Dark

I Thought The Longest Yard Would Change My Life | Joey Diaz

Joey Diaz Clips
Subscribe
Views 264 010
97% 3 007 88
Comments 437
douglas jardine
douglas jardine 15 days ago
The ending is the opposite of endearing or funny
Adam Cole
Adam Cole 24 days ago
Why did I think Joey was interviewing Chad Johnson...
King Jerel
King Jerel 24 days ago
Sad bc I remember this dude on NYPD blue and Baseketball... NYPD blue had the first naked people on regular TV I think 🤔.. just asses but it was crazy seeing that shit as a kid but oh my how times have changed.. Big props brother Joe 👍🏾💯
Kurt Matejkowski
Kurt Matejkowski 25 days ago
You don't want to join that hollyweird elite they become puppets!What your doing is great!Wish i could do what you are doing peace brother!
Anthony Ornelas
Anthony Ornelas 26 days ago
Joey didn't get work after the longest yard because he didn't stand out in the movie and was overshadowed by the other cast members. His entire persona is a typecast which makes finding work difficult.
MosEisleyBlues
MosEisleyBlues 26 days ago
Anthony Ornelas I thought having a typecast persona made work easier to find
Tariq Whiting
Tariq Whiting 26 days ago
I'd hand Joey some toilet paper if I seen him in person cuz that mothafucka is the shit
ultrarooster
ultrarooster 26 days ago
Damn bro. I fuckin feel you man. Keep grinding is what I take from this. Thanks for the inspiration.
The Bill Show
The Bill Show 26 days ago
It almost feels like you need to lose the part of you, that made you. Fun, but lots on the cutting room floor.
Shogun San
Shogun San 27 days ago
“SOMEBODY GET ME A DIET COKE”
Devin Mounce
Devin Mounce 27 days ago
How did people not know Joey Diaz?
Rich Ratchford
Rich Ratchford 27 days ago
Lee and his damn levels of shots.
kingjappyjoe420
kingjappyjoe420 27 days ago
Now I gta go watch My Name is Earl all over again
Jamie Wright
Jamie Wright 27 days ago
Got to be able to act to get a call back dude
Pat Topo
Pat Topo 27 days ago
I feel he is full of shit
Dee Dee
Dee Dee 28 days ago
The longest yard kinda of did change his life
Mike Burda
Mike Burda 28 days ago
Let me get that Roberto Clemente photo in the background#21
Kknelson Nelson
Kknelson Nelson 28 days ago
Joey Diaz is my new spiritual guide on how to make it as a comedian, I'll see yous on the podcast in a few years 😚 and stay alive Joey
Matthew Horizon
Matthew Horizon 28 days ago
Joey "it's all about cultures " Diaz
South Philly Mafia Tours
Joe Diaz looks like a real southern looking Italian
MR SKANDAL BEATS OFFICIAL
You was in my name is Earl?? I've watched every episode of that I can't remember seeing u haha
Chris Broughton
Chris Broughton 29 days ago
What the hell's a treeout.
Josh Hopgood
Josh Hopgood Month ago
Fell in love with you Joey after seeing U on JRE and now I watch your podcasts but was on a flight and watched spider man two and was blown when I saw you on the train!
Jax Pebz
Jax Pebz Month ago
Omfg I didn’t even clock it was joey
kilo dogz
kilo dogz Month ago
I respect joey but he and Joe rogan are terrible comics but great at podcasts that's why they're not so big comically
Camren Cramer
Camren Cramer Month ago
kilo dogz nobody liked this
ARIEL GOLD
ARIEL GOLD Month ago
Had NOOO clue till I saw a random clip of him ranting on alex jones and JRE back in 2011-2012
You're the man now Dog
I had no idea Joey was in the longest yard, but I remember him from Mad TV, playing Big Pussy in that Soprano sketch
hector Torres
hector Torres Month ago
On gAwd that man is lying he ain't even watch that shit If you watched the longest yard you remembered Joe Diaz 💯💯💯💯💯
JSL2001_ 2001
JSL2001_ 2001 Month ago
"Come to tr..tree out. " "It says try out...tree out wtfucks a tree out yeh half a meatball "
Gabriel Galactic
Adam Sandler is a clown 😂
BosoxnationI972
BosoxnationI972 Month ago
How exactly did Joey think his career was gonna take off? The movie was AWFUL, and he was a 450lb buffoon. Terry Crews was a jacked former NFL player who looked like an action star. Nick Tuturo's career didn't take off at all after The Longest Yard. He did a guest spot on King of Queens, and then Kevin James put him in a few of his movies, including Zookeeper, Here Comes the Boom, Paul Blart 2, etc. James even let him do a spot on his new sitcom Kevin Can Wait. Lobo's career didn't take off either, as he just did a bunch of guest spots on TV shows playing such pivotal roles as Sawyer's sparring partner in 1 scene of lost, a drug dealer on Reno 911, and Eblin on Arrested Development. Joey was doing bit parts like this too, so what the fuck is he talking about?
BosoxnationI972
BosoxnationI972 Month ago
@Jesse Grimley It's unreal. I mean the truth about Sandler is that he made 2 funny moves 25 years ago, 2 decent ones, and about 25 shitty ones since! Sandy Wexler, The Cobbler, Grown Ups, Little Nicky, Click, I Now Pronounce you Chuck and Larry, Pixels, Grown Ups 2, You Don't Mess With the Zohan, Jack and Jill, That's My Boy, Just Go With It....would you watch any of these abortions again?
DEEP WEB VIP
DEEP WEB VIP Month ago
Jesse Grimley you missed half of what he said, misunderstood the rest, and now you’re talking out of your ass. Spend time listening to something you enjoy, maybe you’ll listen better.
Jesse Grimley
Jesse Grimley Month ago
Exactly bro, I liked him until I heard him on here, whining about not blowing up after doing a terrible , shitty movie, and then crying about the people that did do bigger things after the movie and saying it should of been him instead. Dude is a overweight, mouthy , uncontrollable comic and he thought a shitty ass B movie with Sandlar was gonna launch his career?!? SMH , dudes got millions in the bank and he's whining like a toddler after mommy said no more Oreos. Bitch
John Chase
John Chase Month ago
The original is why the remake didn't do shit.
dejesus32
dejesus32 Month ago
Whoever this other guy is doesn't know shit about the longest yard. I wouldn't take his opinion for shit.
Kristopher S. Douglas
That 250 half a mill is my shot fuck dat
J.P Sensational
J.P Sensational Month ago
Damn I never noticed
Corey berkompas
Corey berkompas Month ago
I didn't know Joey was in 50shades of grey! Crazy
Derrick the gr8 and b8
Snorted the coke off that bitches tits
Corbin Miles
Corbin Miles Month ago
lol he tied up that bitch and sniffed the muffla
ninja xjets
ninja xjets Month ago
“I guess we get to watch tv alllllllll night” 😁
Thomas Paiva
Thomas Paiva Month ago
Ok how did you also forget Terry crews was in the movie? You probably didnt see it
solid snake
solid snake Month ago
joe is a great guy i feel sorry for him dont making the break but still much people love him and he has his own shit
pootie tang
pootie tang Month ago
This motherfucker talks too much about himself nobody even asked stfu already.
michael martin
michael martin Month ago
Wtf does coming back in cultures mean...
ImInnuendo
ImInnuendo Month ago
Wasn't he in Mafia 3?
Grrrface 5283
Grrrface 5283 Month ago
Seen spider Man 2 the other day, n he's like" (swallow) u gotta go thru us", I was like oh shit lol
Timothy Carr
Timothy Carr Month ago
Wait, Lee does stand up?
jbeats._rlrr arimoto
Joey I've always known u as the guy from longest yard loved your character.get me a can of corn and I'll be fine.
ShugoBear
ShugoBear Month ago
you got fans from the longest yard get that man diet coke
Joey The Eagle
Joey The Eagle Month ago
Try to act better looking
William Hargraves
My favourite line of yours comes from that movie . Can of corn and I'll be fine . I say it everytime I hurt my self 🤣 .
Lucas 011
Lucas 011 Month ago
It’s bullshit he didn’t get a big break he was really good in that role .
Kenny Bucketz
Kenny Bucketz Month ago
The Longest Yard was like The Expendables of comedy movies.
Kenny Bucketz
Kenny Bucketz Month ago
To be fair, I think Terry Crews took off because of a White Chix, not The Longest Yard. I think he got The Longest Yard as a result of his fame from White Chix
Lick Muhsach
Lick Muhsach Month ago
Fuck that my favorite part of that movie was “can of corn! Can of corn and I’ll be fine!”
Daniel Lee
Daniel Lee Month ago
Somebody bring me a Diet Coke !
Skufius trood
Skufius trood Month ago
I thought that dude on the floor with the burger was some famous guy I was too young to know.
Cryomaniac2099
Cryomaniac2099 Month ago
They don't let Joey be mega famous cause he isn't scared of speaking the truth and ain't a puppet
willou901
willou901 Month ago
Cryomaniac2099 Eddie?
Tyler Heberer
Tyler Heberer Month ago
“What’s a tree out? “ “It’s a try out ya half a meatball”
Kevin R.
Kevin R. Month ago
For a second I thought Joey was Big Pussy. But nah, he's not Vincent Pastore. Joey can play Tiny Puss, Big Pussys son
O C
O C Month ago
I don't remember longest yard but I remember BASEketball
africaRBG
africaRBG Month ago
Joey had a little scene in the first spiderman too
JohnE
JohnE Month ago
I forgot how this guy was on that movie😂😂😂 he was funny af
Pj Marsden
Pj Marsden Month ago
Some fat bloke who talks bullshit Mate there are about 5 joeys in every pub here in Australian .
Hunter Routh
Hunter Routh Month ago
Honestly, Joey was one of my favorite parts of the movie. It took me years to find out who he was. Loved him in that movie. Never understood why he wasn't in more movies.
Payne
Payne Month ago
Joey is more famous now than ever and I love it. He is a national treasure and must be protected
armenS2K
armenS2K Month ago
Steve Reeves was Batman not Superman
diego hernandez
diego hernandez Month ago
Nah son. “Can of corn, can of corn I’ll be alright” 😂😂😂😂 or “somebody get me a Diet Coke”
da ra
da ra Month ago
Nick tuturro and Tracey Morgan were already famous before longest yard.. Joey wasn't known I had no idea who he was when the movie came out
Eric Hall
Eric Hall Month ago
Hell yeah I never forgot about a diet coke after Joey Diaz yelled for one on the track field lol big fan tho love Joey hes a badass guy 💪
Dave Dave
Dave Dave Month ago
Seems like you gotta drink baby blood to get ahead in this world. Don’t worry about it Joey.
Dariusg_ 55
Dariusg_ 55 Month ago
No way he’s that guy whaaaaaaa
Eric Belinc
Eric Belinc Month ago
“You assholes better not cut me, someone bring me a Diet Coke” 🤣 😂 wtf, why hasn’t this guy been in more movies. Joey would of been good in the Sopranos. Oh well, love his pod casts.
Fernando Amador
Fernando Amador Month ago
Sorry joey but your character wasnt liked thats why you didnt blow up after
Darth Star Killer
Joeys voice is gold
chris bribiescas
We had uncle buck We need a remake Uncle Joey
chris bribiescas
If you want some truth come to uncle Joey If you want a history lesson go to rogan Put them both together you got 🔥
chris bribiescas
I remember you on the longest yard But what did it for me is This isn't happening Beating up the nun
49erfanoz
49erfanoz 27 days ago
Great story teller. The nun hit me lol
Steven Ford Gamatan
This is the wisest thing I ever heard
Jay Lee
Jay Lee Month ago
Joe Rogan podcast was probably the best thing to ever happen to Joey. It's the #1 podcast of all time I think. Or top three for sure. His comedy has taken off due to that alone. At the same time though, he should have been out there promoting himself after the longest yard. "Hey I was in a movie with Adam Sandler", instead of just waiting around for the phone to ring
Kevin Dixon
Kevin Dixon Month ago
Walking in with 4 Jews
SuperHamlet666
SuperHamlet666 Month ago
Joey's right hand is doing a bit...
PrestigeGlobal
PrestigeGlobal Month ago
Joey Diaz's big break films : BASEketball The Longest Yard The Dog Who Saved Christmas The Dog Who Saved Christmas Vacation The Dog Who Saved Halloween The Dog Who Saved The Hollidays The Dog Who Saved Easter The Dog Who Saved Summer That was a busy goddamn dog.
EJ08CPO
EJ08CPO Month ago
PrestigeGlobal don’t forget anylyze that
Dilair
Dilair Month ago
"He was a bum then, and he's a bum now!" LOL
Next videos
Survive the Slippery Stairs!!
10:40
Boy Bye - BROCKHAMPTON
2:23