Dark

DaBaby - Baby On Baby Out Now Freestyle

DaBaby
Subscribe
Views 3 886 713
98% 77 364 1 379

Baby on Baby Out Now Freestyle.
Baby on Baby on all streaming platforms
Billion dollar Baby Productions
Directed by Reel Goats
DP @ricodidit
@reelgoats @iamspicyrico @gemini.one1

Music

Published on

 

Mar 18, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 3 323
Yuqii
Yuqii 2 hours ago
0:17 is that NLE Choppa πŸ€”?
Colin Graham
Colin Graham 3 hours ago
0:17 in the middle is that NLE Choppa?
Kenzie Official
Kenzie Official 5 hours ago
This is who Eminem is tryna show off to rap god with!
Tyriq Jackson
Tyriq Jackson 7 hours ago
His flow so nasty each song take a month
Jo Jo82
Jo Jo82 7 hours ago
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Johnny Banks
Johnny Banks 10 hours ago
πŸ‘ŒπŸΎβœŠπŸΎπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Tyrin Murrell
Tyrin Murrell 16 hours ago
0:17 NLE Choppa
heaven mills
heaven mills 16 hours ago
EL HITLA FLOW AND SWAG........YALL NEED A COLAB
IG- artie_artistic
Let's go!!!
Karnage The Chosen King
"Strapped like them niggas on halo" πŸ”₯ πŸ”₯ πŸ”₯
Alberto Gomez
Westside πŸ”₯⚑πŸ”₯⚑
Aaron Hernandez
No feature needed!!!! 🀟
Barnaby Bananas
Barnaby Bananas 2 days ago
Da baby, lil baby BABY TALK
Jamis Winston
Jamis Winston 2 days ago
Shit weak
Speedy Rodriguez
Speedy Rodriguez 2 days ago
1.2k of yall trippinπŸ˜’
Jessica Molina
Jessica Molina 3 days ago
Can’t believe how he blew up quicker then I thought I remember when I first started listening to him he barely had them views I knew he was gunna blow up sooner or later that’s crazy 😜
Nicky Fuego
Nicky Fuego 3 days ago
Anyone else spot NLE Choppa
Danial Green
Danial Green 3 days ago
This shit too πŸ₯ΆπŸ₯ΆπŸ₯ΆπŸ₯ΆπŸ₯ΆπŸ₯ΆπŸ₯Ά
Mystery Name
Mystery Name 4 days ago
This nigga is it !!!!!!!
Mystery Name
Mystery Name 4 days ago
Damn he so cocky !!!!!sexy ass man
OPT XaLen
OPT XaLen 4 days ago
Check those links out I remixed his song i believe it will do really good
ItzAngelSwag -Agario Y Mas
Dababy and NLE Choppa Colab πŸ”₯πŸ”₯
cody tucker
cody tucker 2 days ago
No lol NLE IS TRASH ASF
Dontrail Wilson
Dontrail Wilson 4 days ago
NLE choppa was in the video on 0:16
Love is kind
Love is kind 4 days ago
He got the uzi flow but with a deep voice it goes off πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Joshua Moore
Joshua Moore 4 days ago
Listen to Stay Again by JMooreBeats #np on #SoundCloud soundcloud.com/jmoorebeats/stay-again
Jt's Destiny
Jt's Destiny 5 days ago
baby on baby
Kennette Melendez
1:46 who laughed at the background of him talking
Harley Dope
Harley Dope 5 days ago
Dope.
thereaper2145
thereaper2145 5 days ago
I just noticed NLE choppa is in this video after I watched at least 100 times
Lifegoeson100
Lifegoeson100 6 days ago
Damn πŸ”₯
Cheyne Sappa
Cheyne Sappa 6 days ago
Lol y the caption in Dutch
Lucky Brown
Lucky Brown 7 days ago
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
ultimate dice
ultimate dice 7 days ago
Why doesn't he have at least 3 millon subscribers
wolfieinthatrap
wolfieinthatrap 7 days ago
did anyone else peep NLE Choppa??
Twynn Glocks
Twynn Glocks 7 days ago
I need this beat tho
Tegan Kirchheck
Tegan Kirchheck 8 days ago
DaBaby for xxl 2019
big bag
big bag 8 days ago
Him and Jcole would go crazy
FNO KBfrmDaOkc
FNO KBfrmDaOkc 8 days ago
Checc our or new FNO music 🎡 on RUvid highs and lows flow ruvid.net/video/video-jOgPTJYyPwI.htmlπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”₯πŸ”₯πŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”ŠπŸ”₯
David Vasquez
David Vasquez 9 days ago
Nigga, off the top, what the fuck you thought? I ain't gotta wait to kick it If a bitch want me, then a bitch gon' wait I ain't gotta wait for bitches (ha) If I feel like playing I'ma play with my kid I ain't finna play with niggas (uh-uh) And I got a gun for every room I got in my crib You could say I stay with pistols (bitch) You could say that I stay with another nigga bitch You could tell if you play I'm clicking (let's go) You could tell that I'm nothing like none of these rappers Everybody know Baby different (yeah) And no I'm not no mufucking tough guy (uh-huh) But if you play with me, put 'em up high (yeah) My bitch she got pretty skin and pretty eyes She look just like TLC Left Eye (uh-huh) And I can't be fucking them hoes from my city But if I do she from the West side (the West) And I can't be fucking you bitches for free You gotta pay me hoe, I'm that fine (huh) We in this bitch, now we on that time I don't gotta pay for the sauce so I stack mine (yeah) And I can wear sweatpants like everyday And take your bitch like "that's mine" (okay) And you gon' go blow your shit on clothes and shit But watch me invest mine (uh-huh) And I'ma show other niggas how to get some money We ain't waiting on tax time (talk to 'em) And I ain't playing no mothafuckin' scratch off (uh-huh) I'm tryna go get me some money (yeah) Give jobs to my niggas, yeah, bitch, who the realest? I ain't being stingy with money (uh-huh) I told 'em I'm Pac of the new shit (Pac) You could reach in my pockets a new blue shit (yeah) And Baby on Baby out now When my shit come on everybody like "who this?" (who!) I know they gon' copy the flavor I ain't really tripping, lil nigga I do this (uh-huh) Pull up to the scene with a new hoe (she new) Them 50's all pink like they nuvo (huh) Them diamonds be dancing like Bruno (Mars) Tell future to meet me on Pluto (yeah) Tell your bitch to meet me in Miami I need a vacation, I'm tryna bring two hoes (ah) Fuck around and come back with a J.Lo I'm strapped like them niggas on Halo My sauce ain't easy to copy, yeah they try to jock it Can't do what I do though I could've dropped Baby on Baby but let that shit rock But fuck that I ain't fu tho Yeah bitch I'm still hungry I need more (eat) I take that back in and play CeeLo (huh) They like my CD, it's on repeat (yeah) She clean up the dick, she a neat freak (mmm) And you looking at the best mothafuckin' rapper in his face when you see me nigga The best mothafuckin' rapper, nigga Yeah, fuck you talkin' about, niggaπŸ‡²πŸ‡½πŸ’―
Brittany A
Brittany A 9 days ago
Why this ain’t on Apple Music! πŸ˜’...shit goes hard πŸ”₯
Shay Thomas & Brayden Fitkowski
Funny y’all just rockin with da baby now but been bumpin his since he was underground #babytalk5 #bestMFrapper
kourtney alexander
No one cares hahaha
Ali Hossain
Ali Hossain 10 days ago
0:17 NLE CHOPPA πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
tomΓ‘Ε‘ Zachara
Tho eu tour when ?wxdd
Precious Dyson
Precious Dyson 10 days ago
I play this everyday. You cold my guy πŸ‘πŸ½
UpgradeOTL
UpgradeOTL 10 days ago
YEEEEEEEEEEEEEE BABY GANG!
SaiFYEEZY
SaiFYEEZY 11 days ago
Nobody: DaBaby: πŸ˜•
babyfacexjackie
babyfacexjackie 12 days ago
he really don’t got ONE bad song πŸ₯°πŸ–€
Kenziko Uzumaki
Kenziko Uzumaki 12 days ago
"my bitch she got pretty skin & pretty eyes she look just like TLC left eye" πŸ”₯
Cesar De La Torre
Cesar De La Torre 12 days ago
πŸ‘‚lit πŸ”₯πŸ”₯
Terrance Tatum
Terrance Tatum 12 days ago
I listen to this song like 10xs a day trying to figure out my next move hopefully my next move is my best move!...πŸ€ŸπŸ½πŸ’ΌπŸ”₯πŸ’ͺ🏾...
Jake Buttacavoli
Jake Buttacavoli 12 days ago
jeeesusssssβœ”βœ”βœ”
andersc
andersc 13 days ago
DaBaby > Blueface
Tierra Gates
Tierra Gates 13 days ago
My dude on πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ And you can't put him out 😎😎β™₯️β™₯️
Cristian Fuentes
Cristian Fuentes 13 days ago
This gotta drop on Spotify
Che'Quan Johnson
Che'Quan Johnson 13 days ago
ruvid.net/video/video-Qac_gDepRqUh.htmlttps://ruvid.net/video/video-GohIRCcdlNk.html
Shlags
Shlags 13 days ago
Baby on baby!
BeyondGaming
BeyondGaming 13 days ago
If you like this you will be successful I promise πŸ”₯
Che'Quan Johnson
Che'Quan Johnson 13 days ago
ruvid.net/video/video-Qac_gDepRqU.html
Connor Roche
Connor Roche 14 days ago
Nle choppa at 0:16-0:18
Jonathan  Bradley
Jonathan Bradley 14 days ago
That dance he always be doing 00:05 be killing me that shit so dope doe
Xd_ Lightbulb
Xd_ Lightbulb 14 days ago
His energy that he gives is fire that’s why everybody is fucking with him. Like if this is DaBaby year 2019
Zar 9292
Zar 9292 14 days ago
Buffalo ny in this bitch 716
Liz Darden
Liz Darden 15 days ago
That ain't DaBaby. .... Thats my Baby
azayn avyyl
azayn avyyl 15 days ago
What 1k didn’t like this? I think RUvid scheming!
Mike Michael
Mike Michael 16 days ago
Nle choppa and da baby taking over favts
Χ’'Χ•ΧŸ דואה
0:16 is that Nle choppa?!
Creative Rod
Creative Rod 16 days ago
This is my new favorite young rapper...the boy be wrecking.
Leeandre Washington
Imagine him and Offset collabing dat would be da sickest rt
Ok jayTM
Ok jayTM 16 days ago
They did already
TO TY
TO TY 16 days ago
1:00 scarlxrd ??
Some Wont
Some Wont 16 days ago
0:16 You already know DaBaby out here with YNL choppa πŸ”₯
ski mask the kidnap god
YNL, you some goofy BRUH...
Daphlicious Macias
Daphlicious Macias 16 days ago
ruvid.net/video/video-KxJqfN07od0.html
DeShawn Peterson
DeShawn Peterson 17 days ago
Spend money and make money at the same damn time!! acorns.com/invite/5BJNYN
DeShawn Peterson
DeShawn Peterson 17 days ago
acorns.com/invite/5BJNYN
Joan Herrera
Joan Herrera 17 days ago
Love this beat 😍😍😍
Yung Donut
Yung Donut 17 days ago
Do a song with nle choppa
Rocket Jay
Rocket Jay 17 days ago
Y’all seen nle choppa 1:00
Rocket Jay
Rocket Jay 17 days ago
0:17
Wisdom 1245
Wisdom 1245 17 days ago
WHY YOU OUT BUYING CLOTHES...IMA INVEST MY MONEY!!! πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ˜˜
Too MFN Real
Too MFN Real 16 days ago
Detective Alonzo Harris
Where can i buy his jacket? or does someone knows the name of the brand?
Vic Row
Vic Row 17 days ago
can this nigga please stop saying he's the best rapper sheesh he's tripping. he talks about the same shit as everyone else . his gun his trap his gun his trap . flow means nothing without substance.
YungGoat DG
YungGoat DG 11 days ago
Vic Row shut up negro
Shamond Jacobs
Shamond Jacobs 17 days ago
I love the love my getting my potna put me on wit pull up been here since πŸ’ͺ🏾πŸ’ͺ🏾πŸ’ͺ🏾πŸ’ͺ🏾πŸ’ͺ🏾😍
VOXLIO
VOXLIO 17 days ago
xxl overrated
Lil Crip
Lil Crip 17 days ago
My nigga nardwaur in the video, fuckin amazing
KasHxJay
KasHxJay 17 days ago
This shit need to hit spotify
Moneymanvince
Moneymanvince 18 days ago
itunes.apple.com/album/id/1458663696
Cam Kliber
Cam Kliber 18 days ago
The best
Ray-Lo
Ray-Lo 18 days ago
Moneybagg can remix this on god" bagg on bagg freestyle
Ashton Perdue
Ashton Perdue 18 days ago
I ain't no mf tough guy, but if u play with me put em up high bii β˜οΈπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š
DIon X Nate Tv
DIon X Nate Tv 18 days ago
0:17 is that NLE Choppa ?
Zono Playz Stuff
Zono Playz Stuff 17 days ago
Yeh
Milli Memphis
Milli Memphis 18 days ago
#NLE Choppa #memphis
TorStar Goldie
TorStar Goldie 18 days ago
& I could wear sweatpants like errday n take ya bitch like "that's mine" πŸ”₯
Finesse King
Finesse King 18 days ago
And you gon' go blow your shit on clothes and shit But watch me invest mine (uh-huh) And I'ma show other niggas how to get some money We ain't waiting on tax time (talk to 'em) And I ain't playing no mothafuckin' scratch off (uh-huh) I'm tryna go get me some money (yeah) Give jobs to my niggas, yeah, bitch, who the realest? I ain't being stingy with money (uh-huh) da baby is real and different
Che'Quan Johnson
Che'Quan Johnson 13 days ago
ruvid.net/video/video-Qac_gDepRqU.html
BMG KING
BMG KING 18 days ago
Baby like really really trill wid dis shit he killing shit *οΈβƒ£πŸ’―πŸ’―
Theo Critus
Theo Critus 19 days ago
AYYYY πŸ‡²πŸ‡½ NLE CHOPPA, see you coming from a mile away, man, how you’re blowing up
DotWorld ToReal
DotWorld ToReal 19 days ago
A he went in
Mike D.
Mike D. 19 days ago
That boy jamming on this shit
Migizi
Migizi 19 days ago
Thos Shi droped on my bday best mf present
Rob v w85
Rob v w85 19 days ago
This mans music is always consistent. 2019 is his year to blow up for sure. Extra points for throwing nardwuar in at the end of the video also.
TheRealBIGJUICE
TheRealBIGJUICE 19 days ago
I DID AH HILARIOUS LIT REACTION TO THIS ON MY CHANNEL πŸ˜‚ GO PEEP! Baby go crazyyyyπŸ”₯
adei Evans
adei Evans 19 days ago
Dababy Baby on baby Freestyle is knockin Song πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Next videos
Why Russia is Shrinking Fast
10:38
J. Cole - MIDDLE CHILD
03:39
Views 44 000 000
Same Asshole
3:27
Views 78 077