Dark

Güldür Güldür Show 214.Bölüm - Kleopatra’nın Yüzüğü

Güldür Güldür
Views 369 825
93% 2 726 202

Müzeden Kleopatra’nın yüzüğünü çalan hırsızlar İsmail ve Kazım’ın, saklanmak için bir kafeyi seçmeleri ne kadar doğru olabilir? Polislere ve çevredeki insanlara yakalanmadan kaçmaya çalışan hırsızlar, yaşanan aksilikler sonunda yüzükle sağ salim kaçabilecekler mi?

Güldür Güldür Show resmi sosyal medya hesapları:
instagram.com/guldurguldur/
twitter.com/Guldur_Guldur
facebook.com/guldurguldurtv/


Güldür Güldür Show Kanalına Abone Olun: goo.gl/v9le8I
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH


#bkm #güldürgüldürshow #beşiktaşkültürmerkezi #güldürgüldür #alisunal #şevket #yenisezon #naime

Comedy

Published on

 

Nov 9, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 103
devrim kahraman
devrim kahraman 3 days ago
Güldür Güldür de izlediğim en kötü skec
edanur koca
edanur koca 10 days ago
Tokat sahnesi çok komik olmuş
Almira Agushi
Almira Agushi 10 days ago
Komiser Mustafa acayip bir sekilde begendimm bir insana uniforma bu kadar mi yakisir
Yaqub Zulfiyev
Yaqub Zulfiyev 21 day ago
Azerbaycanda belə tamasalariniz olsa ela olar
Ali Avcı
Ali Avcı 22 days ago
Arkadaş Kazım bıyığı takınca Fatih Buluta benzemis 😂😂😂
Kayra Berker
Kayra Berker 25 days ago
0:42 hırsız var 👊🤕
Beyza Bulur
Beyza Bulur 26 days ago
Çok komikti eşimle izlerken gülmekden öldük 😂😂
Deniz Akgun
Deniz Akgun 26 days ago
TEK KAŞ
burhan yıldız
burhan yıldız 27 days ago
Dandik..
Baran Hazar
Baran Hazar 27 days ago
Neden bilmiyorum ama komiklikten çok saçmalanmaya başladı. Hiç güldürücü değil, klasik eski şeyler.
Rahmet bereket
Rahmet bereket 27 days ago
sorgulama lan kaç😀😀😀
Sahil Qasimov
Sahil Qasimov 27 days ago
Evrim akin Bahar candanı taklit etmiş
Esra Yılmaz
Esra Yılmaz 28 days ago
Evrim Akın harika olmuş ayni alemin kralindaki gibi olmus
mehmet oguz
mehmet oguz 28 days ago
Senaryo bir yerden alıntı gibi geldi..
HOUNDS CLÜP
HOUNDS CLÜP 28 days ago
FİKRİNİN TİPLEMESİ COK İYİ :D
ismail ülker
ismail ülker 28 days ago
Düşünüyorum.... düşünüyorum... düşünüyorum...ama içinden bir türlü çıkarıyorum.Acaba Emre Altuğ'un torpili kimden diye...????
Agron Agron
Agron Agron 29 days ago
Emre altuğ hiç iyi bir oyuncu degil
Hsyn Uslsy
Hsyn Uslsy 29 days ago
Cokta komik olmamis. Mesut eniste skeci bekliyoruz😁
utku çakır
utku çakır 29 days ago
Kapı zaten açıktı kapattı
Duyarsız İnsan
Duyarsız İnsan 29 days ago
Bence Emre Altuğ yerine başkası gelsin. Çok daha iyi oyuncular vardır
Sultan Ahmedow
Sultan Ahmedow 29 days ago
Kadinin kafasi karişik
Hanife Uzun
Hanife Uzun Month ago
Çetin ve Fikri çok benziyor.
NCS
NCS Month ago
eğğğğğ
Melike Erciyas
Melike Erciyas Month ago
Çok güldüm 🤣🤣
Asil Bati
Asil Bati Month ago
Milletin güldüğü esprilere bakin hele!polisin yüzüne tükürüyor,herkez layloylom gülüyor..yaziklar olsun.götünüz sikişinca POLiS,diye haykir sonra gel komedi adi altinda yüzüne tükür!!ne denir bilemedim,ki!!!!!
Enes Tugay Çalış
Komedi bu abi ayrıca polisi arıcaz tabi senin benim vergimle alıyolar paralarını yapıcaklar tabi yaptıgın muhabbete bak onların görevleri o
Amine
Amine Month ago
Ozan hep garson ama yaa
c
c Month ago
Kurtlar vadisi gelsin
efeaslan 12
efeaslan 12 Month ago
Sonu efsaneydi (:
İZZET ACAR
İZZET ACAR Month ago
Bölümler gec gelıo yazmıs herkes nasıl gec gelıo ya
FYODOR DOSTOYEVSKi
vasat
Walter Mustafa
Walter Mustafa Month ago
Bana bakın lan Dün lan önüne
XIDO49 Hidir Temel
Emre altug hic yakismiyor güldür güldüre... bence onun yerine daha güzel ve kaliteli oyuncular yer alabilir!
fekashe
fekashe Month ago
gulemedim bu skece
Delila Valar
Delila Valar Month ago
Avrupa yakasındaki Selin karakterinin etkisi var bu skeç te
Rıdvan Nalçacı
Baba oğul bahadır ve bilali istiyoz like
Fatma Ekinci
Fatma Ekinci Month ago
Hırsızlık olayını meşrulaştırıyor sanki !
zübük
zübük 28 days ago
son zamanlarda iyice arttı bu duyar kasanlar. bi bitin be
Yusuf Ulaş Demir
Yusuf Ulaş Demir 29 days ago
Yav bi kaybol be manyak sjdjdjsjjs
Derya Uçar
Derya Uçar Month ago
Sinan Çalışkanoğlu ve Evrim Akın Süperler ya Çetin; dön lan önüne😀😀
Derya Uçar
Derya Uçar Month ago
Fikri süpersin hele İsmail
Derya Uçar
Derya Uçar Month ago
İzlediğim en güzel bölümlerden bir tanesiydi çok güldüm emeğinize sağlık
Mustafa Karahaliloğlu
Her skeçte her karakter alkışlanmalı mı
Next videos