Dark

Pageant Mum Gives Daughter Tapeworms So She Would Lose Weight! | Untold Stories Of The ER

tlc uk
Subscribe
Views 11 130 597
92% 114 853 9 503

A drama mama visits the ER with her daughter who is complaining about sever stomach aches. What could be causing these pains and is there more to this story than meets the eyes?
Subscribe to TLC UK for more great clips: ruvid.net/u-TLCTVUK
Like TLC UK on Facebook: facebook.com/uktlc/
Follow TLC UK on Twitter: twitter.com/tlc_uk?lang=en
Visit our website: www.uk.tlc.com/

Entertainment

Published on

 

Jun 11, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 17 621
Hobi Hobi
Hobi Hobi Day ago
Is it just me or was this just acting? Or maybe mothers like that DO exist?
KT mcgoogle
KT mcgoogle 2 days ago
When will they win there oscar
CookieK19
CookieK19 2 days ago
Nurse: YOU GAVE HER TAPE WORMS?! Mum: NO! It was a pill with those tape work eggs in it! She clever! SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO clever.
Matt OfficialMusic
I’m sorry but this is more fake than Donald trumps hair transplant
Courtney
Courtney 3 days ago
Really bad acting in this 😂 I know it's a reanactment but still 🤣🤣
Gacha Dreamclouds
I swear the same story was on my story animated or actually happened 😂 can't remember which one tho 😂
•Sčãrłët Wølf•
There was an animated story on rhis
Indi Murgatroyd
Indi Murgatroyd 4 days ago
Ha the bad acting I’m dead😂😂
Eva Rose Cannon
Eva Rose Cannon 4 days ago
That mum must be fake she’s so ???
Aliyah Gukepsh
Aliyah Gukepsh 6 days ago
For sure it’s an act
Pet ech
Pet ech 6 days ago
Her mum annoys me so much
Destiny Darrling
Destiny Darrling 6 days ago
Tapeworms?! WTF?!
rose preston
rose preston 7 days ago
this made me cringe so much i fell of my chair
Its TiaTiger
Its TiaTiger 8 days ago
Everyone ,atleast they tried to act,imagine you having to act and everyone in the world could see it?Like if your with me! 👇
Elle Addai
Elle Addai 8 days ago
Is a tumyak no
Fizz Pop
Fizz Pop 9 days ago
I hate the mothers acting I just feel I like slapping that bitch’s face 🤬
Mills moo moo 123
Mills moo moo 123 10 days ago
Omg what a drama 👸🏽
sip.n’. Spill
sip.n’. Spill 11 days ago
Did anyone see the her animate her story before this?..
Mia Awesom
Mia Awesom 12 days ago
is this fake?
Epic Mike
Epic Mike 12 days ago
Idk if it’s acting or nah
ᴄʜɪᴄᴀɢᴏ ᴅᴏɴᴀʟᴅ
Mom: It’s scandalous what your doing to my child ! Me: It’s scandalous what your doing to *YOUR* child
Daddie Gru
Daddie Gru 13 days ago
Shank shank shankity shank that mother. I reckon I could probably make a good shank to hit her with out of a pencil and pencil sharpener.
XxGacha WolfxX
XxGacha WolfxX 13 days ago
That mother needs to be slapped so hard so many times cause she is so RUDE!
Jess Holden
Jess Holden 14 days ago
Is this a Micky take show?
Grilla Grilla
Grilla Grilla 14 days ago
This is how many times the mom should be fish slapped | | |
Ruby Devey
Ruby Devey 15 days ago
They r such bad actors
Rose Oneill
Rose Oneill 16 days ago
What a b1tch, that mother is the reason so many kids end up with anorexia. She needs to be charged with child abuse/ endangerment.
kellen margotti
kellen margotti 16 days ago
A pageant mother seriously 😑 She looks uglier than a frog how would they put that women on pageant NOPE
Nikki Clark
Nikki Clark 16 days ago
Can we see it
Chloe Love
Chloe Love 17 days ago
Who would name their kid taffy 😂😬
khurramagha snoker
khurramagha snoker 17 days ago
PMG IST THE GIRL THAT DID A STORY TIME IN ACCTUALLY HAPPEND
Harley Fraser
Harley Fraser 17 days ago
Ewww tape 🐛
Lilly Chumbley
Lilly Chumbley 19 days ago
Girl: I hAvE tO PeE Doctor: Just a couple more minutes Me in my head: FOR GOD SAKE LET HER PEE
Deray 84
Deray 84 19 days ago
She is so 😡😡🤬🤬 it makes me🤮🤮🤮🤮
Jenny Edwards
Jenny Edwards 19 days ago
Tapeworm yuck!!!🤢🤢🤢
Theresa
Theresa 19 days ago
This is so funny!
Gacha Cat
Gacha Cat 20 days ago
Love the poll XD
Maryam Hussain
Maryam Hussain 20 days ago
This looks soooooooo fake
Hannah Collings
Hannah Collings 21 day ago
The acting lmao
Talia
Talia 21 day ago
Really bad acting
Medusa
Medusa 21 day ago
So fake,terrible acting
Buster The Dog
Buster The Dog 23 days ago
People who are rude to doctors don't deserve to be made better again, until they learn some damn manners.
Scar Face
Scar Face 23 days ago
6:02 then that's when we saw the most disgusting thing it was a toilet bowl full of SHIT
apettigrew 7
apettigrew 7 23 days ago
Nobody ‘Open the doahhhhh’🤣🤣🤣
Ilja Asihmin
Ilja Asihmin 24 days ago
The mama is SALTY af!
Big staircase
Big staircase 25 days ago
Fun fact: back in the early 20th century tapeworm eggs were seen as an excellent diet pill. Pageant mothers man, fuck em.
Roblox Roleplays
Roblox Roleplays 25 days ago
Omg there’s some animistied thing where a psycho mum feeds her daughter tape words.
Laila Cotterill
Laila Cotterill 25 days ago
I had a tapeworm once, don’t know how I got it but it made me loose me appetite and made me loose weight.
M Ruach
M Ruach 25 days ago
This is really shit acting.
Constanca Silva
Constanca Silva 27 days ago
Who saw this on share my story?? (It might be different but idk ✌🏻😁✌🏻🤔🤔🤔
Avani
Avani 27 days ago
why does the mother remind me of tori vega from victorious?!?! Just me okay
Xxgacha- -gloryxX
Xxgacha- -gloryxX 28 days ago
WELL TBH IF IT WAS A TUMMY ACHE THEN SHE DIDNT NEED TO GO TO THE HOSPITAL
Spicyy memess
Spicyy memess 29 days ago
Mom: AGH HELP MY DAUGHTER AGH SHES DYING *almost stops breathing* Also mom: I don’t know what’s so complicated to fix.
the original Aj :3
the original Aj :3 29 days ago
You spelled pregnant wrong
Super effective
Super effective Month ago
This is related to share my story
Nadia Turtleford
Is this game or real comment below what u think???
Kara Smith
Kara Smith Month ago
Lets hope she wiped
Zoe Wilson
Zoe Wilson Month ago
Bitch
Haaniya Ali
Haaniya Ali Month ago
0:56 she doesn't even look fat XD
KPOPFANGIRL
KPOPFANGIRL Month ago
I don’t know why but this seems fake🤨
Next videos