Dark

FLIRTING WITH CEYNOLIMIT & ITSKOBE PRANK ON JAISAVAGE & KASANDRA PAREZ | GONE WRONG!!

REAL1MORG
Subscribe
Views 176 751
98% 1 740 28

#prank #jaisavage #ceynolimit #itskobe #kasandraperez
WATCH IN HD !
Don't forget to follow me on all my socials
instagram : real1morg
Snapchat : @tak.iaaa
Get me to 2K Subscribers ►ruvid.net/show-UCBmFR0mq6_zOEkp4GOcjBZw
Kobe's Socials:
Instagram: @its.kob_
RUvid: ► ruvid.net/show-UCR03ei3PgCAdVyrOdPL3SJw
Cey's Socials:
Instagram: @Ceynolimit
RUvid: ► ruvid.net/show-UCbWVBBPBXoqEzAY3gq8nqHA
Jai's Socials:
Instagram: @Jaisavage
RUvid:► ruvid.net/show-UCwLZGMKsfASmK4SJOjoKjSw
Kasandra's Socials
Instagram: @its.kas_
RUvid:► ruvid.net/show-UCGTOnb8rsoc8-TeSEFSKBtA
DON'T FORGET TO THUMBS UP THIS VIDEO 👍 👍 👍👍 👍 👍

Entertainment

Published on

 

Nov 17, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 80
Takayviona Myers
Takayviona Myers 7 days ago
that was lit you got they ass periodt sis
Calvin Wilson
Calvin Wilson Month ago
It could have been nice if Cey was in on it too
GamingWithDon23
GamingWithDon23 Month ago
Did yall actually have a pillow fight
Lee Elexis
Lee Elexis Month ago
This fake. No way this would go on for that long if they thought she was on that fr.
Monet Victor
Monet Victor Month ago
Lol
myah backupp
myah backupp 2 months ago
Lol this prank is soo funny🤣🤣
BreezyRaw TV
BreezyRaw TV 3 months ago
cey just wanted the charger🤣🤣
Desired Hippy
Desired Hippy 3 months ago
5:53 look at cey bruh lol
Desired Hippy
Desired Hippy 3 months ago
5:21 cey and jai don't even give a damn they care about the light LMAO
Ace G
Ace G 4 months ago
She said "Cey why you ignoring me , we matching " bruh I'm btfu
UnstoppableDWade
UnstoppableDWade 5 months ago
Her chin strong
Brian Murphy
Brian Murphy 5 months ago
Kobe realy did that lame yes sir😒
Alexa’s World
Alexa’s World 5 months ago
We already know jai don’t play dat shit😂👏🏽 that girl jai said “You can chill out the DOOR”😭💀
jay dior
jay dior 5 months ago
9:42 LMAOOOOOO cey on kassandra side, he grabbed Kobe hair 😂😂.
Christina
Christina 5 months ago
Jai said “baby shut tf up”
SkiMask soc
SkiMask soc 5 months ago
bruh cey face had me dead when he was standing trying to fix the light
Kymaurii So wavy
Kymaurii So wavy 5 months ago
Any body know a link for that don Pierre shirt cey got on.
Jaden 13
Jaden 13 5 months ago
10:29
Monkey.D. Law
Monkey.D. Law 5 months ago
NO CAP I wanted to see Jai get hit by that light
QUEEN.GABBYY
QUEEN.GABBYY 6 months ago
She from link heart?
Kirk Kirkson
Kirk Kirkson 6 months ago
Morgan is fine.
Supah jayy
Supah jayy 6 months ago
Where that ugly ass stick figure come from? kobe DO BETTER
Isaiah Cagle
Isaiah Cagle 6 months ago
Huhhhhhhhh
vExoticDAD
vExoticDAD 6 months ago
Peep cey saying jai get right wit her 10:46
Crownmeti
Crownmeti 6 months ago
Kolbe a bum and he stole the money! #neverforget
WoahxKen _
WoahxKen _ 6 months ago
This was to funny. 🤣🤣🤣
Iam Josiah YT
Iam Josiah YT 6 months ago
Need a girl like jai 🚫🧢
Randall Coxton
Randall Coxton 6 months ago
FAKE
gerale ealey
gerale ealey 6 months ago
1:20 imma tell my kids that this was j cole in the back wit the yellow jacket when he was a kid 😂
gerale ealey
gerale ealey 6 months ago
I’m convinced that’s younger j cole brother in the yellow jacket nobody can tell me otherwise 😭😂
Alexa’s World
Alexa’s World 5 months ago
gerale ealey ong😭💀
Michael
Michael 6 months ago
This shit so fake🤣🤣
ItsTerrian Tv
ItsTerrian Tv 6 months ago
U lame morg
Antwain Curtis
Antwain Curtis 6 months ago
Cey funny af
Living with Jazzy
Living with Jazzy 6 months ago
she said it's ya gurl morguy?
The Heni Family
The Heni Family 6 months ago
Morg !!! ❤️
Katrina Hurst
Katrina Hurst 6 months ago
Who agree Morgan and Josh that be hanging out with armon and tray would be a great couple
DASIAN
DASIAN 6 months ago
I’m confused was Cey in on the prank 😭and why Jai was getting hyped when she was with Kobe
Brown eyes
Brown eyes 6 months ago
9:46 that roll lol
2real._. Mel
2real._. Mel 6 months ago
Ik damn well they seem that camera
billy joe
billy joe 6 months ago
morg can netflicks and chill with me anytime she is sexy
antonio jenkins
antonio jenkins 6 months ago
the acting is terrible
Chanel Baddie
Chanel Baddie 6 months ago
Make a prank with cey an Kobe
Tiffanie Nelson
Tiffanie Nelson 6 months ago
These "pranks" are getting out of hand. I don't play bout my man prank or not. Just leave these people relationships alone.
Donisha Singletary
Donisha Singletary 6 months ago
Cey wanted that lowkey😭
Thee Taalibah
Thee Taalibah 6 months ago
ig: pettyolellibah drop ya @'S
Londonlauren Mccutcheon
do an prank on bj saying u like him or dj
James Keller
James Keller 6 months ago
Cey @ 5:56
kenny w
kenny w 6 months ago
They got everyone on this RUvid shit Lmaoo
Jennifer Lawson-Campbell
He was right by the camera and did not see it
billy SoBilly
billy SoBilly 6 months ago
I don’t even know you but all I know this was a mother fucking banger
Darius McVay
Darius McVay 6 months ago
Every other race ALWAYS grab they black boyfriend by they hair lmao
Darius McVay
Darius McVay 6 months ago
Things such as dominican are psychological subscriptions. Geneogically hes an "Africanoid"
Darius McVay
Darius McVay 6 months ago
@William Mason ima let you know now just in case you dont. Theres two ways to be whats called "lightskinned" your either black with lightskin( YES thats a. Thing there's 48 shades to the black germ 16 Black 16 Brown 16 Yellow.) So either he falls into this category of literal black people or hes simply a mixed blood. When a black person and white person have a baby and it come out lightskin thats a mixed blood. Whichever he is, she still grabbing this black boy hair lol every other race be on that.
William Mason
William Mason 6 months ago
Darius McVay Kobe Dominican idk if he black
Kevon Sankar
Kevon Sankar 6 months ago
That white girl Got me GONE😂 SHE aint aint even trynna fight morgan
Misha & Cheyyy
Misha & Cheyyy Month ago
She not even white I like how u just assume bcuz her color .
Ashea E
Ashea E 3 months ago
😂😂 Fr she ain't finna fight no one.
Destiny
Destiny 4 months ago
William Mason 😂😂 white hispanic u slow
Hotgirl Xshi
Hotgirl Xshi 5 months ago
Madysen L but we not gon sit and act like she should be talking to Morgan not her man bc Morgan was talking not him
Madysen L
Madysen L 6 months ago
Some ppl don't fight over men soooooo.....
Light Gloomy
Light Gloomy 6 months ago
What kind of shirt is cey wearing want 1
Gxbe 2k
Gxbe 2k 6 months ago
Who watching this cuz kobe and cey in dis
MPRJay
MPRJay 6 months ago
Cant wait for more videos
J.W Squad
J.W Squad 6 months ago
Jai wasn't playing about her man periodt
Jay
Jay 6 months ago
Cansandra slapin tf outta kobe. 😂😂😂
Adrian Montanna
Adrian Montanna 6 months ago
Morgan is hella fine
The Man LB
The Man LB 6 months ago
Morg a big ol freak from😂😂😂😂
PimppbayyybeeJae
PimppbayyybeeJae 6 months ago
My name is Morgan too ❤️🤪
S i g h s
S i g h s 6 months ago
Kasandra ugly af to ( kobe girl )
S i g h s
S i g h s 6 months ago
Jai ugly af 😂.
Tatie2 much4u
Tatie2 much4u 5 days ago
@946 Year's Ago exactly
946 Year's Ago
946 Year's Ago 6 months ago
Xestive we seeing two different people if she ugly
Aaliyah Turner
Aaliyah Turner 6 months ago
I’m weak off the pillow fight! 😂
Playboy Josh
Playboy Josh 6 months ago
uh oh morgan in the cut t’dd up 🔥
Anthony King
Anthony King 6 months ago
That boy now he do not like that white girl
Destiny
Destiny 4 months ago
William Mason And your Dumb 😂😂 Hispanic is not a Race There Are Black White Mestizo etc Hispanics Please Travel
William Mason
William Mason 6 months ago
And why people think she white she Hispanic brih
its unique_bri
its unique_bri 6 months ago
They've been dating for months, yes df he do
privatevideosaccount deannmajor
The fact that y’all posed for this thumbnail after the video has me crying 😭
MELVIEE B
MELVIEE B 6 months ago
Lol Cey just wanted to sit down and get his charger 🤣🤣🤣
Chloé
Chloé 6 months ago
Kasandra snatched him up 😂😂
Azihia Jones
Azihia Jones 6 months ago
This got me dead 💀😂
vashon56
vashon56 6 months ago
Kobe girl wit dem soft slaps
TheEllisTwins
TheEllisTwins 6 months ago
10:30 who yelling like that😂😂
G Swervo
G Swervo 6 months ago
9:40 jai wtf was that 😂
Orisleisy Montilla
Orisleisy Montilla 17 days ago
I was looking at cey doe like why was he pulling kobes hair too 😭😭😂
SupremeREACTS
SupremeREACTS 5 months ago
G Swervo 😭😭
Kya Gang
Kya Gang 6 months ago
G Swervo ong she did a whole dance
Keithooo Lawrence
Keithooo Lawrence 6 months ago
Who else died when she said dough
Queen money
Queen money 6 months ago
You can’t trust a friend
Jmoney TC
Jmoney TC 6 months ago
The camera was in the open the whole time you telling me they didn’t see it🤦🏽‍♂️
nice eli gang 4k
nice eli gang 4k 6 months ago
U be doing to much with they boyfriends
LifeWithShanna
LifeWithShanna 6 months ago
I’m morgan morgan is me, that one friend without a boyfriend.
Tristan Eleam
Tristan Eleam 5 months ago
@j spazzing look at em dis man den asked for da insta 🤣🤣🤣🤣🤣
LifeWithShanna
LifeWithShanna 6 months ago
SheMoansJake TM i guess you mean mines since her ig is in the video My ig is: s.fabianna
Kas o
Kas o 6 months ago
Literally
j spazzing
j spazzing 6 months ago
LifeWithShanna lemme get the insta shawty
Kester Crosse-_-
Kester Crosse-_- 6 months ago
8:10 😂😂🤦🏽‍♂️
Tubay
Tubay 6 months ago
kobe girl lowkey uglyy😭
Jessica Jordan
Jessica Jordan 6 months ago
Tubay uh don’t hate r talk bout someone you don’t know go somewhere with all that rude stupid nonsense
unique Lewis
unique Lewis 6 months ago
It’s not bout the look probably like her bc her personality
Shayla Lynch
Shayla Lynch 6 months ago
@HellaKush she not that ugly tho
Shayla Lynch
Shayla Lynch 6 months ago
@HellaKush no
HellaKush
HellaKush 6 months ago
Shayla Lynch she is 💀💀
Next videos