Dark

Drake - Toosie Slide (Official Music Video)

DrakeVEVO
Subscribe
Views 232 664 795
97% 2 269 434 57 214

Toosie Slide available now: Drake.lnk.to/ToosieSlideVD
Connect with Drake:
instagram.com/champagnepapi
facebook.com/Drake
twitter.com/drake
www.drakeofficial.com
Video Director: Theo Skudra
Video Producer: Christian Taylor
Director of Photography: Theo Skudra
Video Editor: Theo Skudra
for Colossale
Lyrics:

Black leather gloves, no sequins
Buckles on the jacket, it's Alyx shit
Nike crossbody, got a piece in it
Got a dance, but it's really on some street shit
I'ma show you how to get it
It go, right foot up, left foot slide
Left foot up, right foot slide
Basically, I'm saying either way, we 'bout to slide, ayy
Can't let this one slide, ayy
Don't you wanna dance with me? No?
I could dance like Michael Jackson
I could give you thug passion
It's a Thriller in the trap where we from
Baby, don't you want to dance with me? No?
I could dance like Michael Jackson
I could give you satisfaction
And you know we out here everyday with it
I'ma show you how to get it
It go, right foot up, left foot slide
Left foot up, right foot slide
Basically, I'm saying either way, we 'bout to slide, ayy
Can't let this one slide, ayy (who's bad?)
Two thousand shorties wanna tie the knot, ayy, yeah
Two hundred shooters on my brother's block, whoa, yeah
Petal off a rose like, I love her her not, maybe not
I don't know what's wrong with me, I can't stop, whoa, yeah
Won't stop, whoa, yeah, never stop
Got so many opps, I be mistakin' opps for other opps
Got so many people that I love out of troubled spots
Other than the family I got, it's either you or me
That's just how I think, it's either you or me
This life got too deep for you, baby
Two or three of us about to creep where they stayin'
Black leather gloves, no sequins
Buckles on the jacket, it's Alyx shit
Nike crossbody, got a piece in it
Got a dance, but it's really on some street shit
I'ma show you how to get it
It go, right foot up, left foot slide
Left foot up, right foot slide
Basically, I'm sayin' either way, we 'bout to slide, ayy
Can't let this one slide, ayy (who's bad?)
Toosie slide, then I hit it double time
Then I hit a spin 'cause we spun their block a couple times
If it's not the right time, there'll always be another time
I'm not even trippin', we'll just see 'em in the summertime, whoa, yeah
Can't describe the pressure I be puttin' on myself, yeah
Really I just can't afford to lose nobody else, yeah
If they movin' shaky, we'll just do this shit ourselves, whoa
If I'm movin' shaky, Chubbs'll do this shit himself, yeah
Solo niggas, on they YOLO for real
Heard a lot about you, but we don't know for real
Next time, guarantee the truth'll get revealed
Black leather gloves, no sequins, yeah
Buckles on the jacket, it's Alyx shit
Nike crossbody, got a piece in it
Got a dance, but it's really on some street shit
I'ma show you how
It go, right foot up, left foot slide
Left foot up, right foot slide
Basically, I'm saying either way, we 'bout to slide, ayy
Can't let this one slide, ayy
Don't you wanna dance with me? No?
I could dance like Michael Jackson (Jackson)
I could give you thug passion (passion)
It's a Thriller in the trap where we from (where we from)
Baby, don't you want to dance with me? No?
I could dance like Michael Jackson (Jackson)
I could give you satisfaction ('faction)
And you know we out here everyday with it
I'ma show you how to get it
It go, right foot up, left foot slide
Left foot up, right foot slide
Basically, I'm sayin' either way, we 'bout to slide
(Who's bad?)
#Drake #ToosieSlide

Music

Published on

 

Apr 2, 2020

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100
ScoRy - سكوري
ScoRy - سكوري 15 minutes ago
liked :)
L U C A S
L U C A S 25 minutes ago
Alguém tá aqui pela primeira vez ou e brasileiro
Wrk PG
Wrk PG 31 minute ago
The thumbnail mustve been real hard to make. Powerpoint:
Dottie Scantling
Drake look like a robber that is singing, and dancing while looking for something to take home
Aeijia Faunt Music
music infrastructure is excellent 🎵❤🎵
Maria Melnik
Maria Melnik Hour ago
jesus, i would can watch these dances forever
Nico Daniel
Nico Daniel 2 hours ago
Wanna play hide and seek in Drake‘s house
Siaka Samake
Siaka Samake 3 hours ago
I'm from to Mali me i'm like Drake
Jenna Adam Art
Jenna Adam Art 3 hours ago
thats not even drake >.>
CIRCUS BABY THE GAMER
He's doing the moon walk! OMG subsribe and put thum's up
Here’s Johnny!
Here’s Johnny! 3 hours ago
배아프네 ^^ㅣ발거
Katia Gomes
Katia Gomes 4 hours ago
Só pa quem tá curtindo a música ainda deixa o like, Deus abençoe 😉
TAVIN FF🇧🇷
TAVIN FF🇧🇷 3 hours ago
opa
Deyvisson Bk
Deyvisson Bk 4 hours ago
Br? 🇧🇷
Shelby Hammons
Shelby Hammons 5 hours ago
Tic tok
PTC Extra Torta ツ
2:52 🔥🔥🔥🔥
fin gxming
fin gxming 5 hours ago
Is it just me or does the thumbnail look like a fifth grade PowerPoint presentation?
Gurshan Ch
Gurshan Ch 5 hours ago
Who is after harry potter toosie slide
iAndy
iAndy 5 hours ago
Looks like drake is going to rob his own house 😂
The_KenKaneki99
The_KenKaneki99 6 hours ago
You go Good meme up Bad meme Slide, Good meme up , Bad meme Slide
Nujaid
Nujaid 7 hours ago
how is this song supposed to win any award , i swear drake is overrated af
Lane Sloan
Lane Sloan 7 hours ago
omgomgogmogogogomgoogm,opmogmogogm,ogm,ogmomogmokomo gmogogoommonmomogmogmognmiomimimiiimioommomomomompomgomgomgmomogmogmogmogomomg
Wiz Khalifa
Wiz Khalifa 7 hours ago
This song and “Clover Cage - Lost Then Found” are the two songs keeping me sane through these tough times. I just want to send love to everyone and I want everyone to know things will get better. We are in this together...I love you.....
Gamer Boy
Gamer Boy 7 hours ago
Who here is on TikTok and is now obsessed with this song
sadece gülüm
sadece gülüm 7 hours ago
No one: Drake: right foot up
Dark player
Dark player 7 hours ago
Lol
Susan Irizarry
Susan Irizarry 7 hours ago
When guys I like Drake he's kind of cool RUvidr I like and I want to like all his videos
Sonya's Memes
Sonya's Memes 8 hours ago
I'd die with all those shiny surfaces in the house 😂
Rogel-Schidonay EstimeRRO
Coucou les amis ! abonnez-vous à notre chaîne et N’oublie pas de vous activer la cloche de notification Master KG- Jerusalema [Feat.Nomcebo] #Dance Challenge @Donay.IG ruvid.net/video/video-yFXY_hBK5NI.html
Pikachu TV
Pikachu TV 8 hours ago
Me: Them:
Jack Barnes
Jack Barnes 8 hours ago
Only you amen
Mc V
Mc V 8 hours ago
This Guy looking for away to go out from his house😂😂😂
Anapaulasaraiva Saraiva
drake love eu sou angolana e espero um dia ti conheser
Pat
Pat 8 hours ago
Son appartement a l ambiance d un frigo ! Il resemble plutôt à un cambrioleur avec sa cagoule 😰
Ana Maria
Ana Maria 8 hours ago
Tem algum brazuca aqui
David Becerra
David Becerra 9 hours ago
Hbtvtn4g
eduardo BR dudu dudu
dreke youareda
Nurlan Orion
Nurlan Orion 10 hours ago
Кто после Артема Готлива???
Katarzyna Krzysztofik Krzysztofik
😲😲😲😲😲😲😲😲😳😳😳
Qila Putri
Qila Putri 12 hours ago
wow this is so good
フォートナイトスイッチぜい
日本人いるかな
PHAROAH KING
PHAROAH KING 13 hours ago
He truly is THE UNDISPUTED KING 👑👑👑👑
Son Goku
Son Goku 13 hours ago
So the video is back... Boooom babyyyy
Nicole Francica
Nicole Francica 15 hours ago
luca francica
Augusto Cabrera Prado
Que hubo mamacita usted está bien rica, jaaaaaa
Pravesh Caullychurn
Pravesh Caullychurn 16 hours ago
1.02 Who saw the cameraman
The Chosen One
The Chosen One 17 hours ago
drakes dad must be proud of him !
The Chosen One
The Chosen One 17 hours ago
3:16 cameraman vibin' :)
Francis bacalares
Francis bacalares 17 hours ago
*Drake bathroom is bigger than my house*
Patrycja Jakubowska
Patrycja Jakubowska 18 hours ago
Ooo is reali good
Elisia Tucker
Elisia Tucker 18 hours ago
Happy birthday I love you much.
Patrick Perales
Patrick Perales 19 hours ago
outofshadoworg
JEFE FF
JEFE FF 20 hours ago
Free fire
Jason Myers
Jason Myers 20 hours ago
I pen tapping
Ingridd Morrena
Ingridd Morrena 21 hour ago
Love you drank
Jake Butler
Jake Butler 22 hours ago
Feels like this was released two weeks ago! Where has 6 months of my life gone this year 😭
بني دربحه يركض البلاء ،
🇸🇦💞🇺🇸💞
Crazy Cord3ll Stud1os
Who else watching this is... -In Bed -not full screen -chilling -listening to the song If so, ur a true legend 👍
The Expectetor
The Expectetor 4 hours ago
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Stella Kete
Stella Kete 5 hours ago
How do u know wth lol
PTC Extra Torta ツ
Bro what?!!!
andrea
andrea 23 hours ago
ruvid.net/video/video-hrRMbrsXuWA.html
محمد بوحمود
YES AEZNEA
Dembow y traps
Dembow y traps 23 hours ago
ruvid.net/video/video-9BsJzUUMOho.html
HOLYLOON
HOLYLOON 23 hours ago
like for good music
محمدGG
محمدGG Day ago
Toosie slide 🔥🔥🔥
Gabriel Barbosa
XXXTENTACION
Jaedon Narainsamy
I LOVE YOU SO MUCH
Alexa Bojorquez
Quién más viene de tik tok
Ibrahim Almhasnh
مين عربي يحط لايك
unknown ?
unknown ? Day ago
Not even tik tok could ruin this song
Jean Patrick De la Marne
Toosie Slide
Thais Sumbane
Happy birthday Drake💗💗😊
LegendOkyPanda
Drake kill XXXTEANSİON fuck drake
Adenuga Olumide
ruvid.net/video/video-c0w62AOLrlA.html
Петро Шапель
Чому такий короткий вступ у пісні. Why such a short introduction to the song.
Oliver Mills
Oliver Mills Day ago
Tysm
002
002 Day ago
Here after drake privated this video?
Kardenius
Kardenius Day ago
Google maps should add drakes house on the app...
Paweł Zieliński
Every fan of Drake must comment this video: ruvid.net/video/video-j00sc6666Dw.html
Kiyomei
Kiyomei Day ago
What a boring song tf
Rayan Haouas
Rayan Haouas Day ago
The clip is home tour
Jennyfer Bueno
♥️🇧🇷
PR0X G4M3R 109
FORTNITE JAJAJAJA
firecrusher 312
Did u know that every 60 seconds a minute passes in Africa.Together e can stop dis...No? Ok den
Joseph Picard
Right for up left foot slide
Ray Toribio
Ray Toribio Day ago
I HAVE THAT DANCE ON FORNITE
813ENTERTAINED
This song also coded!! 💯💯💯
ZeklerGames
ZeklerGames Day ago
Trap Music
Trap Music Day ago
ruvid.net/video/video-zUxbQtra8zE.html Please listen my beat, and suscribe to please, Thanks ❤️🔥
Tela Mccool
Tela Mccool Day ago
I want to be like you Drake
raja hamdan
raja hamdan Day ago
you good
Thabo Charles Charles
ruvid.net/video/video-ANOJfu6HQ5o.html
Adela Dominguez
Loser f u
Amir Bkz
Amir Bkz Day ago
ruvid.net/video/video-Lw4y7cjdZac.html Lmaryolin 🇩🇿🇩🇿🇩🇿😂😂
Only Truth
Only Truth Day ago
Why was this took down for a week or two?
patrick grondines
patrick grondines 12 hours ago
@Only Truth yes
Only Truth
Only Truth 13 hours ago
@patrick grondines But you did notice it going missing right?
patrick grondines
who knows
Brendon Urie
Brendon Urie Day ago
Bro I could be in this mans house and he wouldn't even notice
Re D oY
Re D oY Day ago
Owww finally we got this video again. 🖤🖤
الحسن 2010
So good👍👍👍👍😍😍😍
Emilio Caleb Guerrero Gonzalez
OMG 😎😍🙂 Toosie Slide
tasgwada
tasgwada Day ago
Tu es français 🇫🇷🇫🇷🇫🇷 moi je suis français
Abdallah Mohamed
I love you. Yes you reading this
Carlos Antonio
Why did you delete it ???
xdmuhxd
xdmuhxd Day ago
I think someone hacked it and made it private
STANIAM Music
Happy birthday Drake
Next videos
Drake - God's Plan
05:57
Drake - Toosie Slide (Lyrics)
04:48
Post Malone - Circles
03:47
Views 289 000 000
Padali
2:40
Views 336 104
Shawn Mendes - Wonder
3:15
Views 31 109 155