Dark
Linus Tech Tips
Linus Tech Tips
Linus Tech Tips
Subscribe
Tech can be complicated; we try to make it easy.
Linus Tech Tips is a passionate team of "professionally curious" experts in consumer technology and video production which aims to inform and educate people of all ages through entertaining videos. We create product reviews, step-by-step computer build guides, and a variety of other tech-focused projects.
Schedule:
New videos every Saturday to Thursday @ 12pm Pacific
Live podcasts every Friday @ 4:30pm Pacific
99 Comments
LEGIN
LEGIN Hour ago
ruvid.net/video/video-nf0oXY4nDxE.html
Julian Boyd
Julian Boyd Hour ago
Every time I see Linus game I start to question why I value his opinion on anything gaming related.
NIEK
NIEK Hour ago
*YES FINALLY*
Aditya Singh
Aditya Singh Hour ago
Thanks Honey ( ╹▽╹ )
The Rainbow Cake
IVE WAITED SO LONG FOR THIS OMG OMG OMG
Kurt Stedman
Kurt Stedman Hour ago
I've still never gotten to try a modern VR experience. Even a day one Oculus would be fun to try, I gotsta get around to it!
Bobo- Shway
Bobo- Shway Hour ago
ITS BACK BOIII!!!
Sid Cannon
Sid Cannon Hour ago
Hahaha ... They're trying to build $600 systems and Linus is doing his research on a shitty $2K phone ...
Scott G.
Scott G. Hour ago
You didn't finish you're last 14 part video..
Ryu Kotsu
Ryu Kotsu Hour ago
Woot finally scrapyar wars this was why I started watching your show in the first place !
Dark4se _
Dark4se _ Hour ago
Love thus
AlmightyBiggins
Im so happy this is back. I like the criteria too. Fyi im literally blowing off my girlfriend so i can watch this
voduonghuy
voduonghuy Hour ago
Kids dumb Dumb but cute
Lude Nation
Lude Nation Hour ago
Btw that chick was definitely a meth head
Sam Sokol
Sam Sokol Hour ago
2 hours and I feel late....
Jon Antonsen
Jon Antonsen Hour ago
Where’s Anthony :( it’s my dream to see him in a Scrapyard Wars
Tony Demarzio
Tony Demarzio Hour ago
Wheres the titan x mining card? 😆
AceVenturaXii
AceVenturaXii Hour ago
... Let the games begin...
Leo Wang
Leo Wang Hour ago
Favorite part of ltt
Yocracra
Yocracra Hour ago
LTT: He’s always been a little *different* Brian: (‘Scuse me?)
Ralph Evangelista
16:54 103.43 for gas! Jesus that's a thirsty boi. also, what is this 2009?
Mateusz Kawczyński
Does honey work on Poland?
Big esj
Big esj Hour ago
Uh I think the thumbnail subscript is wrong: 3600$ = budget
Mutton Face
Mutton Face Hour ago
Nooooooo wayyyyy I love scrapyard wars
Hammerslap
Hammerslap Hour ago
Linus "where would you get a tree" Colton "well i would have to go a little further out" hahahha
STONEDay
STONEDay Hour ago
$15 US is $20 Canadian x 420.
Thomas Allen
Thomas Allen Hour ago
Ummmmm anyone else see those weird glitches on the heat sync
Mik Moen
Mik Moen Hour ago
I'll be getting a new PC with a Ryzen 5 3500 soon. I've been seeing things saying it's not even that good these days now, but I've looked up comparisons and it's still a metric shit ton better than my current FX-8320.
NissanPacific
NissanPacific Hour ago
Shroud when
Dan McGuire
Dan McGuire Hour ago
YASSSSSS
nosville22
nosville22 Hour ago
>CRTs Linus I fucking love you
Facundo B
Facundo B Hour ago
But can it run RDR 2?
RealityHijacked
BREAKING NEWS: Enormous Tra*ny discovered on Linus Tech Tips gets drafted by the Toronto Rapters
Valkota
Valkota Hour ago
nice, he got an intel stock cooler... the dude should have paid him to take it lol
Big esj
Big esj Hour ago
Who else has been watching this series since it was just Luke and Linus doing this series?
ExDCode
ExDCode Hour ago
idk why, but i just wanna join them in cs or overwatch and have a good laugh with them
gg Sonny
gg Sonny Hour ago
Annnnnd its out of stock and the prices went up...
「 whitenat 」 Gm
when your graphics card is on scrapyard wars...
Syddy
Syddy Hour ago
24:30 yo who's BRZ is that
bilias hour
bilias hour Hour ago
“oof” Linus - 2019
M Radj
M Radj Hour ago
hi
Jayson Cowan
Jayson Cowan Hour ago
If you want to talk about ethics, saying your Linus Tech Tips and saying your building a computer for your brother are equally jackass.
Copper Qwaser
Copper Qwaser Hour ago
YEAHHHHHHHHH!!!!!!!!!
The Fighting Squid
Yo! That lawn desk and chair are the exact same ones I have!!
Matehall
Matehall Hour ago
oooooommmmmmgggggggooooooooodddd yeasss
Masser Raquiz
Masser Raquiz Hour ago
sebastian
Chimichanga
Chimichanga Hour ago
SCRAPYARD WARS WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
MrSuperduper5000
Smashathon
eco
eco Hour ago
AWWWW YEAH scrapyard wars time
Kepano 808HI
Kepano 808HI Hour ago
SO DIPSHIT LINUS, TELLS PARENTS HOW TO TEACH THEIR KIDS, NOW TEAMS HIS EMPLOYEES WHAT GAMES TO PLAY AT HOME....WHAT A FUCKING PIECE OF SHIT
LeonZS POTG
LeonZS POTG Hour ago
if this challenge is done in China it would be extremely easy lol
Julien Dal Col
Are these Lian Li pc-o11 cases I see on the floor? probably not in the $600 budget ;)
Skip6235
Skip6235 Hour ago
I am so happy that this is back!!
Floris Groteclaes
You should make a SYW with a fix performance goal and just say, as long as both team reach that goal, the cheeper build wins and don’t set a price limit
Jackson Kiehn
Jackson Kiehn Hour ago
I want denis tech tips
The ShadowGaming
Worth the wait
GunmetalSnail
GunmetalSnail Hour ago
What kind of phone is Linus using?
owain bestley
owain bestley Hour ago
I can't tell if the woman was very tall or if Colton is extremely small
Jim A
Jim A Hour ago
FUCKK YEAHHHHH
Brian Bmo Morgan
Lmao colton just in the middle of taking stolen shit the ladys getting out of an office on an off day
Alex Walker
Alex Walker Hour ago
Luke = thicc boii
will sawyer
will sawyer Hour ago
Alex is going to win. That man will just make his stuff from scratch
Chownzi
Chownzi Hour ago
Lol i asked luke in his stream when the next scrapyard wars was like 2 days ago he didnt tell me tho
Best Behemoth
Best Behemoth Hour ago
EVERYONE IN SORRY TO DISAPPOINT YOU BUT ITS POUND NOT DOLLARS BLOODY HELL
איתן Ethan Jones
Linus tec team lying to the public for 34 min
Atlas Always Wins
when Linus is the ad on a video on a Linus video for something you already use (honey)
Alberto Burgos
Linus likes great "deals,tho"s
Brandon
Brandon Hour ago
Only because I have enjoyed scrapyard wars for years, did I sit threw the ad spot.
MJ
MJ Hour ago
19:47 you at least gotta wear a bra
DragonWarrior11
why do i find it funny that when i see linus on the floor?
MaxxSkywalker
MaxxSkywalker Hour ago
What is that? Monopoly money? 🤪
wet tent
wet tent Hour ago
Do you know how long I waited for this
Patrick Armstrong
Soooo what’s the purpose of me having floatplane? If I don’t get the content early I don’t understand
CyLo
CyLo Hour ago
Waited for scrapyard wars for a while now... Should have them regularly in production
BAD HOMBRE
BAD HOMBRE Hour ago
Shout out to the person in Pink helping them out!!
The TechMan's Show
Wait did he just say rupees instead of dollars
Alec Dunn
Alec Dunn Hour ago
Yay, it’s back! Let’s do this...
SkY0le
SkY0le Hour ago
Who else loves these
Brett Laf
Brett Laf Hour ago
Luke......... That name drop tho.
Trxy VFX
Trxy VFX Hour ago
Its that time of year again for the pc community
hyperactiveturtle78
Linus - "extra expenses we might incur." Colton's medical bill when he cuts off his hand trying to fell that tree.
Chris James
Chris James Hour ago
Did I miss the announcement that there was going to be an upcoming Scrapyrayd Wars?
Matteo Mauro
Matteo Mauro Hour ago
guys, affiliate amazon link
CDX
CDX Hour ago
What a crappy thumbnail
shh sytheょ agario
I mean csgo is still relaventish
trace fallen
trace fallen Hour ago
god damn they suck at this... or prices there are just that bad......
Kababayan Gaming
ive never clicked on a video so fast
dataValis OFFICIAL
I love this series SO MUCH
Randumanimetions
ITS BACKKK
SUDDENTRICKS
SUDDENTRICKS Hour ago
SO FUCKING LUCKY!
IRON MAIDEN
IRON MAIDEN Hour ago
my PC was 70$ xD C2D E6600 (want to change this) 3GB DDR2 (soon to be more) 9800GT x2 in SLI dell ultrasharp 1920x1200 60hz dell 5.1 surround sound system
Aidan Gollan
Aidan Gollan Hour ago
HOLY YES PLEASE
Mikey6048
Mikey6048 Hour ago
I see the weirdos aren't limited to us here in the USA 🇺🇸
Dave Green
Dave Green Hour ago
We need the next episode!!
fireflame ft
fireflame ft Hour ago
Daaamn man lets go
Z Ramirez
Z Ramirez Hour ago
OMG WHERE HAVE YOU BEEN!?! HOW CAN YOU TEASE MY HEART LIKE THIS???
Matchbox 76
Matchbox 76 Hour ago
you guys should use letgo
Roope Törmänen
much better than last season goid work guys 👌
WizardNumberNext
That is exactly what you are looking for Linux did you see majority of CRT monitors? Most of them are considered high resolution at 1280x1024 You would be lucky to find 1600x1200 Full HD is mostly outside of question I have had 1600x1200 capable of 2048x1536 at 63Hz 96kHz (196.6MHz DotClock). This was very good monitor even when CRTs were nowhere to be found new.