Dark

Internet Money - Somebody ft. Lil Tecca and A Boogie Wit Da Hoodie (Official Music Video)

Internet Money Records
Views 20 751 757
98% 204 617 2 901

Internet Money - Somebody ft. Lil Tecca and A Boogie Wit Da Hoodie
Listen: internetmoney.lnk.to/somebody
Apple: internetmoney.lnk.to/somebody/apple
Spotify: internetmoney.lnk.to/somebody/spotify
iTunes: internetmoney.lnk.to/somebody/itunes
Director: Trey Lyons
Producer: David Wept
Production Company: AT.LAS
Follow Internet Money:
instagram.com/internetmoneyrecords/
facebook.com/internetmoneyrecords/
twitter.com/InternetMoney
Follow Taz Taylor
instagram.com/thetaztaylor/
twitter.com/TheTazTaylor
Follow Nick Mira:
instagram.com/nickmira_/
twitter.com/nickmira_

Music

Published on

 

Oct 11, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100
Mariah Chambers
Mariah Chambers 21 hour ago
Tink vibes much, pay homage.
ItzDoodleman123
ItzDoodleman123 2 days ago
0:16 INTERNET MONEY BITCH
OopsYourSoToxic 0_0
Still here in Sep 2020?
Kodiak
Kodiak 4 days ago
no one gon talk about how boogie said " nowadays everyone wanna be top1".
GUB THE CHUB
GUB THE CHUB 5 days ago
Iโ€™m going to a wedding today and this popped up in my recommended
Deadeye
Deadeye 5 days ago
youtube puts this in recommended year after
teimor sandemonio
bro, Luisito Comunica is in the video
Bang Bang Niner Gang
Why stealin lyrics doe
Stocks Up
Stocks Up 7 days ago
Bought views
Nero
Nero 8 days ago
Some of the comments on here are legendary lmao
gamernickpro99
gamernickpro99 9 days ago
0:18 they look soo happy
Terriney Fowler
Terriney Fowler 9 days ago
Look at Tecca๐Ÿฅบ๐Ÿ–ค
gamernickpro99
gamernickpro99 9 days ago
tecca do be basting the moves look at him go!!!
spectral zorb
spectral zorb 10 days ago
where did this tecca go? like if you agree also sub
Daniel Sanchez
Daniel Sanchez 11 days ago
I listen to this when I think of that one person ๐Ÿฅบ
spectral zorb
spectral zorb 10 days ago
cry
Daniel Sanchez
Daniel Sanchez 11 days ago
I listen when I think of that one person ๐Ÿฅบ
Brandon Uszylo
Brandon Uszylo 11 days ago
when the song slaps harder than ur dad....lol
SarayX
SarayX 12 days ago
codmw and this song playing is a whole vibe
Andrew Sanchez
Andrew Sanchez 12 days ago
Almost a year ago! Time goes by fast.
Manda Panda
Manda Panda 13 days ago
You copied Tink...โ€treat me like somebodyโ€
ICEclipse
ICEclipse 13 days ago
If a lot Was made by lil tecca
monica meggison
monica meggison 13 days ago
i just remembered this song
Yaboy Nexx
Yaboy Nexx 11 days ago
monica meggison ruvid.net/video/video-EHtBHaXHG0E.html ๐Ÿ’…๐Ÿผ๐Ÿฆ‹
Diogo Jorge
Diogo Jorge 13 days ago
L
Michael Dodge
Michael Dodge 13 days ago
wtf is this video b hahha
AG Beats
AG Beats 14 days ago
๐Ÿ”ฅ
Polar Lenny Beats
Polar Lenny Beats 15 days ago
When u realize tecca has to get rid of his braces at some point
Hunner
Hunner 15 days ago
This sounds like the last 8 trending songs I've heard this is shit
GRIMYBOYP
GRIMYBOYP 15 days ago
The darkskin girl ๐Ÿ˜ btw good song
Zxiv
Zxiv 17 days ago
I just want somebody to treat me like somebody and not like anybody those lines hit hard bro
Nija Monet Leocadio Cabot
The cool kid hanging with the biggest nerd in school
Aaliyah Ballester
Aaliyah Ballester 18 days ago
me n my ex baes song...
Taylor Jones
Taylor Jones 18 days ago
This song was published on my Birthday; 10/11. Exactly 1 month from today!!!!
V-G Little B
V-G Little B 19 days ago
My song))) ruvid.net/video/video-LcHKlfsGuPk.html
Xander The Yoshi
Xander The Yoshi 20 days ago
Grandpa whatchu doin' 1:26
KS Banks
KS Banks 22 days ago
He literally stole lyrics
Pedro Araos
Pedro Araos 22 days ago
0:28 whats her name?
Vel
Vel 23 days ago
ruvid.net/video/video-MOyO6PPfwJE.html
Morgan Monroe
Morgan Monroe 24 days ago
Love tecca 4 eve
Paxton Kocka
Paxton Kocka 24 days ago
Best song on the album. Tecca did a great job on his verse and the hook and boogies verse was solid too.
Lukas Gorzalski
Lukas Gorzalski 26 days ago
Schade ๐Ÿ˜… niemand weiรŸ was ich hir schreibe
Miguel Aguilar
Miguel Aguilar 26 days ago
This should have blown up way more than it did
Tyler Pontikos
Tyler Pontikos 27 days ago
I cant be the only one that hears leblanc lryics
slickz
slickz 28 days ago
im inviting tecca to my wedding fosho
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Rasheed Akinwande
Rasheed Akinwande 28 days ago
This was so fire igot burn
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Myster Biggz
Myster Biggz 28 days ago
BigShot is a social market place for music. The app allows users to create videos with music and viewers from African and india to download the background music by watching ads and the rest of the world will pay for the song or choosing their prefered streaming site to stream from. With blogs offering free downloads and social media doing less to help artist we belive we can offer better experience plus help u the artist make money in the process. All u need to do is grow your following/fans on the app and create a challenge for the uploaded song and app handle the rest. This is the link to the app. play.google.com/store/apps/details?id=com.bigshot Call or WhatsApp: Lutfi Shaibu +233541667451 If u need help or explanation on the app. Socials: Instagram: instagram.com/bigshotinc?igshid=8wtlimesrs7o Twitter: twitter.com/BigShotApp?s=09
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Henrique Jorge
Henrique Jorge 29 days ago
24kGoldn is so fxckin talented ๐Ÿ”ฅ
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Nathalie Polfliet
Dope but iโ€™m hope this is the last official video of this album ( B4 The Storm ) .
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Hey Abominable
Hey Abominable Month ago
juice was still around when this came out, i really wanted juice to hop on this with boogie and tecca... i kept saying it in his lives
Hey Abominable
Hey Abominable 26 days ago
Q Ball 1008 FreeBrickMason nigga foh this about juice
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Josh XD
Josh XD Month ago
This song was supposed to be with lil mosey
Rio rii
Rio rii 24 days ago
Im fine with boogie tho
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
ogmatt
ogmatt Month ago
Good combo
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Prod. By Phantom
Whoโ€™s here after the album dropped?
Rio rii
Rio rii 24 days ago
@Q Ball 1008 FreeBrickMason no one cares pls stop
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Q Ball 1008 FreeBrickMason
@Branden McKenzie ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Branden McKenzie
Yeeeesssirrrrr i didn't even know this song dropped 10 months ago
Badass Uchiha
Badass Uchiha Month ago
I like the Sentiment behind this song Fam but still a bit Lame he ain't No Weekend or Eminem but he Alright
Badass Uchiha
Badass Uchiha 27 days ago
@Q Ball 1008 FreeBrickMason bruh you ain't lying fuck that other shit thanks Fam
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
pby L
pby L Month ago
nobody: annoying ass kids: i eDiTed mY comMent So yoU doNโ€™t knoW wHat i saId
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
LE Tech
LE Tech Month ago
1:04 is that Joe Biden lmao
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
G S
G S Month ago
Who's here before Internet Money drops their album on 28 August.๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ™Œ
Drizzy Chris
Drizzy Chris 22 days ago
๐Ÿ˜
Q Ball 1008 FreeBrickMason
ON MY MAMMY Q BALL 1008 (THOUXAN8) FIRST VISUAL ๐ŸŽฅ CRASH ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ AF. I PROMISE HE POPPIN HIS SHIT. CLICCK DA LINK AT DA BOTTOM. I PROMISE U WONT REGRET IT. ruvid.net/video/video-nYu6JclezxU.html
Jorge Landeros Gochicoa
Nadie: Luisito comunica : 1:36
BloomShine Music
Top beat!! ๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘
yee yee
yee yee Month ago
people calling tecca a nerd but admit it, he a cool asf nerd
Grandpa Itachi
Grandpa Itachi Month ago
Yโ€™all know the original is somebody by Tink right
Supreme god
Supreme god Month ago
When the nerd becomes cool
Locstar Kyle
Locstar Kyle Month ago
This is one of the songs from my EP. Check it out ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ–ค๐Ÿ’ซ m.ruvid.net/video/video-04GGoOggZYM.html
ู‹
ู‹ Month ago
@Fahad Humaid no
Fahad Humaid
Fahad Humaid Month ago
@ู‹ I did
ู‹
ู‹ Month ago
Who asked?
Kid Boozie
Kid Boozie Month ago
my mom died 2 weeks ago from corona. I made her a promise that i would blow up by the end of this year ๐™จ๐™ค ๐™ฅ๐™ก๐™ฏ ๐™™๐™ค๐™ฃ'๐™ฉ ๐™ก๐™š๐™ฉ ๐™๐™š๐™ง ๐™™๐™ค๐™ฌ๐™ฃ๐Ÿ’”
Fahad Humaid
Fahad Humaid Month ago
Not cool,it's either you are lying or you are insensitive person for using your mom for fame.
ู‹
ู‹ Month ago
Good
Mac4114ay J
Mac4114ay J Month ago
Fireeeee๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ
Anthony Annen
Anthony Annen Month ago
Bro this was my fall anthem
JANE D.O.E
JANE D.O.E Month ago
ruvid.net/video/video-gyMTZP3eqGs.html
Zamiyah Ben-Israel
Here for the Tink acknowledgment ๐Ÿคฆ๐Ÿพโ€โ™€๏ธ
Tanzeelah Issany
Other rappers : Pop up with gang and guns... Tecca and hoodie : Pop up at a marriage where they weren't even invited...
Void 2jorden3
Void 2jorden3 Month ago
When tecca comes in is to hard
aka cloudzz
aka cloudzz Month ago
The way it goes back to tecca after boogies verse is just so fire
Ig:Junior.capalot._
August 2020? Lowkey forgot bout this song ๐Ÿ˜‚
BK,The Mad Scientists
Lol!!! the thumbnail look at the man
FamousDeepo
FamousDeepo Month ago
Damn a boogie and lil tecca. Two Kings.
Noelina Rosemond
A boogie looks like a ruthless lil Nas x
McGriddle
McGriddle Month ago
anyone know who the girl at 0:39 is?
McGriddle
McGriddle Month ago
@ู‹ hmmmm i think ive heard of him lmao
ู‹
ู‹ Month ago
@McGriddle oh my bad i don't but i saw her in a photo on Instagram with her dad and her name is in the title of the post just search up her dad on Google her dad's name is Johnny Sins
FamousDeepo
FamousDeepo Month ago
McGriddle bruh she prolly older than you ๐Ÿ˜‚
McGriddle
McGriddle Month ago
ู‹ fr?
ู‹
ู‹ Month ago
Her name is Tracy Miller
Woods
Woods Month ago
I was eating bread now itโ€™s burnt ass toast.
Sayedul Haque
Sayedul Haque Month ago
At 0.29 I keep on laughing on how tecca just came with his hands up and everyone were weird about it ๐Ÿ˜‚
ู‹
ู‹ Month ago
They are racist
Rickyymf
Rickyymf Month ago
People was like who invited this kid
AJKINGG AK
AJKINGG AK Month ago
Shit like this if this song was a banger
Arden Sampson
Arden Sampson Month ago
Me looking for internet moneys part in this
David Mendoza
David Mendoza Month ago
This song goes hard not like gooba how does that make more vies then this!!!!!
Titanic Vibes
Titanic Vibes Month ago
Wow ppl saying he is a nerd bc his glasses smh
ู‹
ู‹ Month ago
Just a joke
bruhใƒ„
bruhใƒ„ Month ago
Hop outside a ghost and hop up in a phantom
erica kane
erica kane Month ago
This is tinks hook ruvid.net/video/video-7HuiYBtoIhE.html 1:35 time stamp
Mysticwolf 6622
Mysticwolf 6622 Month ago
1:14 2:41 2:28
Youโ€™reOutOfPocketForThat GiveMeDemToes
Damn itโ€™s crazy how lil mosey was supposed to be in this song but replaced by a boogie
ใƒ„ฦŠฦŸฦฒฦ“
Algum brasileiro?๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ทโœŒ๐Ÿฝ
jahvin barnes
jahvin barnes 2 months ago
dropt on my birthday
Dreadedemon
Dreadedemon 2 months ago
Still havenโ€™t received my purchase DONT BUY ANYTHING FROM THEM! SCAM ALERT
Dreadedemon
Dreadedemon Month ago
Si mp I purchased a product from them and the download link was invalid and I still havenโ€™t received it and itโ€™s been over 2 weeks with no confirmation smh
Si mp
Si mp 2 months ago
?
Jason Roberts
Jason Roberts 2 months ago
Any girl in this comment section run away the old man's a pervert
Bruce Giles
Bruce Giles 2 months ago
So nobody gonna mention Tink?
Poisonous Gamers
Poisonous Gamers 2 months ago
Anybody still bumping this
philly2raww XXL
philly2raww XXL 2 months ago
You already know ๐Ÿ”ฅ
callme Jaydon
callme Jaydon 2 months ago
Cool song ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž
Merciless
Merciless 2 months ago
0:18 you and your best friend when yโ€™all tryna hold yโ€™all laugh during a serious moment
Messenger Mo
Messenger Mo 2 months ago
0:30
PX Gaming
PX Gaming 2 months ago
Yeah a boogie did better than lil mosey when featuring lil tecca somebody song
Stacy Harn
Stacy Harn 2 months ago
boneworks
Asher Atubra
Asher Atubra 2 months ago
if u r not from tik tok then u hv the right to like this
idk bruh
idk bruh 2 months ago
you stole lyrics from a song
Obito Uchiwa
Obito Uchiwa 2 months ago
0:13wen you annonce you have 80/100% in math
Ayden Sims
Ayden Sims 2 months ago
Love how a boogie tryna smash the bride๐Ÿ˜‚
Mystery Man
Mystery Man 2 months ago
Okayyyyyyyyyyyyy we love stealing Tinks lyrics...............
Next videos
Lil Tjay - F.N (Official Video)
04:05