Dark

Google Translate Songs with Miley Cyrus

The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
Views 18 396 421
97% 270 900 8 011

Miley Cyrus and Jimmy take turns singing songs, like Ed Sheeran's "Shape of You," after running the lyrics through Google Translate.
Subscribe NOW to The Tonight Show Starring Jimmy Fallon: bit.ly/1nwT1aN
Watch The Tonight Show Starring Jimmy Fallon Weeknights 11:35/10:35c
Get more Jimmy Fallon:
Follow Jimmy: Twitter.com/JimmyFallon
Like Jimmy: Facebook.com/JimmyFallon
Get more The Tonight Show Starring Jimmy Fallon:
Follow The Tonight Show: Twitter.com/FallonTonight
Like The Tonight Show: Facebook.com/FallonTonight
The Tonight Show Tumblr: fallontonight.tumblr.com/
Get more NBC:
NBC RUvid: bit.ly/1dM1qBH
Like NBC: Facebook.com/NBC
Follow NBC: Twitter.com/NBC
NBC Tumblr: nbctv.tumblr.com/
The Tonight Show Starring Jimmy Fallon features hilarious highlights from the show including: comedy sketches, music parodies, celebrity interviews, ridiculous games, and, of course, Jimmy's Thank You Notes and hashtags! You'll also find behind the scenes videos and other great web exclusives.
Google Translate Songs with Miley Cyrus
ruvid.net/u-fallontonight
#MileyCyrus #FallonTonight #JimmyFallon

Comedy

Published on

 

Jun 15, 2017

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 10 600
digitaldirtnap1
digitaldirtnap1 7 hours ago
She likes cadavers, that sounds about right. Devil worshipping pig
zackoway
zackoway 13 hours ago
Goddamn she looks good
Sannah F
Sannah F Day ago
I'm going to purchase your baby LOL
6dfg Bijuhygjnhbgvfctr
Most of the songs werent on her note so she had to lower her voice to land the note and fit the melody duhhhhhh!!!
Prudence Chilufya Tembo
First song: husky and low Second: Amazing!! Third: should be Jimmy, Miley and the roots😍
nichegoseberazdvatri
I think Jimmy just wants to do karaoke 24 hours a day. 😅😅😅Why doesn't he just open the show that is just karaoke only?
Exploding Meme
Exploding Meme 4 days ago
IM GOING TO PURCHASE YOUR BABY. LMAO IM ACTUALLY GOING TO CRY
Exploding Meme
Exploding Meme 4 days ago
I LIKE THAT CADAVER. IM WEEZING
Rowan Haight
Rowan Haight 4 days ago
Is this her really singing 😒😒
EZraptor2 Isawesome
Comment section pre 2020:Why is Miley’s voice so husky Comment section after and during 2020: Put her in quarantine.
Landon Adkins
Landon Adkins 5 days ago
Her voice is ass
JaysGaming 02
JaysGaming 02 6 days ago
Miley sounds like Hillary Clinton
Donald Oliphant
Donald Oliphant 6 days ago
Milky Cyrus singing a minsters male child is my favorite
The Jiddler
The Jiddler 6 days ago
Hello I am here to purchase a baby Anyone with more information please let me know
Devon Orr
Devon Orr 6 days ago
Way to steal real RUvidrs’ ideas lol
Ufuk Şanlıer
Ufuk Şanlıer 7 days ago
son of a preacher man cover is like its real song. And I recognized all this are prepared before show
Matt Rowe
Matt Rowe 8 days ago
Cool 😎
ellie wileman
ellie wileman 8 days ago
When they sang ain’t no mountain high enough I started jamming it was so good
RedTrigger
RedTrigger 9 days ago
Lol she sounds like hillary Clinton
J.T. Franks
J.T. Franks 10 days ago
Is it me or does she sound like a 80 year old smoker?
Piteros95 :p
Piteros95 :p 11 days ago
Its likr: hrr hrrr hrrr
No It's Becky
No It's Becky 11 days ago
I stan her voice!! I love deep voices mannn😻😻😻
black ghost! 69
black ghost! 69 11 days ago
Always remember to fall asleep with a dream and wake up with a purpose. ❣️💋
Victory Arceus
Victory Arceus 12 days ago
We do not like pressures stones make.
Andrej lol
Andrej lol 15 days ago
0:10 Nobody: Me who is from Croatia Say sike right now
Ruza Kordic
Ruza Kordic 14 days ago
Al doslovno😂😂
Dylan Reed
Dylan Reed 16 days ago
How is it that you always look so great, even if you're in ratty pajamas?
Solomon The Great
Solomon The Great 16 days ago
Comment Sections: 90% Miley's voice 10% still Miley's voice
William Alam
William Alam 16 days ago
her voice is shit , period.
BlueLightningツ
BlueLightningツ 17 days ago
please chase after my boss lol
O. Ram
O. Ram 17 days ago
"Ain't no mountain high enough" is so beautiful. I never realized it was about human trafficking. "I'm going to purchase your baby"
alicerebecca.h
alicerebecca.h 18 days ago
her voice sounds like me in maths when i haven’t spoke since 8 in the morning and the teacher asks me a question and i sound like his dad
Δημητρα Παππου
Miley put autotune at her songs!!!!!Okay,I understood... Btw,do you remember "Hannah Montana",oh gosh!!
Baris Cicek
Baris Cicek 18 days ago
''I WILL PURCHASE YOUR BABY'' PIZZA GATE CONFIRMED
Ann M
Ann M 18 days ago
I like that cadaver!!!! :D
Fără Nume Că Se Fură
Îi aici vre-un Lejionar!?
Typical Saudi
Typical Saudi 20 days ago
What happened to her voice
Tion Tion
Tion Tion 20 days ago
Her voice is quite bad
Jose Jovel
Jose Jovel 22 days ago
Miley's voice is so low🤨
Mehzakhein Persephoni Amaunet
This is really hard to keep up with, I have to ... Pay attention it's difficult.
Atsumi Chan
Atsumi Chan 22 days ago
3:33 dam so sexy
uwuberry
uwuberry 22 days ago
is she smokeing BRUH HER VOICE
Mily Gonzalez
Mily Gonzalez 23 days ago
Her voice is so different
Depressed Teen
Depressed Teen 23 days ago
Can everyone stop talking about her voice? Her voice is perfect anyway. >;(
Mono 7
Mono 7 23 days ago
She is ok the girl has become ok for me
et.
et. 23 days ago
"Yeah I like that cadaver".Gloomy...
Seyran Sukiasyan
Seyran Sukiasyan 23 days ago
wow, know I know "landforms don't prefer to get high" amazing facts to know
Rosa Escobar
Rosa Escobar 23 days ago
Yah grisalda, miguel sr.carlie 👼,yeah pac p
Funtime With Gabi
Funtime With Gabi 25 days ago
Miley cyrus's voice is REALLY WEIRD! IT'S REALLY WEIRD! IT'S REALLY WEIRD YES! and this was funny. LANDFORMS DON'T PERFER TO GET HIGH!
BTS A.R.M.Y
BTS A.R.M.Y 26 days ago
Miley and Jimmy are singing so good together😍❤
Elizabeth Torres
Elizabeth Torres 28 days ago
Her voice lol
Ricidicidirt
Ricidicidirt 28 days ago
WHAT A VOICE!!
Reuben Sandwich
Reuben Sandwich 28 days ago
Is it just me or does Miley look like she's out of it?
T
T 28 days ago
Oh, I'm sure she likes cadavers considering nothing is off the table for her.
Bad Max
Bad Max 28 days ago
greetings from Croatia!
panicked elaphant
panicked elaphant 29 days ago
ahaha i love landforms don't prefer to get high "landforms don't smoke craaack so i'm gonna buy your baby" lol
Emeraldevee
Emeraldevee 29 days ago
Gradually water mel- wait this isn't translator fails
a gurl named kelly
a gurl named kelly 29 days ago
yeet
Michael The Weirdo
Michael The Weirdo 29 days ago
ok I dont wanna be rude but Miley's voice was really weird in the first song, but sounded better in her second song ( edit: she sounded good in the duet too. )
nathann
nathann 29 days ago
How come I've never seen this until now in 2020 😂🤣
Love Brinleigh
Love Brinleigh Month ago
What happened to her voice
Next videos