Dark

I Want A New Face

JennaMarbles
Subscribe
Views 5 203 279
99% 414 613 2 383

Please subscribe to my channel and my vlog channel! I make new videos here every Wednesday and make vlogs during my majestical daily life.
ruvid.net/u-JennaMarbles
ruvid.net/u-JennaMarblesVlog
Also our weekly podcast
ruvid.net/u-JennaJulienPodcast
Twitch
www.twitch.tv/jennajulien
And past gaming from Twitch to Jenna Julien Games
ruvid.net/show-UC_Z0x662N1VUN9J7FYwCwkg
Snapchat:
JennaKermarbles
Facebook:
facebook.com/pages/Jenna-Mourey/311917224927
Twitter:
twitter.com/Jenna_Marbles
@Jenna_Marbles
twitter.com/jennajulien
@jennajulien
Merchandise:
jennamarblesblog.com/shop
Tumblr:
jennamarbles.tumblr.com/
Instagram
instagram.com/JennaMarbles

Comedy

Published on

 

May 16, 2019

jennamarblesmoureyi wanta newfacespecialfxeffectsprostheticsapplyapplicationboyfriendjuliensolomitafunnyfunniestbestvlogbunnydogkermitpeachgreyhoundwigpinkmelpaxpowderglueadhereadhesivebeautylashesglitterscaryfightfightingkitchenshadowboxingrunningbackyardhow totutorialfailpaintfacialforeheadcheeksnosechin

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 51 837
William Warren
William Warren 2 hours ago
why is the rabwitch just Bigfoot in drag
Silver
Silver 3 hours ago
Behind the scenes of Halloweentown 5
barbiebitch
barbiebitch 3 hours ago
supreme patty looks good here
Koala_Chan 08
Koala_Chan 08 12 hours ago
Rabwitch should get it's own show, time to start a petition... HOP to it people 😂😂😂😂
Katie Elizabeth
Katie Elizabeth 17 hours ago
looks like a character written by a sophomore film student who thinks quentin tarantino is a god
Christian
Christian 17 hours ago
Giving me Tana Vibes
melissa webb
melissa webb 17 hours ago
Please do Julian's face next!
Aaron Gonzalez
Aaron Gonzalez 18 hours ago
I JUST WANNA MAKE VIDEOS LIKE YOUUUUUU 😭😭😭😭😭
Annie Jung
Annie Jung 21 hour ago
Jenna: I want a new face Kermit: Cries Me: YES
Silje Kristine Magnus
I keep coming back to this video
Kyra Hafer
Kyra Hafer 22 hours ago
By the end if it you where the grinches wife.
Виктория Кильдишова
Shk, Shk, Shk 10:17
Виктория Кильдишова
My favorite video ❤️
Bekki Farmer
Bekki Farmer 22 hours ago
Everyone here’s saying she’s the glam grinch but I think she looks like the Mask
Erika Stoyanova
Erika Stoyanova 23 hours ago
7:22 i really need the name of this song so pls help me out it has been stuck in my head for forever!! 😂😂
Andrea AM
Andrea AM Day ago
She should’ve gone somewhere else wearing that make up, maybe to that mall or something that would’ve been hilarious lol 😂
Yaasin
Yaasin Day ago
Raepunzel and Thanos never had a baby
manny heffley
This is serious movie material I'm not even kidding. Jenna submit this
Hannah B
Hannah B Day ago
I would love to see a part 2 of this
Michele Barczynski
RuPaul has nothing on you. You kinda look like Jeffery Star, LMAO!
Rebekah Hancock
I wonder what the neighbors think.
Chloe Brooker
This is the first video I’ve watched of yours, and i am pissing myself laughing 😂 “What’s that smell?” *sniffs with bunny nose* “it’s bullshit” 🤣🤣🤣🤣
Stickman Player
1:00 is you before drugs 8:06 is you after Cocain, crack, steroids, and morphine, with cigarettes, and a side of vaping all rolled into one
Kei Limepie
Kei Limepie Day ago
My stomach hurts from laughing so much! When she was running towards the camera I lost it omg 🤣🤣🤣🤣
Chloe Beckers
why do you lowkey look like the cheap ass valentines version of Cat in the Hat 😭😂
Nancy Diaz805
Jenna : Make sure you subscribe for... Me: bullshit? Jenna: ...more RabWitch.
kat91902
kat91902 Day ago
You Are So 'Funny' 😂
Indigo Child
Indigo Child Day ago
I'm howling right now, you're so F@cking funny😂😂😂😂
Hannah Gomez
Hannah Gomez Day ago
Omg the outfit looks like the outfit from "Shane Dawson Tries to be Jeffree Star for a Day"
Layynuhhh
Layynuhhh Day ago
i literally cried laughing..from watching this holy fucking shit lmfaooo
Emily Lo
Emily Lo Day ago
Iconic moments 9:17 her running at the camera with Julian thinking of nightmares 10:01 "How do I delete a clip as I'm filming it?" 8:30 "What's that smell? Some bullshit, I'mma put it out."
Hatsune Schneeku
JENNA YOU LOOKED LIKE THE LIVE ACTION CAT IN THE HAT BUT PINK
YaBoiNikki
YaBoiNikki Day ago
Ummm glam and gore who? I only know jenna marbles.
Bone Daddy
Bone Daddy Day ago
"how do i delete a clip while im filming it?" -Julien 2k19
grizz bear
grizz bear Day ago
When you have to hold your wig so it won't fly away lol
Sihyoung O-0
Sihyoung O-0 Day ago
Highkey a fnaf character
JACK WARD
JACK WARD Day ago
Hi Kendra
Jaycefow
Jaycefow Day ago
i though she was julien for a second lmao
Ryan Brooks
Ryan Brooks 2 days ago
The audio is SOO quit
Alanoud Gosaibi
Alanoud Gosaibi 2 days ago
The hero the Avengers needed.
Useless Protag
Useless Protag 2 days ago
Haha im 12 AND i understood
Useless Protag
Useless Protag 2 days ago
WANT to win a free GIFT card?
Fairy _
Fairy _ 2 days ago
We need a MR RABWITCH video please. (juliiieeeeeeen)
Heather Keith
Heather Keith 2 days ago
I can’t fucking BrEaThE
Brandy Pavano
Brandy Pavano 2 days ago
Please put the alien cheeks and other prosthetics on Julen
Tater Tot
Tater Tot 2 days ago
Anyone else think she sounds like Billie Eillish sometimes?
Shilo lee
Shilo lee 2 days ago
What was your food poisoning from cuz my aunt got it after subway
Gacha Pink Milky
Gacha Pink Milky 2 days ago
Omg Jenna you look like the grinch's mother
hailey
hailey 2 days ago
she looks like Robin Williams from mrs doubtfire and thAt makes me uncomfy
Emma Heckber
Emma Heckber 2 days ago
The nutcracker music plus prosthetics, is Jenna secretly Glam and Gore?
Austin Cook
Austin Cook 2 days ago
Cat in the hat
Marshall Lee
Marshall Lee 2 days ago
Why she lowkey look like The Cat In The Hat reject?
Ella
Ella 2 days ago
This is genuinely the most terrifying thing I have ever seen, but I love every second of it.
JUDI
JUDI 2 days ago
PLEASE COLLAB WITH MYKIE (GLAM AND GORE)
Grace Moore
Grace Moore 2 days ago
Another reason for why Jenna is a joy in our sad, dark world
Fog Darts
Fog Darts 2 days ago
Look like Screech from Saved by the Bell the College Years
GOT NO JAMS
GOT NO JAMS 2 days ago
My stomach hurts😆
Mary's jamie jams
I love you and Julian lol y’all make me laugh so much I love all yalls videos , I can watch y’all 24/7 I love peach , marbles, bunny and Kermit lol they just funny also 😂😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ria Phan
Ria Phan 2 days ago
new face? glue!!!
IceManHG
IceManHG 2 days ago
Hey its Jenna channeling her inner Jeffree Star!
Jackson Studios
Jackson Studios 2 days ago
Oh sh#t it's the pink grinch
Cameron Dickherber
So spirit gum actually works a lot better than the glue you used for this, and next time use a q tip and put some baby oil in your eyebrows so it doesn't stick there
GarageBard
GarageBard 2 days ago
You look like The Mask and one of the Whos from the jim carey grinch movie had a child that grew up in the back room of an American Eagle.
ashley mcbride
ashley mcbride 3 days ago
She reminded me of a mix of white chicks and the grinch 😂😂
Sister_Satan
Sister_Satan 3 days ago
"Why, Glen Quagmire! It's been 10 years if it's been a day~!" *TIP TOES DOWN GRAND STAIRCASS* But like, she looked like if Quagmire and Pink Panther fucked-
Joshman546
Joshman546 3 days ago
Y she look like a btec pink grinch
meep nootnoot
meep nootnoot 3 days ago
9:27 when my mom says dinner is done
kelly Martin
kelly Martin 3 days ago
I don't know why this reminded me of the movie White Chicks, but uh.... It certainly did.
Seraph
Seraph 3 days ago
is that cat n the hat okay
Mikayla Ellis
Mikayla Ellis 3 days ago
Jenna PLEASE turn your self into the cat and the hat or the grinch!!!!♥️♥️😂😂😂
Coco stairfalling
why the fuck does she look like jim carrey
Jessie k
Jessie k 3 days ago
Thank you Jenna for making my day😂😂❤️
D C
D C 3 days ago
the grinch baby momma
Misery
Misery 3 days ago
Cave witch 😄
Danielle Parsons
Danielle Parsons 3 days ago
Crying!!! 😂 😂 😂 😂 😂
tate
tate 3 days ago
jenna wanting to give up after one (1) thing goes wrong is former gifted kid energy
tate
tate 3 days ago
0:13 oh, it was sick alright
im shook
im shook 3 days ago
9:39 me leaving my room after a mental breakdown
mystical Cool-Aid channel
Who Agrees that she looks like cat in the hat
Primadonna Queen
Primadonna Queen 3 days ago
at one point, you looked like Jim Carrey
Raven Draws
Raven Draws 3 days ago
* THANOS ENTERED THE CHAT *
lesley B
lesley B 3 days ago
Such a funny women 🤩
Monika Gocke
Monika Gocke 3 days ago
If cat in the hat and the grinch had a baby
Ava- Wii I
Ava- Wii I 3 days ago
Who else first saw jenna in her Halloween toothbrush costume? No just me... okay ima go back into my garbage can
Lexie Cardwell
Lexie Cardwell 3 days ago
Lol the whole video I was humming along to the nutcracker music
Phillippe Vignola
Someone has a link to that Tik Tok video at 5:36?
Holland Still
Holland Still 3 days ago
I literally thought of Halloween Town
Faith Fudge
Faith Fudge 3 days ago
Did anyone else immediately think of Jeffree Star?
the lazy hi life how yo doing
0:01 i was looking in the back seeing marbles licking peach And cermit looking at them
Mad ness
Mad ness 3 days ago
Go clean ur shit useeless girl
I_am_a_people _
I_am_a_people _ 3 days ago
universe: *Barney, meet cindy loo who!*
Akrita Sharma
Akrita Sharma 4 days ago
You are an absolute mood lady 😍
Iliana Patterson
Iliana Patterson 4 days ago
she lowkey looked like the cat in the hat
MusicalJellyfish
MusicalJellyfish 4 days ago
this literally made me laugh out loud multiple times holy SHIT
littlemochi
littlemochi Day ago
ikr, i never laugh like this while watching other people’s videos
M M
M M 4 days ago
Pleases do this on Julian
Jo Jo
Jo Jo 4 days ago
😂😂 love this!!
LAURENW30
LAURENW30 4 days ago
You look like the Grinch’s sister
LAURENW30
LAURENW30 4 days ago
Glam and gore can only wish she was as good as you
Raylisha Godbolt
Raylisha Godbolt 4 days ago
All i could hear when Jenna started running was "on my way to steal your girl" 😂😂
Janie Anderson
Janie Anderson 4 days ago
*when the prosthetic hits* omfg I died 😂😂😂😂😂
I Want To Watch The World Burn
A little bit of Monica in my life ,a little bit of Erika by my side a little bit of Rita's all I need. a little bit of Tia's all I see a little bit of Sandra in the sun, a little bit of Jessica here I am. A little bit of you makes me your man.... # Mombo#5
Next videos
Waking Up At 5am For a Week.
38:37
Reviewing Bad Apps
12:19
Views 6 100 000