Dark

Kap G - Girlfriend [Music Video]

Kap G
Subscribe
Views 28 561 711
97% 277 796 7 821

iTunes: smarturl.it/KapGGirlfriend?IQid=yt
Spotify: smarturl.it/GirlfriendSP?IQid=yt
Apple Music: smarturl.it/GirlfriendAM?IQid=yt
Google Play: smarturl.it/GirlfriendGP?IQid=yt
Amazon: smarturl.it/GirlfriendA?IQid=yt
Directed by Jon J.
Website: therealkapg.com
Twitter: twitter.com/TheRealKapG
Facebook: fb.com/TheRealKapG
Instagram: instagram.com/TheRealKapG
SoundCloud: soundcloud.com/TheRealKapG

Music

Published on

 

Apr 5, 2016

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 80
Dulce Avalos
Dulce Avalos 2 days ago
2:52 he look like the weekend不不不不不
Dria B
Dria B 3 days ago
Never gets old 云
Joaquin Cool Breeze
2020 Corona Trivia , at the beginning, who dat on his blurred out shirt? Answer - Selena Quintanilla! RIP , mi Reina
RetroHeadz T.V.
RetroHeadz T.V. 5 days ago
Who still bumping this in 2020 Like...
Perculator 3000
Perculator 3000 6 days ago
Life was good when this dropped
choppa holds double ds
2020?
Kyler Jones
Kyler Jones 6 days ago
2020
Edgar Leon
Edgar Leon 7 days ago
Didnt know this was kap
Hehhv Vvjmbg
Hehhv Vvjmbg 8 days ago
Who is here in quarantine
Aqua Deimos
Aqua Deimos 9 days ago
Songs straight ass lmfao
Gab Miller
Gab Miller 9 days ago
This used to be shit
Nathan Lee
Nathan Lee 11 days ago
Damn 2016 was sumin els....
lahna
lahna 11 days ago
tb
Zay Huncho
Zay Huncho 13 days ago
2020?
Sub Me Or I'll Take Your Cookies
This song needs more views
Jenni Lorenzana
Jenni Lorenzana 18 days ago
Conoses Ami t穩o helder
Humberto Martinez
Humberto Martinez 18 days ago
Canciones chidas est獺 viendo
Killer Mike
Killer Mike 18 days ago
awful
Marleny De Dios
Marleny De Dios 19 days ago
This song is still fire !
Charles7k
Charles7k 19 days ago
2020? Quarantine?
Nadine Arellano
Nadine Arellano 20 days ago
You'd u d
Deahra Shelton
Deahra Shelton 21 day ago
I just smoked a blunt with yo boyfriend lol 綾
Eskimoto
Eskimoto 22 days ago
kap g is spydas brother?
Yuki V
Yuki V 22 days ago
This guy really fell off
FBI OPEN UP
FBI OPEN UP 15 days ago
Yuki V how ?
YBC malik
YBC malik 23 days ago
2020?
idk idk
idk idk 27 days ago
I just fell off with your girlfriend
Krazyboi2004
Krazyboi2004 Month ago
i remember this used to play on the radio
Dave Jr
Dave Jr Month ago
Boyyyyy I forgot this was even a song but this shit still hard!!!
e car
e car Month ago
Thats no girlfriend of mine
Galbalechee
Galbalechee Month ago
Forgot all about this song
Alfredo Romero
Alfredo Romero Month ago
Wow this is hard as hell !!!!
cecil santana
cecil santana Month ago
Mexican future
keiron griffiths
All I really want to know is that girls name
Complete JAH
Complete JAH Month ago
Cuarentine 2020
JAYWAY YAHEARDDD
Only if here in 2020.... I JUST USED GERMEX WITH YOUR GIRLFRIEND
Julian moten
Julian moten Month ago
This is so basic and trash
Sebastian ALKA
Sebastian ALKA Month ago
WHERE CAN I GET THAT MEXICAN EAGLE FROM THE BEGINNING!
Dark Legend
Dark Legend Month ago
I thought this was made by a black guy
Shaniece Heath
Shaniece Heath Month ago
First time heard this song was at Chris Brown Party Tour and Kap G opened! Litty
Fernando Gomez
Fernando Gomez Month ago
Good vibe
Latasha Duffy
Latasha Duffy Month ago
He soooo fineeee
lilSoldado214
lilSoldado214 Month ago
Sound like Krippy Kush De Bad bunny lol
StarIsabellaYesEvilClonesNo2020
0:47 0:48
Unique anartist
Unique anartist Month ago
Insecure brought me here
funnyshunn shun
funnyshunn shun Month ago
Melissa Garza
Melissa Garza Month ago
So many memoriess!!!!!!
Jalen Johnson
Jalen Johnson Month ago
So who else just now finding out that this isnt future?
Dip in Drip
Dip in Drip Month ago
He kinda sound like future but not really
funnyshunn shun
funnyshunn shun Month ago
Me
RNTU SLAM
RNTU SLAM Month ago
Ive always remembered future was the one who made this song唐唐唐
Nick
Nick Month ago
Bruh did he jus hit the woah
Riyah Naje
Riyah Naje Month ago
yoo i deadass forgot all abt this song !! this song came out when i was 11 and all i would do was bump to it acting like i knew what he was talm bout .
TRENT ALEXANDER
TRENT ALEXANDER Month ago
I just bought plan B for your girlfriend woah
14
14 Month ago
Ngl this is so corny now
Francisco Santos
I'm eating Doritos with yo Girlfriend.
GamingSource
GamingSource Month ago
The first time i heard this song without knowing who made the song I thought this was a future song
TheRealEduardoPiceno 2
2020 is Kap G year
YozzyFN
YozzyFN Month ago
Who still listen in 2020
Hector Chacon
Hector Chacon 2 months ago
cap g hella under-rated
choppa holds double ds
Who here in 2020 this my shit 休休休不不
6ix9ine
6ix9ine 2 months ago
Nigga look like a random generated 2k player in myleague
Yung doorknob
Yung doorknob 2 months ago
i just played club penguin with your girlfriend
LacosT Da Boss
LacosT Da Boss Month ago
Yung doorknob lmaoo
Ana edilia Corro
Ana edilia Corro 2 months ago
I like this song
OPS_DoOdle
OPS_DoOdle 2 months ago
Here in 2020
funnyPablo
funnyPablo 2 months ago
2020
p.s.s.
p.s.s. 2 months ago
1:56 so she took him to the strip club ?
Solomon Rich
Solomon Rich 2 months ago
I cannot be the only one who thought this was fetty wap at 1st?
Justin Lohen
Justin Lohen 2 months ago
Anyone know the song he used to have up that was fire but its gone now
Emilia Pinner
Emilia Pinner 2 months ago
hymnofashes
hymnofashes 2 months ago
I just got corona from your girlfriend
Skeptic Autopsy
Skeptic Autopsy 3 months ago
I just watched Bleach with your girl friend.
Tysheim KING
Tysheim KING 3 months ago
I think that I'm done skating wit your girlfriend
Pamela De La Rosa
Pamela De La Rosa 3 months ago
Wake up familyyyyyy
Vision Boyy
Vision Boyy 3 months ago
Why I taught he was black
Israel Alvarado
Israel Alvarado 3 months ago
Is people watching this in 2020
Sanaai Fleming
Sanaai Fleming 3 months ago
This song is really really really littttttt and fye 休休休休休休休休休休休休
Cita94
Cita94 3 months ago
All up in my business she be lurking I tried to tell her bye it ain't working
iKONxNEWKIDS
iKONxNEWKIDS 3 months ago
Whos listening to this heat in 2020∴儭
BuildZ FN
BuildZ FN 3 months ago
2020?
Pamela De La Rosa
Pamela De La Rosa 3 months ago
:(
Gabriel Soto
Gabriel Soto 3 months ago
if kap G ever do my girlfriend i honestly wouldnt be mad id just leave her lol
Next videos
Kap G - CEO ft. Kapfe
04:09
Views 2 300 000
AURORA - Exist For Love
4:20
YUNGBLUD - Weird!
3:18
Views 2 229 866