Dark

my everyday grunge aesthetic makeup 🥀

h0echub
Subscribe
Views 613 713
98% 35 296 567

teehee love u all
products used:
Face:
*Garnier rosewater moisturizer
*Some sort of primer?
*Makeup revolution concealor in C1
*Sleek highlight
*Wetnwild blush
Brows:
*Elf eyeliner
*Rimmel London brow gel
Eyes:
*Kat Von D saint and sinner palette
*Wet n wild eyeliner
*Random mascara
*Kiss lashes in couture
Lips:
*Random dark red lipstick idk man
*Dollar store lip gloss

Published on

 

Nov 24, 2018

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 1 072
eve frsr
eve frsr 9 months ago
UUuuh this is so cute omg I’m inspired
Diana Villatoro
Diana Villatoro 2 months ago
OmG hALO
Valliet Hegg
Valliet Hegg 7 months ago
😍😍😍😍🍼🍼🍼🍼🍑🍑🍑🍑🍑💗💗💗💗
Md. Saidul Karim Sumon
OMG I love you (=^-^=) and thx a lot for replying btw the makeup was amazing my friend was trying out the makeup and failed so hard lol😆
guchi wang
guchi wang 8 months ago
OMGGGGGGGGG
Yucky.
Yucky. 8 months ago
My two kweens in the same comment section???
FANG the Vamp Quinn
FANG the Vamp Quinn 22 hours ago
wow we have the same style of doing make ups 😍 but mostly I use my finger on applying eyeshadow 😂
Hanako DTB
Hanako DTB 6 days ago
Imma. Do it! And we have the same skintone so this is even better.
Olivia Wofford
Olivia Wofford 12 days ago
She kind of reminds me of Mel Mercer
Santiago
Santiago 13 days ago
Ur hands in 1:42 around their kinda look like this baby plastic hands no bully just telly
Bunni Morgan
Bunni Morgan 14 days ago
You are seriously cute. Very inspiring, I must say. ♡
nocturnal hooman
nocturnal hooman 17 days ago
u have billie eilish's eyes
Uhm hi it’s Alex
Uhm hi it’s Alex 17 days ago
Might do this for back to school it looks cool as hell
Reece
Reece 17 days ago
Dear god 😨
ZX MUNE
ZX MUNE 21 day ago
This girl needs so many more subscribers I cant even tell you
I am very boring
I am very boring 23 days ago
Your makeup is always so pretty and when I try to do it I look like I have a stye
Fernanda Cortes
Fernanda Cortes 24 days ago
You're so pretty 🌟❤
angelicxdoll
angelicxdoll 24 days ago
UHM BEAUTY WHAT
Kiwi Berry Chan
Kiwi Berry Chan Month ago
I love this, tis cute!
Aleksandra Vaher
Me, just two minutes in the video as an uncultured swine: o so pretty howwwww wowo pretty owowow~
Sangram Singh
Sangram Singh Month ago
Nice lipistick
• Vxnxzza •
• Vxnxzza • Month ago
Her eye color said “🌊🌊🌊🌊”
ok bye
ok bye Month ago
I have a question what's grunge?
makiii cobaiiin
makiii cobaiiin Month ago
Hi... i'm argentina 🌞
dogefrog
dogefrog Month ago
Ahhh so your the girl who is on everyone’s Xbox profile pic
apology girl
apology girl Month ago
imagine being as pretty as youuu :(
Lesley Harles
Lesley Harles 2 months ago
brOi tried the whole grunge look and ended up looking like freaking momo😭😭😭
Kari Betz
Kari Betz 2 months ago
You got some cute ears bro.
rottenedge
rottenedge 2 months ago
I watch these for fun at 3am
avocado allie
avocado allie 2 months ago
this is the reason i am never going to have CONFIDENCE.
blvk svvnt
blvk svvnt 2 months ago
U got a new subscriber keep up the good work ❤
Soft Lilium
Soft Lilium 3 months ago
the first time that i watched this video i was think that you were at the kitchen :p
Shagufta Perveen
Shagufta Perveen 3 months ago
woah ur the best at make up when i grow up im gonna be just like u :D
Katcrinc
Katcrinc 3 months ago
actually u look 10 times better without make up
Sophie Maude
Sophie Maude 3 months ago
I wish I was this talented lol
goth trash
goth trash 3 months ago
You turned from age 12 to 20 real fast
van maniego
van maniego 3 months ago
u slay that look
Theodora L
Theodora L 3 months ago
Kinda reminds me of billie eilish.
Jimins search for Jams
UwU My eyes have been blessed Amen
someone XD
someone XD 4 months ago
pretty.
Leayah’s Thick
Leayah’s Thick 4 months ago
She’s cute❤️
Mercury
Mercury 4 months ago
How did you started in the makeup? What are your inspirations? Btw you are my main inspiration and sorry for the bad english also greetings from Argentina!
Cutefuzzy Unicorn
Cutefuzzy Unicorn 4 months ago
Damnn ilyy!!
alice demons
alice demons 4 months ago
SUPE HERMOSO!!! 💖 Me encantan tus videos 💜
lina
lina 4 months ago
Okay I just want to say you are so HECKING PRETTY AND I LOVE YOUR HAIR AND YOUR BRACES LOOK AWESOME!!
Lika
Lika 4 months ago
Жаль, что я одна перешла из этого видео ruvid.net/video/video-mHY31fTYW3A.html сюды(
bbibow
bbibow 4 months ago
💜🖤
Antonella González
Antonella González 4 months ago
I wanna...not.....I NEEED A VIDEO ABOUT HOW MAKE THAT EYELINER!!!!!!!!
aguante esto Ejejeje
wtf your brows
Brenda Rodriguez
Brenda Rodriguez 5 months ago
Love from Argentina 🇦🇷 You are a Beauty inspiration! ❤️
kowalsky analysis
kowalsky analysis 5 months ago
I've been TRYING to be aesthetic since the day i was born and here you are being a aesthetic cutie and not even trying that hard to be one like what is my life-
Gatita Loli
Gatita Loli 5 months ago
*Grunge.*
ty ty
ty ty 5 months ago
THANK YOU. I NEED DO THISSSSSSSSSSSSSSSS
nyx knacks
nyx knacks 5 months ago
Why eyebags is just way too much big
h o l l y -
h o l l y - 5 months ago
hi this is really dumb, but your videos have really helped me with getting better at the kind of makeup i really like. i’ve been trying to kinda follow your makeup looks cause they are perfect😔💗💗 so ty
daisy greyfield
daisy greyfield 5 months ago
omg yesss
niells uwu
niells uwu 5 months ago
Am I the only one to found that she look alike billie eilish ?
Sofacha
Sofacha 5 months ago
Oooommmgg u are so beautiful U DON'T NEED MAKEUP WHYYYY😔🔫💗💖💓💕💘
ti soa
ti soa 6 months ago
how tf u do ur bangs
Yikes Garcia
Yikes Garcia 6 months ago
Eek
Rama S
Rama S 6 months ago
First step: have money
mari
mari 6 months ago
why u did this to your eyebrows? 😂😂
adrianna
adrianna 6 months ago
Highkey not grunge at all but issa cute look💖
You_know_ nothing
You_know_ nothing 6 months ago
I died and spent 20 minutes in hell
jazzy sully
jazzy sully 6 months ago
Wait you literally look like me O.O same features and ears and omfgggg. We cute hahah
Next videos
HOW TO BE AESTHETIC
5:40