Dark

NLE Choppa - Picture Me Grapin (Official Music Video) (2PAC Tribute)

NLE CHOPPA
Subscribe
Views 12 615 906
98% 123 821 2 338

My website just launched place your orders now.
WEBSITE:
www.nlehealthandwellness.com 💜
Also Add My Conscious/spiritual RUvid Channel ruvid.net/show-UCso1a1_F6V-1AF5VwHW9XGQ
Listen on Apple Music: apple.co/2KH6tRQ
Listen to From Dark To Light here: nlechoppa.lnk.to/fromdarktolight
Merch: warnerrecords.lnk.to/choppastore
Follow NLE Choppa:
Txt: (901)245-5603
Web: nlechoppa.com
Email: nlechoppa.com/mailing-list
Instagram: instagram.com/nlechoppamusic
Facebook: facebook.com/nlechoppamusic
Twitter: twitter.com/nlechoppa1
Snapchat: snapchat.com/add/nlechoppamusic
TikTok: @NLEChoppaMusic
Triller: @NLEChoppa
#nlechoppa #picturemegrapin

Music

Published on

 

Jan 22, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100
NLE CHOPPA
NLE CHOPPA Month ago
My website just launched place your orders now. WEBSITE: www.nlehealthandwellness.com 💜
Devin Rodriguez
Devin Rodriguez 14 days ago
Love u🥰🥰
XD EditZ YT
XD EditZ YT 18 days ago
I fuck with this 2pac flow 💥⚦♿
Darrell Clifton
Darrell Clifton 20 days ago
This shit garbage
Evan Philhart
Evan Philhart 21 day ago
naw we finna leave ur merch hangin on a hanger same way u left ole boy hangin
Ray Jin
Ray Jin 21 day ago
l1ttle BR0wnie P00pie b@by b0y
Freestyle More Freestyle
Truest Tupac fans , know this is absolutely shit. Wtf is this shit
Gravy Maze
Gravy Maze 29 minutes ago
Tupac 2.0
Ethan Watts
Ethan Watts Hour ago
give him a moustache, and he'll look like 2pac
Kilo Twenty
Kilo Twenty Hour ago
This fuckin dude goes so hard. I took some preworkout today right, and I was bumpin this exact song and lemme tell you, I was actin like a whooooole foooool lmfao
Nhakanipho Nkosi
Did choppa cut his hair
Trascents
Trascents Hour ago
I’m 45 years old .... this track fire
ITS PATRICK
ITS PATRICK Hour ago
That song was nice 😁
Juan Ramirez
Juan Ramirez Hour ago
he looks like 2pac
Chris Crossland
Chris Crossland 2 hours ago
He was finally able to flow with the beat at 1:11. Actually sounded good for about 27 seconds. I've known every word to Picture Me Rollin since 1996. Nice tribute, but this aint doin it for me.
4dudes4sleds
4dudes4sleds 3 hours ago
Hes still liking comments to today. Such a good guy. Mans a legend for that
Bob Paul
Bob Paul 4 hours ago
Stfu man
Miguel Tehandon-Jr.
#NLECHOPPA #LUVNLE #PICTUREMEGRAPIN
Jared Tibbs
Jared Tibbs 5 hours ago
I been blasting this shit in the whip since it got warm
robfromtheblokk
robfromtheblokk 6 hours ago
he has not nearly the flow and vibe like pac
Mason Winter
Mason Winter 6 hours ago
From Lewis to king county we fw NLE heavy
MARSHAWN MORRIS
MARSHAWN MORRIS 6 hours ago
is he bald or Nah
ppfflol lol
ppfflol lol 6 hours ago
Hey nle choppa I love your music too much otherwise continues like it forces you brother
Night Wolf
Night Wolf 6 hours ago
NLE is just straight up savage & gangsta from tribute 2 tha legend thats whats up
SIDDU
SIDDU 6 hours ago
AS IF HE WAS IN SCHOOL 2 YEARS AGO
Amir Riddick
Amir Riddick 7 hours ago
Bro Nle love your music but when the new stuff coming out but I can’t lie your last two albums was hard no Homo but keep working big bro.
Buckz
Buckz 7 hours ago
we cant lose nle choppa
Re4r
Re4r 8 hours ago
NLE: *Asks for 3M views* Us: No.
braddahave
braddahave 8 hours ago
the respect in this vid tupac would be proud💯
Comík.
Comík. 9 hours ago
Yooo, what a vibe 🔥
Kayla I
Kayla I 9 hours ago
Finally
Michael L
Michael L 9 hours ago
sheeesh nle fire man keep it up!
kristian kfndjddnxmdmmd
this kinda looks like hit em up by 2pac
Dontavious Hinton
Dontavious Hinton 9 hours ago
I give you a 3.5 out of 5.
RichRecords RR
RichRecords RR 9 hours ago
This nigga smart
Global Expose TV
Global Expose TV 9 hours ago
Chopper: Nle Choppa Newly hired Chopee: 3rdlife OG
Make marijuana the new cotton.
I love ur music choppa ur the best rapper out
KING FRAN
KING FRAN 10 hours ago
Choppa showing us love after were showing him love that's respect💯
Jayden 504
Jayden 504 10 hours ago
I wanna be a rapper now... I just don’t have anything to rap about
Jayden 504
Jayden 504 10 hours ago
There’s so much talent in this it’s just so clean
Spiralz
Spiralz 11 hours ago
I bet when this mans in heaven he’s gonna keep rapping dawg💙💙💙💙🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Yannick Mbonda
Yannick Mbonda 11 hours ago
We gunna ignore the fact he just ignore that mans hand shake😂😂😂
MELANIE WILLIAMS
MELANIE WILLIAMS 12 hours ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
zonefromtha919
zonefromtha919 12 hours ago
All he did was dress like this nigga song had nothing to do with pac
Samuel Pino
Samuel Pino 12 hours ago
He is really doing gods work thank you nle 🙏
KYOYA
KYOYA 13 hours ago
Nle changed his life around that nigga goated keep up the work choppa💪🏾💪🏾💪🏾
Kvk Kvk
Kvk Kvk 13 hours ago
f in the chat for all the dads seeing their daughters in this
Henry Smifth
Henry Smifth 14 hours ago
Great 2pac tribute 👏
The Ty Family Beasts
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❣️❣️❣️😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰
Acid Gameing
Acid Gameing 14 hours ago
Nle got my respect for this
MlodY [PG]
MlodY [PG] 15 hours ago
I from Poland 2pac
Melvin
Melvin 15 hours ago
I just can't stop listening to this 🔥🔥
Sky Amuzed
Sky Amuzed 16 hours ago
Yo I love the purple jacket where’d you get it because I’m tryna get one
Nasir Harris
Nasir Harris 16 hours ago
Outfit down pack 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Young Mamba
Young Mamba 16 hours ago
Whole Video is a vibe 🔥🔥. Greetings from Germany. Hope you do a concert over here one time 🔥🇩🇪👌🏻
Vance Edits
Vance Edits 17 hours ago
Looked like 2pac
leololツ
leololツ 17 hours ago
This slap no cap🙅🏽‍♂️ bro came up
Letia Norrman
Letia Norrman 18 hours ago
Damn this hit diffrent, Hes come far
Shief Music
Shief Music 18 hours ago
I didn’t really listen to him but this song and the one with 50 is fire
Shief Music
Shief Music 18 hours ago
This shit 💣💣💣💣💣💣💣💣💣
yungee
yungee 21 hour ago
i need that purple jacket, ngl hella fire
Mr. Lund
Mr. Lund 21 hour ago
This is my fav song rn this shit is fire 🔥
AdhD Bob
AdhD Bob 21 hour ago
I have to say thing. You made it
Bennyhynn Scott
Bennyhynn Scott 21 hour ago
You took everything about this and made it fire🔥🔥...your best one yet and thats a closed case ...you have to mail me the black denim fit please😢
Marc Vegers
Marc Vegers Day ago
Nle choppa gets each song better ❌🧢
marco.simple
marco.simple Day ago
I'm going to start to listen to nle
rock power
rock power Day ago
Yes back to the 1980 The next tupac here
KPA4861 YT
KPA4861 YT Day ago
2pac
low 1Xy
low 1Xy Day ago
Im bout Getting bald after this hit
naruto 11
naruto 11 Day ago
Damn this song is boom
Ayy cuh
Ayy cuh Day ago
NLE Choppa wont like and pin this comment
TRON X
TRON X Day ago
2 pak
Karan Negi
Karan Negi Day ago
Old schollllll🔥
Sky Amuzed
Sky Amuzed Day ago
Yo where did you get that purple jacket I need it bro
Kizlys
Kizlys Day ago
Nle my favorite rapper and his music is just so good bro🤩🤯
Heese Runt
Heese Runt Day ago
ANYBODY ELSE REALIZE HOW BIG OF A TUPAC TRIBUTE/REFERENCE THIS IS
bautista cina
Bro you are a blood?
FCT Family - Short Documentaries
The best 90s 2021 i've ever heardd! ya diggggggggggg
Skank Hunt
Skank Hunt Day ago
Paying tribute to the GOAT 🐐 that’s respect ✊
Comp F
Comp F Day ago
I’ll like this one
Just Dizzy
Just Dizzy Day ago
Nobody: NLE: 🧑🏽‍🦲
Weirdo Tamil
Weirdo Tamil Day ago
He a 🐐 NOW. LIT BRUDDA LOVE FROM INDIA ❤❤
Kurt Casablancas
Hardest video of the year
MONROY
MONROY Day ago
Will and always be bumping this
Trey Hiers
Trey Hiers Day ago
At first I was like he looks like Tupac then I read the title
Nasra4k.
Nasra4k. Day ago
this is SO UNDERATRED love you nle💜💜
Jo3y Diamond
Jo3y Diamond Day ago
Also I do plan to do an underground ish sound, and old, and new wave. Imma have alot of different styles and sounds.
Jo3y Diamond
Jo3y Diamond Day ago
Beautiful. Homie I'm about to be 18 and my rap name is gonna be Jo3y Diamond. You great man. Love ya choppa. Whoop whoop!
Coty McCullough
💥
me
me Day ago
Dad: turn this off Son: why dad? Dad: we have bigger speakers downstairs son.
me
me 17 hours ago
@RasmusWilton Official just like a knock knock joke man
RasmusWilton Official
Sooooooo original 😑
Ceasar Matthews
🇯🇲🇯🇲🇯🇲💀💀👌
Quan Lord
Quan Lord Day ago
On God Choppa got talent👏
Gl0ckSamurai
Gl0ckSamurai Day ago
Best in the game
Hushアニメ
he didn't cut his hair :|
Lucas Moyano
Lucas Moyano Day ago
Algun latino que se responda este comentario, esta cancion es calve
Paddy_Aesthetik
Isnt this the beat from John Savage?
Big Daddy
Big Daddy Day ago
ruvid.net/video/video-AZeyDhkQlLo.html
mr fresh noah-burp
This gas asf cuh
Emanuel Heredia
Came for the Zetterberg jersey. Stayed for the tunes.
Aquarius Productions
This is wild. He is in alignment. ⭐
A1 J1
A1 J1 Day ago
2PACS SON
Big Daddy
Big Daddy Day ago
ruvid.net/video/video-AZeyDhkQlLo.html
pinhead
pinhead Day ago
i thought he looked familiar
jayd4211 jayd4211
Nle choppa bruh diss sick u look like 2pac
Mario Raesmacsi
Yoo this is on point man.
LUXRZ
LUXRZ Day ago
NLE Trust me ur a Legend 🙌
Big Daddy
Big Daddy Day ago
ruvid.net/video/video-AZeyDhkQlLo.html
Next
Выдыхаю боль
1:51