ruvid.net/video/video-wx3Z7Om1NzE.html
BbRA Cordingley
BbRA Cordingley Month ago
Do YOU HAVE A SOCIAL SECURITY NUMBER?
Ciara Bothne
Ciara Bothne Month ago
That was a whole Therapy session 🌈🌈👂👂🧠💨
JAKEPADILLAMUSIC
Ciara Bothne ruvid.net/video/video-wx3Z7Om1NzE.html
PrincesaNarcedalia Quintero
Take flight Birdie
JAKEPADILLAMUSIC
PrincesaNarcedalia Quintero ruvid.net/video/video-wx3Z7Om1NzE.html
PrincesaNarcedalia Quintero
Embrace my warmness
PrincesaNarcedalia Quintero
Found somewhere rich to perch the behind... Keep you warm? It's ok I heard I have a warm soul.
PrincesaNarcedalia Quintero
Rooftop sadness
PrincesaNarcedalia Quintero
Hey MY FRIENDS AND ME ARE LISTENING TO YOU GUYS
PrincesaNarcedalia Quintero
Well, Hopefully this kills the Bitch...
josi kidd
josi kidd Month ago
if you can relate to being shot down by everybody or need an escape, go listen to: “for the never believed” - josi kidd 🖤 ruvid.net/video/video-Tcz90dh9jN0.html
JAKEPADILLAMUSIC
josi kidd ruvid.net/video/video-wx3Z7Om1NzE.html
Abhishek Panwar
Abhishek Panwar Month ago
Bro u touch my heart love from india bro
bobby cole
bobby cole Month ago
that third verse was monster!!! powerful, not to mention so relatable
Jan E
Jan E Month ago
***UNSTOPPABLE*** you are the ONE.OF A KIND $$$ Different-Amazing-Deep & Emotionally-Talented- PHORA....
sarahi urrutia
sarahi urrutia Month ago
why isn’t this on apple music 😤
Mercedes Benzy
Mercedes Benzy Month ago
“Now I’m learning the people closest they’ll all hurt you” ❌🧢 felt
Angel Edits
Angel Edits Month ago
"Funny how I'm rich without you, I almost went broke for you niggas."- Can relate :[
Miss Skeptic
Miss Skeptic Month ago
Ahh chills! 🖤
Smooth McGlue
Smooth McGlue Month ago
Phora always gives me the fucking chills. God bless you Marco. You are a living legend no matter what anybody says . I will always love and appreciate you for helping me through this crazy life 🙏 god bless
Smooth McGlue
Smooth McGlue Month ago
" I told you in 2012 keep a small circle" only real fans will get it #stillakid
Toksic Koncept
Toksic Koncept Month ago
“Thought you was family but you cannot relate...” 🔥
Marissa Carlos
Marissa Carlos Month ago
This song will forever be my favorite but tbh all his music is the best
Ricky z
Ricky z Month ago
Yo what happened between Marco and George orozco?
Nevaeh Martinez
Nevaeh Martinez Month ago
Put it on all platforms asap🥀🔥
Brandon Bermea
Brandon Bermea Month ago
This the Phora I missed, the real shit. I understand you prolly had to get the taste of fame but you seen how it tore your people apart & now you realize your worth. Few singles you dropped I wasn’t vibing with but now you coming back 🙏
oscar trujillo
oscar trujillo Month ago
Now she say she miss me, I pull up and pull the lamb out
Carmin Jean
Carmin Jean Month ago
Thank you so much you speak about my pain and im not alone! I pray you find your peace and happiness!
akajaykay2003
akajaykay2003 Month ago
Thank you Phora. Real shit bruh
Belinda Lucero
Belinda Lucero Month ago
This song hit me
Mellissa King
Mellissa King Month ago
This is deep. 😔
Xavier Jimenez
Xavier Jimenez Month ago
🔥🔥🔥
Clouds view
Clouds view Month ago
#phora please reach out
oscar trujillo
oscar trujillo Month ago
Almost fuckin cried
The_Fennec_Fox 22
All these verses giving hella goosebumps😳😳🔥🔥🔥
Adrian._.
Adrian._. Month ago
Please add it to Apple Music 😔
Steven Salazar
Steven Salazar Month ago
Phora in his drake shit
HotSizzleTV
HotSizzleTV Month ago
Please release this on iTunes or on your album. Thank you for all the great music you put out, I can definitely relate.
Dr Zedd
Dr Zedd Month ago
“Gave them everything that they wanted so they don’t need me now”
Indlovu Endlini
Indlovu Endlini Month ago
🔄
Donell Fyall
Donell Fyall Month ago
Every song he drops is better than the last
Donell Fyall
Donell Fyall Month ago
Phora and Roy woods 2020
Donell Fyall
Donell Fyall Month ago
Phora and tory lanez 2020
Donell Fyall
Donell Fyall Month ago
Phora and weeknd 2020
Tempest C
Tempest C Month ago
🔥🔥🔥🔥
Jovany Garcia
Jovany Garcia Month ago
“Rest in peace nipsey hustle he showed me my worth” really hit me got me in tears
iamdareal22baby follw me
ruvid.net/video/video-tIzEPPpr9jM.html
Kenny Thao
Kenny Thao Month ago
I’ve always felt lonely
King J
King J Month ago
This shit is amazing bro u popped off love your music when u on this kinda shit 🔥🔥
Hugo Torres
Hugo Torres Month ago
This was fire 🔥
alyiensorlien .-.
“Pray for my enemies for they’re not so different.” Brb crying
MobGamingxx X
MobGamingxx X Month ago
Beat stupid
Snoopii27
Snoopii27 Month ago
Phora, you’ve been helping me get thru this dark place in my mind. I am forever grateful for you and everything you’re doing. I hope you’re good and god bless you.
Austin Ray
Austin Ray Month ago
You and I are not the same I found out you a snake
MMOS overhoes
MMOS overhoes Month ago
feels 😔
Ricardo Alvarado
Yours TRULY 💯💯🙏 BLESSED!! 🙏
Jess J
Jess J Month ago
I fucking love you so much Phora 🥺💖 ! Because of your music I stay pushing forward ! The only thing and maybe this is just my opinion why would you diss Dezy ? Yes I don’t know what happened but she’s been there for you through a lot 😕
ZERO
ZERO Month ago
dis hits!!!
Anthony Waddell
Anthony Waddell Month ago
Why do they say shits a freestyle and its obviously just your basic written shit. They made the word freestyle mean nothing.
Manzil Paudel
Manzil Paudel Month ago
"Pray for my enemies cause they ain't so different" and he told me "Pray for the world cause all of us in it" #Feltthat ❤
Next videos
In a Perfect World
06:07
Views 278 000
J. Cole 3½ Hours of Chill Songs
3:30:01
Scars
04:37
Views 94 000
Stuck In My Ways (feat. 6lack)
03:59
Katy Perry - Daisies
2:57
Views 14 827 335
СЯВА - МАЖОР
4:11
AURORA - Exist For Love
4:20