Dark

Aaron Paul Goes Sneaker Shopping With Complex

Complex
Subscribe
Views 1 548 346
98% 45 953 670

Breaking Bad's Aaron Paul goes Sneaker Shopping and talks about his character Jesse Pinkman's style on the movie, El Camino, Walter White's Clarks Wallabees, and his off-beat personal style.
Buy your ComplexCon tickets here: www.complexcon.com
Get your Sneaker Shopping merch here: shop.complex.com/

Subscribe to Complex on RUvid: ruvid.net/show-UCE_--R1P5-kfBzHTca0dsnw
Check out more of Complex here:
www.complex.com
twitter.com/Complex
facebook.com/complex
instagram.com/complex
plus.google.com/ complex/
COMPLEX is a community of creators and curators, armed with the Internet, committed to surfacing and sharing the voices and conversations that define our new America. Our videos exemplify convergence culture, exploring topics that include music, sneakers, style, sports and pop culture through original shows and Complex News segments. Featuring your favorite celebrities, authoritative commentary, and a unique voice, our videos make culture pop.

Entertainment

Published on

 

Oct 28, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 2 959
Complex
Complex 2 months ago
If you could steal anything from your job, what would it be?
V Chavarria
V Chavarria 2 days ago
$$$
Shaun Towell
Shaun Towell 3 days ago
A knap
Andres Cardona
Andres Cardona 4 days ago
@Purified Beats. I work in an office so probably a computer
TB 7788
TB 7788 5 days ago
those shoes apparently they’re a fucking fortune
Honza V
Honza V 5 days ago
The receptionist
MILWAUKEE WISCONSIN
He’s on meth now 💯
justin hunt
justin hunt 12 hours ago
Talented dude
V Chavarria
V Chavarria 2 days ago
Wtf overpriced
BROD PITT
BROD PITT 2 days ago
Just go to fucking Marshalls LOL
Trend Setter
Trend Setter 3 days ago
From here Paul gonna cook again
galvapor
galvapor 3 days ago
lol that intro, really?
Carlos Garcia
Carlos Garcia 3 days ago
Shop @ coolk kicks LA
BankRoll 89
BankRoll 89 3 days ago
Jesse FuqinPinkman 😑😂😂😂
Tondra Walker
Tondra Walker 4 days ago
OMG JESSE...🤤HE SO DAMMM SEXY!!
Kanji
Kanji 4 days ago
My boy Joe looking like a weather reporter lol
G6.
G6. 4 days ago
A Aron
Nicky Robinson
Nicky Robinson 5 days ago
Omg 😂 they always look soo sad when they get given the receipt 🧾 even for people who can afford it xD
Nathaniel's Phone
First dude to damn near spend $1,000,000 sneaker shopping.
GeetInDVan
GeetInDVan 5 days ago
You know you've made it when you're already financially capable to buy a baby 2 pairs of hype sneakers...
Emily An
Emily An 5 days ago
I can’t be alone in the thought that this is such a weird show. “Hey you want to come on our show and give us money?” “I’d love to give you money!”
Min Lee
Min Lee Day ago
Emily An did you literally just copy and paste this comment? Lol.
Akum Jr
Akum Jr 5 days ago
Will there be a second need for speed movie?
Toby Ho
Toby Ho 5 days ago
I thought it was sean 😭🤦🏻‍♂️
Emily An
Emily An 5 days ago
Can someone tell me what sneakers is the host wearing
Frank Yeboah
Frank Yeboah 5 days ago
This is one of my friends uncles
Maarten de Klein
Maarten de Klein 5 days ago
Aaron Paul , i like your acting graetings from Holland😎👌
Gustavo Ribeirinho
So Aaron bought the Blazers for the show? He must have had some shit shoes and quickly coped the blazers to look good lulz
Natefrm860 -
Natefrm860 - 5 days ago
Toby marshal
journalsfromdavid
*BITCH*
Marco
Marco 6 days ago
That’s a dope acg Anorak
Mike
Mike 6 days ago
VERY good tastes!
Ty Ty
Ty Ty 7 days ago
Wtf is Aaron Paul
ResortPC
ResortPC 7 days ago
ok those prices are retarded. i paid $600 for the NFR jordans not 3 months ago they arent worth 1700 lmao
Sophie Auld
Sophie Auld 7 days ago
They've had so many shite guests on recently for sneaker shopping so this is like exactly what I wanted to see. Lauren is so lucky.
L S
L S 8 days ago
Is that Eminem cousin?!
takattack 749
takattack 749 8 days ago
Why did he buy an extra pair of Grim Reapers lmao
evercllear
evercllear 9 days ago
card declined..gives cashier a baggie of blue crystal ...we good?
A fucking Turtle
A fucking Turtle 9 days ago
This guy looks like he wants to make meth with his science teacher
SkyLineA1ThriftyTrendz FashionsPassion
Can someone tell me what sneakers is the host wearing
The KuwaitiGamer
The KuwaitiGamer 9 days ago
Who’s here from breaking bad
Boggesh Zahim
Boggesh Zahim 11 days ago
3k for shoes made by kids making a dollar a week. Real classy
assis soares
assis soares 12 days ago
Amazing outfit Aaron!
Parthajit Barman
Parthajit Barman 12 days ago
Oh the other breaking bad guy
Jarod M
Jarod M 13 days ago
Aaron is the " *POSTER BOY* " for *BITCH ASS NIGGAZ WORLDWIDE ! ! ! !*
Cereal
Cereal 13 days ago
That store is so fucking overpriced god damn!
Kanhaiya Mishra
Kanhaiya Mishra 14 days ago
Why do I hear "Todd" 🤣
Ethan L
Ethan L 14 days ago
You could literally get these all on GOAT for like at least a quarter of the price
Ed G.
Ed G. 14 days ago
Lets talk about all the shit we can afford while others cant eat. Glad you own so many shoes.
Parrot Parfait
Parrot Parfait 15 days ago
The amount of money that store makes and they buy that crappy type of mouse... fr?
Anthony_2JZ
Anthony_2JZ 15 days ago
He should definitely make a need for speed 2
siddhesh pillai
siddhesh pillai 5 days ago
No just noooo
Darius Silaghi
Darius Silaghi 15 days ago
#1 problem with America: CHARGE WAY TOO MUCH FOR SNEAKERS !!!
Darius Silaghi
Darius Silaghi 15 days ago
@Noel Pytlik true :)), but this is one of them
Noel Pytlik
Noel Pytlik 15 days ago
I do really think they have other, more pressing issues at hand.
do dedlo
do dedlo 16 days ago
Yeah. Sneakers bitch
Cukup Cukup
Cukup Cukup 18 days ago
Tobe
Jasmine Nieves
Jasmine Nieves 18 days ago
AGERA TIME BABY
stephen hawking
stephen hawking 18 days ago
Nice
Fan Tomas
Fan Tomas 19 days ago
4 pairs of shoes for 4000 $ money is worth nothing..
denmark39
denmark39 20 days ago
1750$ for a shoe made by child Labor in Asia 👎
Jake Company
Jake Company 21 day ago
Gatorade me bitch
brianna
brianna 21 day ago
Complex can y’all dejounte Murray or Rudy gay ... will smith Trey Songz meg thee stallion Carmelo
Romano onamoR
Romano onamoR 21 day ago
Over $3700 for 4 pairs... Seems legit. And I mean, a legit scam
Clinton Leonard
Clinton Leonard 22 days ago
I get that sneaker culture is about flex, but anyone else just feel like only an idiot pays that much for a shoe?
Shu Wing Leung
Shu Wing Leung 23 days ago
Is this Todd Chavez from Bojack Horseman? HOORAY!!!!
Arman
Arman 23 days ago
Wtf is this scam bullshit show. His nike offwhite chinese shoes are $130 @ 7:18. Then when you show the receipt the chinese shoes turn into $1390 @ 8:34
ya Tomat
ya Tomat 23 days ago
говна набрал...
Bishal Ray
Bishal Ray 24 days ago
Now I need Bryan Cranston on the show..
Bishal Ray
Bishal Ray 24 days ago
Aaron Paul saying "Perfect" is the most perfect, perfect u would ever here..
Next videos